"Bağırma amına koduğumun salağı." Duyduğum sesle daha da yüksek bağırdım "Ne oldu gene?" Caroline bıkkınlıkla, üstümdeki ceketi yere fırlatıp "Damon Salvatore oldu." Dedim ve hızla odama çıktım, Caroline de peşimden geldi.
Kendime kıyafet çıkarıp üstümdeki elbisenin fermuarını Caroline açtırdım ve "Tyler ile konuşurken geldi ve benimle tanışmıyormuş gibi davrandı ardından ise gideceğimi belirttim Tyler ise beni eve bırakacakken "Görüşürüz Kait." Dedi ve buraya geldim işte." Dedim ve üstümü giyindim.
Caroline "Senin orada olduğunu öğrenmiş demek." Dedi, makyajımı temizlemek için pufuma oturdum ve "Evet biliyordu tavırlarından belliydi." Dedim, Caroline "Tamam bebeğim ben aşağıdayım." Dedi, kafamı onaylarcasına salladım ve geri işime döndüm.
Kendimi ölü gösterdiğimden beri Damon ve Stefan'ı görmemiştim. Onlar zaten Katherine fanıydı, beni pek umursamazlardı. O zamandaki ben Damon'a aşıktım, o da Katherine'ye. Katherine ise ona aşık olduğumu bile bile onunlaydı. Doyumsuz sürtük.
Olayı neden hala Klausla bir tuttuğunu inanamıyorum. Ben nereden bilebilirdim ki Klaus'a aşık olduğunu. İkimiz de aynı adama aşıktık. Bir psikopata. Hem kaçmasında ben yardım ettim Klaus'u oyalayarak. Oyalama biçimimi öğrenen Katherine'nin ise her şeyden haberi olduğunda aramıza bir soğukluk girdi, gene beraberdik 1864 de kadar. Zamanın en korkulan iki kardeşi, Katherine ve Kaitlin Pierce olarak.
Damon ve Stefan ile tanıştığımızda kendisi Stefan'a ben Damon'a aşıktım. İntikam için Damon'u da almıştı. Ben ise o zamanki saflığımla köşede durmuştum. 1864 de aslında büyüdüm, kötüleştim, Katherine'yi koruyan zekam artık kendim için pisliğe çalışıyordu. Şeytanın ta kendisi olmuştum.
Güçlü insanlarda tanışmış, korkularımı yenmiştim. Katherine de peşimden gelmişti ve ne kadar uzaklaşsak da birbirimizle özel notlaşırdık birimizin başı belaya girdiğinde o notlar gelmediğinde anlardık. Katherine benden iki kez yardım istemişti. Biri Klaus onu bulacaktı ve tam olarak dip dibelerdi. İkincisi ise buydu Salvatoreler onu yaklamıştı.
Saçımı tarayayıp aşağı indim. Caroline "İçki?" Diye sorduğunda "Evet, lütfen." Dedim ve camdan dışarı baktım ardından ise üfleyerek perdeyi çekip koltuğa oturdum. Caroline içkiyi uzattığında gülümseyerek içkiyi aldım ve "Detaylara iniyorum hazır mısın?" Dedim. Caroline heyecanla yanıma oturdu ve "Meraktan çatlayacağım." Dedi.
☆☆☆
Olivia, Salvatore malikanesinin kapısını kırarak içeri girdiğinde Damon ve Stefan hızla ayağı kalktı. Olivia sırıttı "Kaitlin'nin mesajı var." Dedi. Stefan "Sende kimsin?" Dedi, Olivia "Bu seni ilgilendirmez." Dedi, Damon "Ne mesajı?" Diye sordu. Olivia "Oyun başladı." Dedi.
Stefan vampir hızıyla ona yaklaştığında onu tuttup hızla fırlattı Olivia. Damon "Sende Kaitlin'e ilet..." Dediğinde Olivia sözünü kesti ve "Size değil bana bu hayatı veren Kaitlin'e çalışıyorum." Dedi ve kapının önündeki iki adama gidelim diye işaret yaptı.
Stefan "Bu da neydi?" Dedi, Damon "Bizim ufaklık değişti ve ablasını kurtarmak için elinden gelenin en iyisini yapacak dedi uzun haliyle." Dedi, Stefan "Ne yapabilir ki en fazla." Dedi, Damon bir Pierce'yi çok hafife alıyorsun Stefan. diye iç geçirsede "Haklısın." Diyerek cevap verdi.
1 hafta sonra
Kırmızı mini elbisemi düzelttikten sonra Caroline'yi de süzdüm mavi elbisesi ile çok güzel olmuştu. Kapının önünde dururken adamlar ne zaman bunlar içeri geçecek bakışı atıyordu. Tyler "Kızlar hoşgeldiniz, içeri geçin." Dediğinde dikkatle içeri adım attım içeri girebildiğimde dudağımda pis bir sırıttış yerleşsede hemen sildim ve tatlı bir gülüş atttım. Caroline de hemen arkamdan içeri girdiğinde ikimiz de etrafı süzdük.
Olivia içeri girip bana baktı ve göz kırptı, onaylarcasına gülümsedim. Mesajımı iletmişti ve artık sorunsuz bir şekilde her şey ilerleyecekti. Caroline tepsiden aldığı içkiyi uzattığında "Hadi gidelim." Dedim. Etrafta dolaşırken gördüğüm imzalarla göz devirdim "Mystic Falls kurucuları." Dedim ve gözüm Stefan ve Damon'nun imzasına takıldı.
İçkimi bitirip arkamı döndüm ve bardağı Caroline verdim "Stefan, Damon bu ne süpriz böyle." Dedim ve ilk Damon'a sonra ise Stefan'a sarıldım. Stefan'nın kulağına "Katherine'yi bırakmazsan yarın cenaze töreninde tekrar görüşmek zorunda kalacağız. Sen ağlarken ben ise çakma bir şekilde üzüleceğim." Dedim ve kravatını tuttup daha da sıktım "Anlaştık mı?" Dedim.
Damon'a döndüm ve "Benimle yukarı gelin. Caroline bebeğim yarım saat içinde gelmezsem Olivia ve sen ne yapacağınızı biliyorsunuz." Dedim. Caroline "Tabiki biliyoruz." Dedi ve el sallayarak odadan çıktı.
Damon ve Stefan'a "Beni takip edin." Dedim ve üst kata çıkarıp kapıyı kitledim ve "Bir anlaşmamız var artık. Katherine'yi bırakın ve bende sizin tatlış küçük Elena'nızın kalbini çıkarmak ya da daha iyisi işkence etmekten kurtarayım yani yarın bir cenaze olmaz hem." Dedim masum masum. Stefan "Nereden bilebiliriz seninle olduğunu?" Dedi, telefonunu gösterdim "Ara onu." Dedim.
Elena'yı ararken Damon'a yürüdüm ve "Gerçekten denildiği kadar seksi olmuştun. Ne zamandan beri bu kadar seksisin?" Dedim ve dudaklarımı yaladım. Damon göz devirirken içki doldurdum kendime ve masaya oturdum ve içkimi yudumladım.
Stefan telefonu kapatıp üstüme yürürken gülümsedim ve içkimi yudumlayarak "Beni özlediniz mi?" Dedim.
SBP okuyucularının aklına birinci sezon birinci bölüm gelir 🥺🤧
Stefan boğazımı sıkıp "Elena nerede?" Dedi kenardaki kalemi koluna sapladım ve onu yittirdim "Katherine nerede?" Diye sordum. Stefan "Bunu sana söylemeyeceğim." Dedi, alayla gülümsedim "O zaman yarın Elena'nın cansız bedenini bulursun." Dedim, Damon "Blöf yapıyorsun." Dedi, emin misin? Diyerek baktım ve "Bu imkansız Damon." Dedim.
Ardından saate baktım ve "Son beş dakika üzüldüm şimdi." Dedim ve mutsuz bir bakış attım. Damon "Ne için?" Dediğinde arkamı döndüm ve "Tabiki zamanımız doluyor. Tüm Mystic Falls ölecek. Başta Gilbertler, upss." Dedim ve içki şişesini kavradığım gibi arkama dönerek beni öldürmek için yaklaşan Stefan'nın kafasında kırdım, dilimi şaklattım ve "Bu oldu mu şimdi Stef." Dedim ve alayla gülümseme sundum.
Damon "Tamam Katherine'nin yerini söyleyeceğiz." Dediğinde saati gösterdim ve parmağımı iki yana salladım "Tik tak tik tak zaman doluyor Salvatoreler." Dedim, Damon "Bunca zamandır olduğunu sandığımız yerde." Dediğinde aklıma gelmişce kaşlarımı kaldırdım.
Tabi ya nasıl aklıma gelmemişti. İkisinin de vampir hızımla boyunlarını kırdıktan sonra telefonlarını yere atıp ayağımla ezdim ne olur ne olmaz uyanırlar falan. Dışarı çıkıp kapıyı dışarıdan kitledim ve anahtarı ise aşağı atmak içim elime aldım "İyi uykular." Dedim.
Aşağı indim ve gördüğüm kızlarla "Hadi gidip Katherine'yi kurtaralım. Cadıyı hallettiniz mi?" dedim. Olivia "Evet hallettim ben." Dedi, Caroline "Her şeyi düşünmüşsün ha?" Dedi, "Evet." Dedim ve evden dışarı çıktık.
Tekrar görüşmek güzel olacak Kath.
Selaaammm
Nasıldı bölüm?
Elena aşkın sana daha çok çektirecek Stefan.
Kaitlin'i seviyor musunuz?
Sizleri seviyorum
Görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
VampireDangerous kitabı yeni ismiyle tekrar yayımda! Katherine ve Kaitlin zamanın en korkulan ikilisi olmuştu Pierce kardeşler korku yaymıştı etrafa ama yollarını ayrılmıştı. Onları tekrar birleştiren Katherine'nin başına bela almasıydı "Onu çok yakından t...