Ah bitmeyeceğini sandığın dostluklar biliyormusunuz hep arkadaş denilen kısımdan zarar gören ben oldum hiç sekmedi bunuda biri söylemişti bana farkındaydım ama kendimi hep avutuyordum çünkü o kadar insanları iyi niyetli olduklarına inandırmıştımki kendimi inanasım gelmiyordu fake people, fake promises, fake friends and fake love tamamen hayatım bunlardan ibaret olmuş ailem ve çevremdekiler beni hep uyardılar hiç kulak asmıyordum her birinden ayrı kazıklar yedim bu ilk hafif dozdaydı ailemle yüz göz olana dek fark ettimki kendini aştı bu durum dedimki kendime bi dur orda ya. Sen bu kadar saf olma insanlara kanma kimseyi hayatına dahil etme sen zaten neden bir başkası için yaşıyorsunki dedim ve kendime bu sefer büyük bir yemin ettim geçtim ayna karşısına azcık kendine saygın varsa dahada kimseyi hayatına almazssın be sen kalk kırk yılın hatrı olan kahveni onunla onlarla paylaş onlar kalksın seni en sevdiğinle vursun o içtiğiniz kahveler size haram zıkkım olsun be hiç biriniz iyi günümde yanımda olmadınız. Bu zamana kadar beni zora sokan tüm kötü arkadaşlıklarım iyikide bitti. iyiki arkadaşlık kurulmayacağını anladım yaşanan herşey için teşekkür ederim gerçek yüzlerinizi görmek zor oldu ama olsun :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNAYA BAK
ChickLitHiçbir detayı kaçırmamak için aklımda milyonlarca kez yavaşlattığım anılara tutundum. Bir kez daha baktım her şeye. Sakinleştim, sadeleştirdim.