Zaterdag 26 december

3 0 0
                                    

Het was de tweede Kerstdag, die dag vieren we alleen met familie. Toen ik wakker werd gingen we de kado's openmaken die onder de kerstboom lagen. Het heeft vannacht gesneeuwd dus we gingen een sneeuwballengevecht doen. Ik heb uiteraard gewonnen, dat was niet zo moeilijk want de volwassenen gaven snel op. Na het sneeuwballengevecht gingen we ontbijten, het was een groot ontbijt en het was ook erg lekker. Mijn ouders hadden nog 1 kado voor mij, het was een hond! Ik heb hem Hermione want ik had ook alle Harry Potter boeken gekregen met kerst. Ik heb in de middag veel met Hermione gespeeld. Toen de hond moe was ging ik naar Rain toe. We zijn naar de berg toe gegaan want daar lag nog de meeste sneeuw (anderhalve meter). We hebben een sneeuwpop gemaakt en we hebben hem koninklijke hoogheid Alfred Ron Hendrikus Pieter Jan Potter van Kiezelsteen de tweede genoemd. We hebben ook een vrouwelijke sneeuwpop gemaakt en die hebben we koninklijke hoogheid Felicia Hermione Lavender McGonagall Bellatrix Narcissa Malfidus de eerste genoemd. We hebben heel veel plezier gehad met de namen bedenken. Na het sneeuwpoppen maken gingen we in de sneeuw rollen maar dat werd uiteindelijk te koud. Na het rollen in de sneeuw gingen we naar huis toe om droge kleren aan te doen. En toen was het tijd om te eten. We hadden heel veel eten en Rain bleef ook eten. Na het eten hebben we nog een paar spellen gespeeld en toen was het tijd om naar bed te gaan.

Jupiter Willow HopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu