Az első nap

24 0 0
                                    







Mikor felkeltem nem is tudtam hol vagyok míg anya berohant ,hogy - Iza kelj fel mert megyünk fél óra múlva a suliba.- Akkor kapcsoltam hogy atyaég iskola van.

A leggyorsabb tempóban felkaptam valami ruhát de, persze háromszor átöltöztem utána mert, nem mindegy ,hogy milyen ruha van rajtam az első napomon. Felvettem egy világoskék farmer nadrágot és hozzá egy croppot aminek a szára hosszú és bő volt. A cipőm egy sötét barna magas talpú volt. A táskámba alig tettem valamit mert a tankönyveket még nem kaptam meg. Rohantam le az emeletről ,hogy megegyem a reggelimet és száguldottam be a kocsiba ahol anya már kicsit ideges várt ,hogy miért kések. Beértünk az iskolába  mielőtt elmentem volna a terembe elmentem az igazgatóhoz a tankönyvekért. Nem tudom elmondani mennyire izgultam mikor, a becsukott ajtó elé álltam és hallottam ,hogy bent a terembe mekkora a nyüzsgés. Vettem a bátorságot és bementem. Mindenki hirtelen elcsöndesült elég furán éreztem magam. Dorka és Áron odajött hozzám és velük elkezdtem beszélgetni.-Szia Iza- köszönt Áron.- Sziasztok! Hogy vagytok?- Köszi jól! Hogy tetszik a suli?- Kérdezte Dorka de, nem tudtam válaszolni mert, odalépett a barna hajú fiú akiért oda vagyok de még nem is tudom a nevét. Áron és Dorka elszaladtak a padjukhoz Én meg ott álltam elég kellemetlenül. Végül megszólalt.-Szia Iza ha jól tudom én Máté vagyok!- Szi-szia Máté!- eléggé zavarban voltam nem nagyon tudtam mit mondani.- Hogy tetszik a suli?- kérdezte miközben felmért a szemével.- Eddig nagyon tetszik és nagyon szimpatikusak az emberek.- Na az jó! látom Áronnal és Dorkával már jóban vagy.- Igen nagyon kedvesek.- Éreztem ,hogy valami volt a levegőben közöttünk és eléggé elpirultam de, ezt a meghitt hangulatot Éva néni az osztályfőnökünk meg is zavarta és véget vetett neki. - Nos kedves diákok üdvözöljük Izát az új osztálytársatokat. Kérlek Iza mondj valamit magatokról.-Sziasztok Iza vagyok! Kékkútról érkeztem ide Szegedre apa munkája miatt. Ennyi elég lesz?- kérdeztem már kínosan a tanárnőtől.- igen persze Iza. Nos akkor kezdjük is el az anyagot de előtte kérlek iza ülj le Máté mellé mert, csak ott van szabad hely. Amíg nem lesz ültetés mellette fogsz ülni.- Mélyen a lelkemben ugráltam az örömtől ,hogy a FIÚ mellé ülök de ezt kívülről eltakartam nehogy gyanús legyek. Leültem és egymásra mosolyogtunk. óra végén a helyemen maradtam mert nem volt nagyon kivel beszélgetnem de jöttek az Ikrek. Így neveztem el Áront és Dorkát mert mindent együtt és ugyan úgy csinálnak mégsem ikrek.-Hello Iza!-Sziasztok! Figyeljetek, lenne kedvetek átjönni hozzám és ott aludni mert, nagyon nincsenek még barátaim itt és szeretnék veletek jóba lenni.-Áron rögtön rá is vágta a választ.- De hát mi már jóba vagyunk. Amióta beléptél Dorkával tudtuk ,hogy te tuti a legjobb barátunk leszel szóval pizsomaparti elfogadva.-Pontosan!- mondta Dorka is bólogatva. Azt már leesett ,hogy Áron meleg de mindig is szerettem volna egy ilyen legjobb barátot szóval ezt kihúztam a bakancslistából. A suli másik felébe nagyon unalmas dolgok történtek a menő csapat Hanna és Rozi a fiúkra hajtottak rá egész nap. Mindegy volt nekik hogy fiatal volt vagy már idősebb. Anyát felhívtam és beleegyezett ,hogy ott aludjanak a barátaim. Apa jött értem és miután hazaértem jöttek is a többiek. Először csak ilyen alap dolgokat beszéltünk meg s utána, rátértünk sokak kedvencére a kibeszélésre. Itt nem nagyon tudtam még mit mondani de, az első benyomásomat elmondtam mindenkiről. Egyetértettek vele. Azt mondták ,hogy ő nekik is ez a véleményük a többiekről. Elég későn feküdtünk le mert sokat röhögcséltünk és, filmeket néztünk. Szerencsére reggel nem volt suli mert, Éva néninek valami dolga volt.

Reggel amikor felébredtünk kaptam egy elég érdekes levelet.........

Ahol beléd szerettemWo Geschichten leben. Entdecke jetzt