Chapter 6. - THE END

460 31 8
                                    

-Klaus-

*Pustit písničku*

Už jsou to skoro dva měsíce co zabili Caroline  mou  vinou. Měl sem jí pomoc hned a jít za ní. Měl jsem tam být s ní.

Za celou tu dobu jsem se vykašlal na řízení New Orleans, na Elijaha, bojování s Finnem nebo na otravnýho Kola. Přestal jsem komunikovat se Stefanem a ostatními.

Sedím v pokoji a nic nedělám. Nepouštím k sobě ani Camille. Jen Hayley, která mi sem přinese Hope a utěšuje mě s tím, že to není moje vina, ale přitom sama dobře ví, že to moje vina je.g

*Ťuk ťuk*

,,Dále." Zašeptal jsem skoro neslyšně.

,,Koukej tady je táta." Ozval se hlas Hayley. Otočil jsem hlavu jejich směrem.

,,Ahoj princezno." Zaculil jsem se na Hope, která jako jediná mě drží nad vodou. Vzal sem si ji k sobě a začal si s ní houpat ze strany do strany.

,,Klausi nemůžeš se tu užírat do smrti. A když do smrti potravá to ještě doost dlouho. Nemůžeš za to. Věř mi." Zase začala tyhle slova, která mi opakuje dobrý dva měsíce.

,,Hayley! Víš, že za to můžu! Měl jsem na ni dávat pozor. Slíbil jsem, že se jí nic nestane a co?! Ona zemřela. MOU vinou!" Vykřikl jsem a rozhodil jsem jednou rukou ve které jsem nedržel Hope.

Hayley jen s povzdechem pokroutila hlavou a odešla.

*****

-Caroline-

Den co den z druhý strany, koukám na Klause jak se užírá mou smrtí a viní se. On za to nemůže, ale on si tvrdohlavě musí stát za svým. On za to nemůže.

Je dobře, že si k sobě pustí aspoň Hayley, ale to jen kvůli Hope. Hayley se Klausovi snaží vymlmuvit jeho vinu na mé smrti, ale jak už jsem zmínila on je tvrdohlavý.

Klaus teď sedí na posteli a hraje si s Hope.

,,Víš jak mi chybí Caroline?" zeptal se Hope, ale vlastně se ptal sebe ,,moc mi chybí. Moc a kdybych nebyl takovej tupec mohla by tu pořád být." Povzdychl si.

,,Mně se taky stýská, ale musíš jít dál, Klausi." Povdechla jsem si, i když vím, že mě neslyší...

Koneeeeeec :( S touto story jsem měla jistý záměr, ale nějak to bohužel nevyšlo.

Všem se MOC omlouvám pokud jsem vás s touto story nějak sklamala :(

Každopádně sem zjistila, že se mi KLAROLINE story píšou špatně, takže asi psát nic s Klaroline nebudu ....

Takže ještě jednou se omlouvám! :'(
    
                                 -Terry
                                      

Help (SHORT STORY)Kde žijí příběhy. Začni objevovat