Ahol minden elkezdődött

42 1 0
                                    




Anya mindig azt mondta nekem hogy soha ne bízzak a fiúkban. Én hittem neki de ez még nem nagyon érdekelt 12 évesen. Egyre nagyobb lettem és egyre jobban foglalkoztatott hogy mikor lesz első szerelmem, és hogy milyen is az a szerelem.

Mikor betöltöttem a 14-et szüleim elmondták nekem, hogy hamarosan elköltözünk mert apának munkája van Szegeden. Én ennek nem nagyon örültem mert itt laktunk ebben a pici faluba és nagyon különbözött a városi hangulattól. Itt voltak a barátaim meg  suli és nem akartam itt hagyni őket. Miután a szüleim elmondták a pozitív oldalát a költözésnek beleegyeztem, hogy elmegyek velük. Interneten nézegettük anyával belvárosi lakásokat hamar találtunk is egy szépet. Persze elég sok furát láttunk de meglett a tökéletes. Meg is beszéltük hogy hétfőn elmegyünk megnézni már nagyon izgatott voltam de kicsit féltem is mert az új sulimat is megnézzük amit nem nagyon várok. Még volt rá egy napom hogy elinduljunk de azt sem töltöttem unalmasan. Legjobb barátaim Anna és Szofi elkísértek az Ikeába bútorokat nézni mert tudták hogy nem olyan jó az ízlésem ilyen téren. A tökéletes bútorokat átküldtem anyának, hogy ő is rábólintson. A haza úton sokat beszélgettünk és valahogy rátértünk a fiú témára. Anna minden fiúért oda volt az osztályban szóval természetesen ő kezdte el mondogatni a dolgokat.

-Halljátok a Márk olyan helyes lett nem is tudom lehet ráírok. - Persze én tudtam hogy ő ezt már megtette csak nem akarta bevallani. Szofi nem az a pasizós típus ő inkább kimarad az ilyen beszélgetésekből de most megszólalt.- Anna te tegnap nem a Bencére akartál ráírni, hogy igyatok meg valamit a fagylaltozónál? Én csak elkezdtem röhögni mert én is ezt szerettem volna kérdezni.-Igen Szofi tényleg így volt de nem jött el ezért dobtam.- De nem is jártatok, hogy dobtad? Kérdeztem furán nézve. Láttam a szemébe hogy már ő sem értette igazán mit is akar ezért témát váltott.- És Iza várod már az új osztályodat?. Én erre nem nagyon tudtam mit mondani mert vártam is meg nem is.- Hát tudod Anna nem nagyon várom mert ti vagytok a legjobb osztály amit csak kívánhatnék de kíváncsi vagyok.-Tuti lesznek helyes fiúk is de majd kérlek ne a leghelyesebbet válaszd mert ha oda megyek lecsapok rá. Mondta Anna a buszról leszállva. Elköszöntünk Szofitól mert ő messzebb lakott és jött érte anyukája. Mi Annával szembe szomszédok voltunk ezért együtt hazasétáltunk. Szerencsére nem volt messze a buszmegállótól a ház. A ház előtt elköszöntünk egymástól és szaladtam be kutyámhoz masnihoz aki egy pomerániai törpespicc volt. Szüleimnek is köszöntem és felrohantam a szobámba mert elkapott a kíváncsiság, hogy milyen is lesz az új iskolám. Eddig még nem néztem meg mert nem nagyon érdekelt de most hogy holnap oda megyünk utána szerettem volna olvasni.

Reggel korán keltünk mert tőlünk 3 órára volt Szeged ès 10-re kellett oda érnünk. Mikor oda értünk eléggé különös dolog várt minket.

Ahol beléd szerettemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin