Summary: Harry, biraz ateş viskisi içer ve kendisini Slytherinli, çekici bir sarışının yanında bulur.
Written by: 10vehaterelate
Başarmıştılar.Gryffindor evi, Quidditch Kupasını resmen kazanmıştı.Karşılaşma Hufflepuff'a karşı oynanmıştı ve çok mücadele etmiştiler.Ama Harry Snitch'i yakaladı ve skoru 200-90 yapıp oyunu bitirdi.
Ekip şimdi Ortak Salondaydı ve arkadaşlarlarla beraber mutlu bir şekilde kutlama yapıyordu.Biri biraz ateş viskisi almıştı ve Harry sadece bir kaç kadeh içmiş olmasına rağmen,duyularını bulandırmaya ve ona büyük bir baş ağrısı vermeye başlamıştı.
Neredeyse her seferinde birisinin ayağına bastığında özür dileyerek kalabalığı itmeye başladı.Harry sonunda portre deliğine ulaştı ve gürültülü Ortak Salondan uzaklaşmak için hevesle içinden tırmandı.
Harry bir süre yürüdü ve baş ağrısı artık geçmişti.Ortak Salona geri dönüp yatağa girmeye karar verdi.Geri dönüyorken koridorda yalnız başına duran birini fark etti.Kişi, Harry'nin önündeki ışığa adım attı ve buz parıltılı sarı saçları gördü.
Draco.
Savaşdan sonra o ve Harry barışmışlar,tüm sözler, lanetler ve Ölüm Yiyen olayları için özür dilemişlerdi,ama bir süredir bir birleriyle gerçekten konuşmamışlardı.Draco'yu her gördüğünde Harry'nin kalbi hızla çarpıyordu.
Bu sefer de aynısı olmuştu.Harry'nin midesindeki kelebekler endişe verici bir yoğunluğa ulaştı.Kalbi boğazından fırlayacakmış gibi hissetti.
Harry tüm Gryffindor cesaretini toplayarak koridorda Draco'ya doğru yürüdü.Draco kimin ona doğru yürüdüğünü görmek için döndü.
Harry'di,göz bebekleri biraz seyrelmişti,içmiş miydi? Muhtemelen. Ne de olsa Potter, küçük aslanlarıyla Quidditch Kupasını kazanmıştı.
Ama Harry orada durmadı,Draco'yu duvara itti.O kadar yakındılar ki,Draco onun nefesinde ateş viskisinin kokusunu alabiliyordu.Ona saldıracağını düşündü,Potter'ın sarhoşken nasıl olduğunu bilmiyordu.
Ama sonra, ah Merlin ,Potter yaklaştı ve Draco'nun kulağına fısıldadı."Biliyor musun?Senden hoşlanıyorum Draco,çok"
Draco buna dayanamadı.Nihayet bunca yıldan sonra Altın Çocuk, Sağ Kalan Çocuk Harry Potter sevgisine karşılık verdi.Draco kollarını Harry'nin boynuna dolayıp onu tutkuyla öptü.Harry'nin ellerinden biri beline dolanmıştı, diğeri ise saçlarındaydı.
Harry inanamadı,Draco'yu öpüyordu. Draco karşılık veriyordu.Bu saf mutluluktu.Draco'nun kolları boynuna dolanmıştı onu daha da yaklaştırıyordu.Harry'nin elleri onun saçlarındaydı,parmaklarına dolanan yumuşak tutamlarını kavrıyordu.Harry Draco'nun alt dudağını şefkatle ısırırken nefesinin kesildiğini hissetti böylece Draconun ağzına ihtiyacı olan erişimi sağladı.Her karışını, her çatlağı ,her yarayı öğrendi.
Sonsuza kadar öpüşmek gibi gelen bir sürecin ardından,Draco geri çekildiğinde nefes nefese kalmıştı."Bana düşündüğüm kadar sarhoş olmadığını söyle" diye Harry'e fısıldadı.
Harry Draco'ya sırıtarak çocuğu pembeye çevirdi. "ah hayır Draco , sence kaç kadeh içtim?"
"Çok fazla"
"Hayır,iki" Harry dudaklarını yaladı ve Draco'ya açlıkla baktı.Onu tekrar öpmeden önce çocuğun kızarmasını izledi.
Bu farklıydı,yavaş ve yumşaktı.Harry,Draco'nun öpüşmelerini kontrol etmesine izin veriyordu.Draco onu yaklaştırıp dudağını ısırırken Harry iç çekti.
"Harry?!"
Harry ve Draco, Hermione'nin çığlığını duydu.Ron ve Hermione'nin onlara şok içinde bakışlarını görmek için birbirlerinden uzaklaştılar.Draco parlak kırmızıya döndü,onu farklı koşullar altında böyle görmek komik olurdu.
Hermione'nin daha sonra söylediği şey çifti şok etti. "Ron, bana beş galleon borçlusun!"
•
Heyy ,merhaba. Nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorummm bir sürü yorum yapın lütfen , ben de heyecanlandım. Sizin için en güzel one shotları bulmaya çalışıyorum. Kocaman öptüm hepinizi ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot Drarry
FanfictionKısa Drarry hikayeleri çevireceğim. Archive of Our Own sitesinden alıp çevirdim.