,,Tak sakra Eleno! Nemáme na to celý den!" Křičela sem na Elenu. Vždy se mi však dostalo odpovědi typu no jo prosim tě nebo ježiš ty seš otravná. Ano to má být moje nejlepší kamarádka.
,,No jo prosimtě..." Ozvalo se zase z kabinky asu už pátýho obchodu. Tentokrát New Yorku.
Dneska je totiž večeře, která se skládá z hostů: Mě, Eleny, Bonnii, Stefana, Matta, Ricka, Jeremyho a Damona. Takže já a Elena jsme se ujaly toho, že půjdeme nakoupit, Bonnii, Matt a Jeremy přípravi stůl a Rick, Stefan, a Damon ti toho, že obstarají zábavu. No to se máme na co těšit...
Každopádně jsme s Elenou šly tedy nakoupit jídlo a pití, aby jsme potom i s Bonniii uvařili, skončili jsme v obchodech. Respektivě tu skončila Elena. Já na ni jenom čekám.
,,No vidíš, už to mám. A než se zeptáš, ano už jdeme domů." Vyšla najednou z kabinky Elena a v ruce držela dvoje džíny, jedno třičko a dva svetry a mířila si to s nima k pokladně, kde i následně zaplatila a my mohly konečně jít domů připravovat večeři.
*******
,,Ne dyť tam patří tymián."
,,Ne... Patří tam kmín."
,,Ale houby patří tam oregáno."
Takhle něak jsme se hádaly s holkama co patří do kuřete. Protože ač jsme si vyhledaly recept nemohly jsme i ho celý zapamatovat a tak vznikla hádka alá tymián, kmín nebo oregáno.
,,Co se ti děje." Přišel do kuchyně Stefan.
,,Co patří do kuřete? Tymián, kmín nebo oregáno?" Zeptala jsem se s nadzvednutým obočím.
,,Samozřejmě že tymián (uhm omluvte mojí chybu. Nejsem kuchař a nevím jak se vaří kuře :D :D)." Odpověděl Stefan.
,,Joooo měla sem pravdu!" Rokřikla se Elena, která byla pro tymián. Běžela za Stefanem a políbila ho. S čehož je jasné že spolu chodí. Bonnii chodí s Jeremym a já tedy zůstávám sama. Samozřejmě je tu Damon, ale mezi námá panji jen čisté přátelství. Nic míň, nic víc. A nikdy z toho nic nebude.
,,No jo prosim tě." Zamumlala si pro sebe Bonnii, ale já to slyšela a musela se nad tím zasmát.
,,Tak jdem vařit nebo co?" Řekla sem s nadzvednutý obočím a holky jen přikývly a my jsem se vrtily k vaření.
********
Už sedímě všichni u stolu, jíme kuře s nádivkou a brambory a dobře se bavíme. Smějeme se a jsme bez starostí. Jako za starých časů, když já a Elena jsme nebyly upírky, Bonnii nevěděla, že je čarodějka a Jeremy s Alaricem, že jsou lovci upírů. To vše odstartovalo až po příjezdu Stefana a Damona. Neříkám, že je to jejich vina nebo tak, je dobře, že tu jsou, ale i tak... Každopádně na tohle teď nikdo nemyslel. Kromě mě, že.
,,Hej Car, jsi tu?!" Třásla semnou Elena po mé levé ruce a Damon po mé pravé se nam mě starostlivě díval.
,,Jo vidíte mě ne." Zasmála jsem se a dál pokraovala v jídle a ostatní taky.
Ještě jednou jsem se na všechny podívala. ak jsou šťastni a baví se. Vlastně jen Matt je v pořádku vždy, on jediný z naší "party" je člověj a nehodlá se stát upírem. Což chápu. Kdo by dobrovolně chtěl být upír? Mě přeměnila Katherine, Elena se stala upírem, když umírala a Damon se Stefane, ti byli nechtěně proměněni Katherine.
Každopádně jsem se probrala z mýho přemýšlení a dál se bezstarostě bavila. Něco mi však říkalo, že tahle naše "idylka" moc dlouho nevydrží...
• Ahojte :) První část je tadyyyyyy ! :3 Je tedy zatím taková "oddechová", ale plánuju už v dalším díle nějaký to vzrůšo (:D) Prostě akci ... :D
• Budu mooooc ráda za váš názor a vote mě jako vždy mooooc potěší :3
-Terry
ČTEŠ
Help (SHORT STORY)
Hayran KurguKlaus a Caroline. Caroline a Klaus. Stejní, ale přitom tak rozdílní. Klaus udělal několik špatných věcí a je si toho vědom. O Caroline bojuje a Caroline pomalu, ale jistě podléhá. cover: @ElissStyles