Summary: Harry ve Draco, Ron ve Hermione'nin hafta sonu yokluğundan yararlanır.
Uyarı: Bu bölüm tamamen SMUT.
Written by: gracerene•
Draco daireye adımını attığında, Harry onun üzerindeydi, Draco'yu sıkıca göğsüne bastırarak tüm içtenliğiyle onu öpüyordu.
"Bu ne içindi?" Draco nihayet hava almak için durduklarında sordu. "Şikayet ettiğimden falan değil. Ama tekrar öpüşmemizi görürse Weasley'nin zavallı gözleri için mızmızlanmalarıyla uğraşmaktan kaçınmayı tercih ederim."
Harry, kapıyı kilitlerken ve Draco'yu ateşin önündeki kanepeye iterken şakacı bir sırıtış attı. "Ron ve Hermione hafta sonu için romantik bir kaçamak yaptılar. Daire tamamen bende. Bu da demek oluyor ki," Harry kanepeye tırmandı ve Draco'nun kucağına yerleşti, "istediğimiz her yerde seks yapabiliriz. Bu kanepeyle başlayabileceğimizi düşündüm."
Draco itiraz etmek için ağzını açtı; yatak odasının dışında seks yapmakla ilgili bir şey biraz fazla açıkta hissettiriyordu.
"Ron bu kanepeye bayılıyor," diye devam etti Harry, kalçalarını aşağı bastırmaya başlarken.
Draco sırıttı. "Eh, bu durumda..." diye yanıtladı, Harry'nin yüzünü kendine doğru çekerek.
Birkaç aydır çıkıyorlardı ve hala o seks çılgınlığı aşamasındaydılar. Draco'nun annesiyle daha küçük bir kulübeye taşınması ve Harry'nin Ron ve Hermione ile yakın çevrede yaşaması dışında, gerçekten seks yapabilecekleri pek fazla yer yoktu. Özellikle de ilgili tüm taraflar için olası bir travmadan kaçınmak istiyorlarsa. Hafta sonu boyunca her yerin kendilerine ait olduğunu ve kimsenin eve gelmesi ya da araya girme olasılığı konusunda endişelenmelerine gerek olmadığını bilmek Draco'nun bütün gün duyduğu en iyi haberdi. Aleti de oldukça mutluydu, pantolonunun içinde zaten sertleşmişti, Harry kıçını alaycı bir şekilde ona dayadığında seğiriyordu.
Harry, ellerini takdirle Draco'nun kollarında ve göğsünde gezdirken bir öpücükle mırıldandı.
"Öyleyse, birinci raund için, seni sert ve hızlı bir şekilde koltukta binmemi istiyor musun? Çünkü sana söylemeliyim, Ron ve Hermione yolculuklarını duyurduklarından beri bunu düşünüyorum."
"Siktir," diye inledi Draco, bu düşünceyle kalçaları neredeyse bilinçsizce kalkmıştı.
"Evet," diye mırıldandı Harry, asasını çıkararak, ikisini de tamamen çıplak bırakan hızlı bir büyü fısıldadı.
"Lanet olsun, kıyafetlerimi yok etmesen iyi olur!" Draco onu azarladı, elleri Harry'nin poposuna doğru giderken sıkıca etini kavradı.
"Ah merak etme seni koca bebek, benim odamdalar." Harry eğilip koltuk minderlerinin altını karıştırmadan önce dudaklarına hızlıca bir öpücük kondurdu, bir an sonra bir şişe yağ sallayarak doğruldu.
"Bunun burada ne işi var. Lütfen bana senin olduğunu söyle!"
Harry kapağını açıp parmaklarını yağlarken gözlerini devirdi. "Tabii ki benim! Aramak zorunda kalmayalım diye daha önce buraya sakladım." Dizlerinin üzerine doğruldu ve kendini germek için uzanırken hafifçe öne büküldü. Draco pozisyonundan dolayı göremiyordu, ama bu şekilde Harry'nin yüzünü izleyebildi, Harry parmaklarının ilk basışında ağzı açıldı.
Yardım etmeye hevesli olan Draco, kendi parmaklarını yağla kapladı ve uzandı, Harry'nin buruşuk girişini ovuşturdu ve Harry'nin iki parmağını sıkıca sardı,birkaç kez etrafında daire çizdi,hassas etininin uyarıldığı sırada Harry'nin gözlerinin titremesinin tadını çıkardı.Daha sonra Harry'nin barmaklarının yanına bir parmağını ekledi ve sıcak duvarlarının onu sıkıca kavradığını hissetti. Bundan kaçmalırının hiçbir yolu yoktu, Draco zaten camı kesecek kadar sertti, ama rauntlardan birinin, o gelene kadar Harry'yi parmaklamasını içereceğine karar verdi.
"Mmm, evet," Harry ikisinin de parmakları içeri pompalarken nefes aldı. "Tamam, tamam, hazırım. Şimdi beni becermene ihtiyacım var." Parmaklarını çekti ve yağa uzandı, çabucak Draco'nun aletini kayganlaştırdı, sert, yumuşak basınç Draco'nun inlemesini tutması için dudağını ısırmasına neden oldu.
Harry Draco'nun aletinin başını deliğine yerleştirdi ve diz çöküp kararlı bir şekilde onu içine almadan önce Draco ellerini Harry'nin kalçalarına götürdü.
"Harry," diye nefes verdi Draco, ıslak, sıkı ısı onu sararken gözleri Harry'ninkilere kilitlendi. "Siktir, iyi hissettiriyorsun."
"Mmm, sen de," diye onayladı Harry, Draco'nun penisinin üstünde aşağı yukarı haraket ederken kalçaları sallanarak dalgalanıyordu. "Çok iyi."
Harry onu öpmek için eğildi, zıplarken yanaklarına ve çenesine özensiz öpücükler bıraktı, sahip olduğu tüm enerjisiyle Draco'ya bindi. Normalde Draco yatak odası aktivitelerinde daha aktif bir rol alırdı ama, şey, şu anda gerçekten yatak odasında değillerdi ve Harry kendi başına oldukça iyi gibi görünüyordu. Dürüst olmak gerekirse, Harry'nin onu ne kadar umutsuzca istediğini görmek biraz egosunu okşadı.Bu Draco'nun Harry'ye olan doymak bilmeyen ihtiyacı, ona nasıl aniden ve tamamen âşık olduğu, onlar ayrı olduklarında göğsünün nasıl biraz ağrıdığı hakkında daha iyi hissetmesini sağladı.
Draco, Harry'nin belindeki tutuşunu sıkılaştırdı ve ayaklarını yere dayadı, aniden uzanıp tüm işi Harry'nin yapmasına izin vermekle yetinmedi. Harry'nin aşağı doğru hamlelerini karşılamak için kalçalarını yukarı kaldırırken,Harry'nin hızlı ritmini yakaladı.
"Ah. İşte," diye inledi Harry, sırtını çılgınca geriye eğerken, kendini kabaca Draco'nun yukarıya doğru olan vuruşlarına doğru bastırdı.
Harry kendi aletini tutmak için uzandı ve birkaç sert darbeyle yüksek sesle Draco'nun karnına geldi.Draco birkaç kez daha ayağa kalktı, Harry'nin sıkı deliğine girdi, peşinden gelirken orgazm onu delip geçti ve nefessiz bıraktı.
Tekrar kanepeye çöktüler, meniler Harry'nin kıçından Draco'nun uyluklarına damladı ve tembelce öpüşürlerken midelerinin arasına bulaştı, Harry nazik parmaklarını Draco'nun saçlarında gezdirdi. Orgazm sonrası Harry, Draco'nun favorilerinden biriydi; birbirine yapışan uzuvları, yumuşak gözleri ve tatmin edici gülümsemeleri.
"Eh, kesinlikle durumdan faydalandığımızı söyleyebilirim," diye mırıldandı Draco.
Harry asasını alıp onları temizlerken ona sırıttı. "Kesinlikle. Kirleyebileceğimiz bir sürü başka nesne olmasına rağmen. Çalışma odasında bir kitaplık var, özellikle... sağlam görünüyor."
Ayağa kalktı, gerilerek ellerini bilinçsizce başının üzerine kaldırdı, vücudunun uzun, bronzlaşmış çizgileri sergilenirken Draco yutkundu.
"Ah, peki, sanırım bunu gerçekten test etmeliyiz. Sağlam değilse, bu gerçekten en kısa zamanda bilmeniz gereken bir şey," dedi alaycı bir ciddiyetle, Harry'ye katılmak için ayağa kalktı.
"Tam olarak ben de aynısını düşünüyorum. Ve bu sefer Ron ve Hermione'nin gitmiş olmasının diğer faydasını hatırlamalıyız ."
Draco bir kaşını kaldırdı.
"İstediğimiz kadar gürültü çıkarabiliriz."
•
Aslında daha erken atacaktım ama çevirirken sabrım tükendi ve sınavım olduğunu hatırladım hshshdhdDiğer drarry kitaplarına da beklerimm, oy vermeyi unutmayın 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot Drarry
FanfictionKısa Drarry hikayeleri çevireceğim. Archive of Our Own sitesinden alıp çevirdim.