"daha kötü ne olabilir" bu soruyu sormaya inanılmaz çekiniyorum sanki hayat bana cevabını vermek için hazırda bekliyormuş gibi geliyor. Hani şu deli gibi sevdiğin kişiyle bir gün sevgili olursanız anlatayım neler olacak. İlk önce sana seni sevdiğini söyleyecek, senin için uğraşacak, seni mutlu edecek, sana sarılacak, seni öpecek.. Gezecek, birlikte kahkahalar atacaksınız. Ayakların yerden kesilecek, herkese onu anlatacaksın, hatta ondan başka hiçbir şeyi konuşmayacaksın. Onun sonsuza dek yanında olacağını düşünüp, onun için herkesi karşına alacaksın. Hayatını, ondan ibaret gibi yaşayacaksın. Gözlerinde kaybolacak, ellerini bırakmak istemeyeceksin, üşüdüğünde ona sarılacaksın, kalbinin atışını hissedeceksin, kokusunu ciğerlerine kadar ezberleyeceksin. Her şey güzel gidiyor diyeceksin, sonra bir soğukluk girecek araya, ve sana ben artık yapamıyorum diyecek . İşte o zaman yerden kestiğin ayaklarınla çakılacaksın yere. Kalbin parçalanacak, öleceksin her gün. Çünkü o senden sıkılmış olacak, bıkmış, artık başka tatlar arıyor olacak. Çünkü o çoktan bir başkasıyla konuşmaya başlamış. Senden kurtulmanın yolunu arayacak. Sen ne mi olacaksın ? Canı yansın isteyeceksin. Onsuz mutlu olabileceğini kanıtlamaya çalışacaksın, nefret ede ede seveceksin. "Bir gün bana gelirse asla geri dönmeyeceğim." yalanına kendini inandıracak, ama hep gelmesini bekleyeceksin. Sen ne mi olacaksın ? Sen yaşarken öleceksin.Yani bundan daha kötü ne olabilir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNAYA BAK
ChickLitHiçbir detayı kaçırmamak için aklımda milyonlarca kez yavaşlattığım anılara tutundum. Bir kez daha baktım her şeye. Sakinleştim, sadeleştirdim.