Katherine bardaktaki kandan bir yudum aldı ve "Tatlı Stefan ne konuşmamı istiyor?" Dedi, Stefan'nın bakışlarına karşılık. Stefan "Neden bu kadar buradan çıkacağını bilecekmişsin gibi bakıyorsun?" Dedi.
Katherine bardaktaki son kanı da içtikten sonra bardağı yere koyup yittirdi ve dudaklarını yaladı "Çünkü çıkıp gideceğim Stefan. Hatta beni biri çıkaracak." Dedi, Stefan "Kim?" Dedi
Katherine alayla baktı ''Sizin için çok büyük sorun oluşturabilecek biri ki aşırı da güzel biri güzelliği ile karşısındakini avcunun içine alabilir.'' deddi Stefan'nın gözlerini kısıp ona bakmasıyla "Onu çok yakından tanıyorsun Stefan azıcık kafanı kurcalasan tanırsın aslında." Dedi.Stefan sesindeki alaycılığı ve gizlice kaybettiniz çoktan demesini tanımıştı ama onun ölmüş olduğunu görmüştü o olması imkansızdı ama genede sordu "Kaitlin?" Katherine kız kardeşinim adını duyduğunda kahkaha attı ve "Evet, doğru!" Dedi heyecanla.
Stefan "İmkansız, o öldü. Kendi gözlerimle gördüm." Dedi. Katherine "Bende ölüyüm tam..." yere vurdu ve "Buradaydım ama sadece sizin için aynı şey Kaitlin içinde geçerli." Dedi. Stefan "O öldü Katherine yalan söylüyorsun." Dedi. Katherine ayağı kalktı ve "Belki söylüyorumdur belki söylemiyorumdur kim bilebilir." Dedi ve "Görüşürüz Stefan." Dedi ve arkasına dönüp gitti.
Evet Katherine zeki bir kadındı. Kız kardeşine ortalıkta olmadığını belli edecek kadar zekiydi.
Ama kız kardeşi ise onu terk etmişti ya gelmezse düşünmeden edemedi Kaitlin ondan gerçek anlamda nefret ediyordu, Klaus'un önüne atacak ve arkasına bakmadan gidecek kadar. Katherine değişmişti kız kardeşinin bir daha gitmesine izin veremezdi ama Kaitlin daha da kötü kalpli olmuştu.
●●●
Kaitlin bir daha dönmem dediği Mystic Falls'a baktı. Büyük konuşmamak lazımdı değil mi? Caroline ise ''Şimdi ne yapıyoruz?'' diye sordu. Kaitlin etrafına kısa bir bakış attı ''Sen Mystic Grill'e ben etrafa bakınacağım.'' dedi. Caroline ''Tamam Pierce anlaştık.'' dedi ve Grille yürüdü. Caroline ölmek üzereyken Kaitlin onu vampir yapmıştı o zamandan beri beraberlerdi.
Kaitlin birkaç dakika sonra Caroline aradı. Telefon açılır açılmaz ''Evin konumunu gönder sarışın.'' dedi. Caroline "Tamam gönderiyorum bebeğim." Dedi. Kaitlin telefonu kapattı ve gülümseyerek yerdeki bedene baktı "Umarım mesajım düzgün şekilde iletilir." Dedi.
●●●
Caroline "Ben geldim." Diyerek içeri girdi Kaitlin "Hoşgeldin." Dedi ve yanına gelen Caroline'ye patlamış mısırı uzattı "Yer misin?" Dedi, Caroline "Hayır, teşekkürler. Katherine hakkında bir şeyler duydum." Dedi. Kaitlin patlamış mısırları ağızına tıkıştırdı.
Caroline bu haline gülmek istese de sustu ve "Bir hafta sonra bir parti varmış sadece Mystic Falls daki insanlar arasında yapılan bir parti." Dedi Kaitlin "E bunun Kath ile ne alakası var?" Dedi. Caroline "Oraya gidip bilgi toplayabiliriz Salvatorelerde orada olacakmış. Hem de biraz eğleniriz, bakma öyle Lin. uzun zamandır eğlenemiyoruz, sadece problemlerle ilgileniyoruz. Hem kız kardeşin bir sürtük onu kurtarmak için neden buraya sürüklendik anlamadım." Dedi.
Kaitlin gözlerini devirdi ve mırıldandı "İntikam." Dedi. Bu kadardı işte, intikam. Kaitlin Pierce'nin tek istediği intikamdı. Ailesinin intikamı, masum tek istediği ablasını korumak olan insan kendisinin intikamı, Klaus Mikaelsondan kaçmak için harcadığı beş yüz yılın intikamı, kötü kalpli bir insan olmasının intikamını almak istiyordu.
Caroline "Her neyse parti alanına girmemiz için davetiyelere ihtiyacımız var, bunu nasıl yapacağız?" Dedi, Kaitlin "Erkek çocukları var mı daveti verenlerin on yedi yaşında falan?" Dedi, Caroline "Evet." Dedi ve "Ne yapacaksın ki?" Dedi Kaitlin'nin dudakları yana kıvrıldı "Tatlı kız imajı." Dedi, Caroline "Siktir, gene mi?" Dedi ve kız süzdü "Bu kıyafetlerini görseler ne derler acaba?" Dedi, Kaitlin "Umrumda değil Care. Evet, anlat bakalım neler öğrendin?"
●●●
Stefan "Katherine bir şey söyledi." Dedi, Damon "Ne söyledi?" Dedi, Elena "Kesinlikle saçmalamıştır. Ne? Haklıyım." Dedi. Stefan "Gizliden gizliden kaybettiniz dedi." Dedi. Damon "Ne? Nasıl?" Dedi, Elena "O yüzden mi hala orada?" Dedi. Stefan "Birini söyledi Damon, acımasız birini söyledi." Dedi, Damon kaşlarını çattı "Kimi söyledi Stefan?" Dedi, Stefan "Kaitlin." Dedi. Damon "O öldü Stefan nabzını kontrol ettiklerinde oradaydık. Yalan söylüyor." Dedi. Stefan "Katherine de bunca zamandır ölüydü ama sadece bizim için Damon. O ikisinin nasıl oyuncu olduklarını sende biliyorsun." Dedi.
Elena "Kaitlin kim?" Dedi, Stefan "Katherine'nin kız kardeşi." Dedi, Damon "Psikopatın teki. Karşısına sıçan herkesi acımadan öldürür." Dedi. Stefan "Katherine'yi çok sever onu kesinlikle kurtaracaktır. Hepimizi öldürmek zorunda kalsa da kurtaracak." Dedi. Elena "Nasıl bu kadar eminsin?" Dedi, Damon "Çünkü gözlerimizle gördük." Dedi. Elena "Katherine de bir psikopat ama onu yakaladık." Dedi ayağı kalkarak. Damon "Elena sana biricik sevgilin Stefan Kaitlin'nin ne kadar iyi kalpli bir vampir olduğunu anlatsın, tamam mı?" Dedi ve vampir hızıyla evden çıktı ve mırıldandı "Neredesin bakalım güzelim?"
●●●
"Beni aradığını bu kadar belli etmemelisin Damon." Dedi Kaitlin ve dikkatlice aşağı baktı "Benden nefret edersin aslında ne derdin var ki?" Dedi ve geri içeri döndü "Nasıl olmuşum?" Dedi, Caroline kafasını telefondan kaldırdı ve "Hala çok çirkinsin Lin." Dedi. Kaitlin gülümsedi ve "Bunu bir iltifat olarak algılıyorum sarışın." Dedi ve yanağına öpücük kondurdu "Görüşürüz." Dedi.
Caroline ona tatlı bir şekilde gülümsedi "Unutma aşk yok." Dedi. Kaitlin "Bebeğim beni kendine aşık edebilecek erkek daha ortaya çıkmadı." Dedi, Caroline "En sonunda birbirimize kalacağız farkındasın dimi?" Dedi, Kaitlin çantasını aldı ve "O yüzden gidip intihar edeceğim cehennemde görüşürüz güzelim." Dedi.
●●●
"Tabiki partiye gelirim." Dedi Kaitlin gülümseyerek ve bakışlarını bardağa götürüp gülümsemesini soldurdu "Hey iyi misin?" Dedi.
Hayır, sıkıldım. Sıktın beni.
Kaitlin içki yerine aldığı kolasını içmek için eline aldı ve "Arkadaşım da gelse olur mu? Yeni taşındık da o da biraz içe kapanık, bol bol çiçek sulayıp kitap okuyor. Biraz canlasın istiyorum." Dedi, karşısındaki çocuk "Tabiki gelebilir neden olmasın sizi ben alırım olur mu?" Dedi. Kaitlin tatlı bir gülümseme takındı "Ya yorulma lütfen biz geliriz." Dedi. Tyler adlı çocuk "Israr istemiyorum." Dediğinde Kaitlin "Sen bilirsin." dedi ve kolasının son yudumunu da aldı.
Tatlı kız imajı her zaman işe yarar.
"Tyler yanındaki güzel hanımefendi de kim?" Kaitlin duyduğu sesle siktir diye mırıldandı "Damon dostum Kaitlin ile tanış." Dedi.
Merak etme Tyler biz çok yakından tanışıyoruz.
Selaaammm
Ben bu kitabı fazlasıyla özlemişim.
Peki ya siz özlediniz mi?
Sizin bölümle ilgili düşünceleriniz neler?
Vote ve yorum yapın lütfen
Sizleri seviyorum
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
VampireDangerous kitabı yeni ismiyle tekrar yayımda! Katherine ve Kaitlin zamanın en korkulan ikilisi olmuştu Pierce kardeşler korku yaymıştı etrafa ama yollarını ayrılmıştı. Onları tekrar birleştiren Katherine'nin başına bela almasıydı "Onu çok yakından t...