Confession

799 37 41
                                    

Summary : Draco'nun Harry'e söylemesi gereken bir şey var.

Written by : Awritinghufflepuff

Draco bilinen kuzgun saçlı çocuğu bekliyordu.Harry ilk yılından beri onu deli ediyordu,ve Draco hislerini herkesden bir sır olarak saklamıştı.Bu gece Harry ile konuşmak istiyordu.

Elbette,Harry'nin eşcinsel olup olmadığını bilmiyordu,ama o aptal Potter güzel gözleriyle duygularına karşılık vermezse,ona basitçe Oblivate yapacağını düşündü.

Bu yüzden, tamamen hazırlıksız Harry boş bir sınıfın önünden geçtiğinde, aniden bir yankı hissetti ve kapının arkasından kapanmasıyla yere düştüğünde çok şaşırdı.

"Kim var orada? Hey.Gözlüğümü burada kaybettim.Gözlüğümü bana ver ki seninle savaşabileyim."Kuzgun saçlı çocuk gözlüklerini yerde ararken söyledi.Draco ona doğru yürüdü ve gözlükleri aldı.

"Onları geri vereceğim ama benimle savaşmayacağına söz vermelisin.Tamam mı?" Harry'nin gözleri sese doğru şaşkınlıkla açıldı.Sesi tanıdı.

"Malfoy? Lanet olsun ne oluyor..?"
"Kapa çeneni ve dinle Potter" diye onu tersledi ve çocuğu ayağa kaldırdı.
"Şimdi.Büyü yapmak yok,küfür etmek veya kaçmak yok.Beni dinle.Tamam mı?" Harry başını salladı.Draco gözlüğü nazikçe uzun boylu çocuğun burnuna yerleştirdi ve gülümsedi.

"O halde neden bu kadar mutlusun?" Harry alayla sordu.Draco başını salladı,bunu beklemişti.
"Seni yalnız yakaladım Harry ve bu bir başarı"
"Ve neden siz tüm insanlar beni yalnız yakalamak istersiniz ki?"diye Harry sordu.

"Pekala,seninle arkadaş olmak istediğimi fark etmiş olabilirsin.Reddettiğinde ciddi şekilde kırıldım." Draco belirtti.Harry sanki Draco hayatını cehenneme çevirmiş gibi öfkelendi. (Neden öfkelendiği hakkında hiç bir fikrim yok,böyle yazıyo shshhshd)

"Sana tekrar arkadaş olmayı teklif ediyorum,sana güvenmeye hazır olduğumu kanıtlamak için en büyük sırrımı açığa çıkarmaya hazırım."

"Ölüm yiyen olduğunu zaten biliyorum.Bu sırr değil" Harry öfkelendi.
"Ah ama ben ölüm yiyen olamaktan bahsetmiyorum" Draco, Harry'ye yaklaştı ve Harry sırtı duvara çarpana kadar geriledi.

"Şimdi yakaladım seni, Potter"Draco mahremiyyet büyüleri mırıldandı ve kapıyı asasının bir hareketiyle kilitledi.
"Ölüm yiyen olmaktan bahsetmiyorum" diye tekrarladı. "Bundan bahsediyorum"
Dudaklarını Harry'nin dudağına bastırdı ve bu hayal ettiğinden daha iyiydi.Elleri Harry'nin gömleğine doğru gitti ve o anda Harry onu uzaklaştırdı.

"Lanet olsun Malfoy...Bu ne anlama geliyordu?" Harry kükredi. "Gerçekten gerizekalı mısın Potter? Sana burada senden hoşlandığımı söylemeye çalışıyorum." Draco onunla alay etti.

"Sen ne?"

"Evet Potter.Ben eşcinselim ve seninle tanıştığımız günden beri beni deli ediyorsun." Harry şu anda ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu.Aslında Draco'yu her zaman çekici bulmuştu, ama eşcinsel miydi? Bilmiyordu.

"Şimdi o kadar alaycı değiliz, değil mi?Altın çocuk" diye Draco dalga geçti.Harry onun gözlerinin içine baktı ve sırıttı.
"Senin için de aynısını söyleyebilirim.Draco Malfoy.Slytherin prensi.Ve ünlü Harry Potter'den hoşlanıyor.Baban bunu duymayacak,değil mi?"

Draco yutkundu."Babama söylemeye cesaret edemezsin!"dedi.

"Sus.Bu kadar korkmana gerek yok.Teklifini kabul ediyorum.Sonuçta,kesinlikle çekicisin."
Harry,Draco'yu bir masanın üzerine itti ve tekrar öpüşmeye başladılar,bu sefer dilleri de dahil oldu.Draco daha ileri gideceklerini düşündüğünde Harry geri çekildi.(salak Harry)

"Artık benimsin Draco.Seninle yarın aynı saatte tekrar burada görüşeceğim" Harry'nin gözlerindeki bakış ile Draco'nun omurgasından aşağı bir ürperti indi ve başını salladı.Harry ayrılırken onu izledi.

Yarın akşama kadar bekleyemezdi.

Evett sonunda ben de bir şeyler yazmaya başladım.Çeviri yapmak daha kolay geldi diye ilk çeviri yayınladım. Belki kendim de yazmaya başlarım.Burada kısa Drarry hikayelerinin çevirisi olacak,umarım beğenirsiniz.

One Shot DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin