Summary: Bir şaka kötü sonuçlanır.
Written by: Awritinghufflepuff
"Hadi Harry ve Draco'ya aşk iksiri verelim.Bu çok komik olurdu!"Mızmız Myrtle,sıkıldıklarından şikayet eden Fred ve George'a dedi.İkizler sırıttı, her zaman iyi bir şakaya vardılar.
"Yeni aşk iksirimizi denemek için iki talihsiz ruh arıyorduk." George sırıttı.
"Ama biz onu iki yeminli düşmana içirecek kadar kötü müyüz?" Fred dedi.
"Öyle olduğumuzu söyleyebilirim Freddie.Onlarda işe yararsa herkesde işe yarar.Bu ikisi birbirlerinden gerçekten tiksiniyor."
"Pekala,bu onu çözer.Hadi yapalım."Ve böylece, iki çocuk isimsiz çikolata aldı ve tabii ki onları yediler.Farkında olmadan Amortentia yutarak yakında bunun etkisiyle birbirlerini şiddetle özleyeceklerdi.
Draco,iksirin etkisini gösterdiği ilk kişiydi.Kısa süre sonra şatoda gezerken görüldü,karşılaştığı herkese "Potter'i gördün mü?" diye gülümseyerek soruyordu.
Büyünün etkisiyle Harry'nin ortak salonu terk etmesi biraz daha uzun sürdü,ama yine de birbirlerini buldular.
"Potter"
"Malfoy"
"Seni arıyordum,hadi özel bir yere gidelim"
"Tamam"
Çocuklar kısa sürede ihtiyaç odasına ulaştılar ve oraya yerleştiler."Beni yeterince uzun izledin,Potter.Eğer benim için bu kadar yakışıklı görünmeseydin şimdi öpücüğünü reddederdim"
"Öyleyse senin öpücüğünü kendim almayacağımı kim söyledi,Malfoy? Biliyoruz ki ben daha uzunum ve bu nedenle daha güçlüyüm."
"Kapa çeneni ve beni öp."Draco dudaklarını hızla Harry'nin dudaklarına bastırdı ve kısa süre sonra tutkulu bir fransız öpücüğü pozisyonuna girdiler.Aceleyle birbirlerini soydular ve o anda iksir etkisini yitirdi.
"Malfoy?! Ne yapıyorsun burada,çıplak?!"
"Sana da aynı şeyi sorabilirim,Potter. Pis ellerini üzerimden çek!"
Draco ve Harry hararetle üstlerini giyindiler.Sonra birbirlerinin önünde aptalca durdular."Ne olduğunu bilmiyorum.Ama bunu sırr olarak saklayacaksın çünkü yapmazsan gazabıma uğrarsın"Draco onu tehdit etti.
"Merak etme Malfoy seninle aynı odada olduğumu kimseye söylemeye niyyetim yok." Harry soğuk bir şekilde yanıtladı.
"İyi" Sarışın alayla söyledi ve gitti.Harry birkaç dakika bekledikten sonra ortak salona yöneldi.O sırada Fred ve George,gördükleri sonuçları hevesle tartışıyorlardı.İki çocuğu takip ederek ihtiyaç odasına girmişlerdi.
"Belki onlara biraz daha iksir vermeliydik.Sadece ne kadar ileri gideceklerini görmek için" diye George kıkırdadı.
"Seni bilmiyorum ama ben bu ikisinin gittiklerinden daha ileri gitmelerini izlemek istemiyorum" Fred kardeşine söyledi.
"Oh hayır ben de izlemek istemem.Ama daha sonra utançla yürüdüklerinde gülmek için" George sırıttı.
"Belki bir dahaki sefere,ama şimdilik güzel bir şakaydı."•
Evet bence bu komikti hshshshshs
İyi eğlenceler ve bu gün yılın son günü 2020 bitiyor ve bunu okuyorsanız eğer size tüm iyi dileklerimi diliyorum. Sağlıklı kalın öptümm ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot Drarry
FanfictionKısa Drarry hikayeleri çevireceğim. Archive of Our Own sitesinden alıp çevirdim.