A váratlan izgalom

26 0 0
                                    

Mikor megláttam a telefonomon az üzenetet eléggé meglepődtem. Nem is tudom hogy a név miatt vagy csak úgy. Áron és Dorka rám néz félig csukott szemmel mert akkor ébredtek.

-Mi történt Iza. Ki az?-

Kérdezte Dorka eléggé idegesen.

-Nincsen semmi csak írta Máté ,hogy szeretné ha segítenék neki a matek háziban.-

A lelkemben elkezdtem sikítozni és táncolni mert, ilyen lehetősége nem mindig van az embernek hogy, a kiszemeltje épp ráír. Visszaírtam neki.

Üzenet:

-Szia Persze szívesen segítek. Hol találkozzunk?

-...

Nem válaszolt erre egy ideig. Körmöt rágva vártam a választ amíg Áron nyugodtam megette a pogácsát mit anya tett ki nekünk mielőtt elindult volna a munkába. Egyszer csak felvilágított a telefonom. A szívem hevesen vert Dorka kezét szorítottam. Gondoltam magamba talán itt a nagy lehetőségem amit már Szofi nagyon rég mondogatott. megnyitottam az üzenetet.

Üzenet:

-Parkban 5-kor.

Elkezdtem sikítozni és ugrálni az ágyon.

-Mi van ha ez nem is matek gyakorlás lesz, hanem egy randi.

-Akkor bizony ki kell öltözni és sminkelni is kell de, ne aggódj mert, itt vannak a legjobb barátaid és segítenek neked. Áron munkára fel, még van három óránk elkészülni talán elég lesz.

Mondta az ágyról felállva Dorka és elkezdett a fürdőbe ráncigálni. Áron eldobta a megmaradt pogácsát és ő is jött velünk. Lezuhanyoztam a hajamat is megmostam hogy, ne legyen koszos. A sminket Dorkára bíztam. Míg sminkelt Áron a ruhámat választotta ki.

- Nem, nem, nem, nem, nem. Iza! Miért nincsen egyetlen normális ruhád amit fel lehet venni egy randira?

- Mert nem terveztem hogy, randira megyek. Felhívom anyát hogy, kölcsön ad e egy szép ruhát.

Hívtam anyát.

Telefonban:

- Szia anya!

- Szia kicsim mi a baj?

- Nincsen semmi de adnál egy szép ruhát amiben elmehet egy randira?

- Na és kivel mész ?

- Egyik osztálytársammal de, nem is pontosan randi mert, matekot akar gyakorolni,

- Értem szívem. Bent van a szekrényben néhány a többi a dobozban van még a földön.

- Rendben köszi. Szia!

- Szia. Érezd jól magad.

A telefont lettem és rohantunk is át anya szobájába. Egy a méretünk szóval nem volt az baj.

Eljött a fél öt és el kellett indulnom. Többiek ma is itt alszanak szóval ők majd itt várnak engem az eredmény. Egy fekete cropp van rajtam kék nadrággal. Igen végül nem anya ruhájába mentem mert, ha nem akar randit akkor nem akartam ott ruhában ülni. A sminkem átlagos volt. Sokszor hordok piros rúzst most is azt tettem fel.

- Drukkoljatok hogy, ne legyek annyira gáz.

-Hidd el nem leszel, le fogod venni a lábáról.

Bíztatott Áron és kilökött a bejárati ajtón. Sétálás közben sokszor meg akartam fordulni de, eszembe jutott mindig az esélyem amit ma elérhetek vagyis, nem biztos de, reménykedek benne. Félúton találkoztam Hannával. Épp Rozi felé vette az irányt.

- Szia Iza! Hova ilyen csinosan?

Ha a Hanna megdicsérte a szettem akkor tuti jól nézhetek ki.

- Szia Hanna! Megyek a parkba. De most már sietek. Holnap tali a suliba.

- Szia!

El sem hittem oda értem. Láttam hogy ott ül rám várva egy virággal a kezében de, matek könyvet nem láttam a kezébe. Eldobtam a fűbe és oda sétáltam.

- Szia Máté!

- Ó Szia Iza nem is láttalak. Tessék ez a virág a tiéd.

- Nagyon köszönöm! És akkor matekozzunk?

- Hát tudod nem pontosan a matek miatt akartalak elhívni. Szerettelek volna megismerni mert nagyon megfogtál a suliban.

- Ez aranyos. Én is meg akartalak ismerni mert, nekem is nagyon szimpatikus voltál. Mi lesz a program?

Nagyon boldog voltam és nagyon vártam a mai délutánt.

- A program...........

Ahol beléd szerettemOù les histoires vivent. Découvrez maintenant