Het was een stille dag maar in Arendelle is er altijd weer iets aan de hand. Ik ging naar buiten om op onderzoek te gaan. Toen zag ik mijn moeder, gelukkig kon ik net achter een struik wegduiken. Van mijn moeder mocht ik niet alleen naar buiten "Als je alleen naar buiten gaat kunnen vijanden je kidnappen." dat zegt mijn moeder altijd. Ze is gewoon bang dat mensen erachter komen dat ik net als haar ijskrachten heb. O, ik bedenk me net dat ik helemaal vergeten ben om mezelf voor te stellen. Hallo, ik ben Jupiter, dochter van Elsa, koningin van Arendelle. Nu vraag je je waarschijnlijk af: Jupiter, wie is je vader? Mijn vader is Draco Malfidus, voormalig lid van de dooddoeners. Ik heb al heel veel sprookjes gelezen maar zo gaat mijn verhaal niet. Ik hoef niet door een man gered te worden. Ik ben een soldaat en ik train de andere soldaten. Ik ga ook nog iedere dag vijf uur naar school. Maar het liefste lees ik sprookjes zodat ik weet hoe ik niet moet leven. Ik hou er niet van om regels te volgen,ik heb liever heel de dag plezier. En ik leef nog steeds. zelf nadat ik met de rendieren over een houten brug ben gereden, hoewel mijn moeder daar niet zo blij mee was. "Jupiter, je had jezelf kunnen bezeren of nog erger je had de koets kapot kunnen maken." Ja, dat is wat ze zei. Mijn moeder houdt wel heel erg van mij, maar ze heeft een aparte manier om het te laten merken. O ja, ik kwam achter de struiken vandaan. En ik liep naar de stallen toe zodat ik een rit kon maken met de rendieren. Rijden met de rendieren geeft mij rust en tijd om in mijn dagboek verder te schrijven. Ik ging met de rendieren naar het betoverde bos want daar wonen al mijn vrienden. Ik had met Rain ( mijn beste vriendin/mijn vriendin) afgesproken om op onderzoek te gaan in het betoverde bos. Onderweg kwamen we een hele groep met rendieren tegen en heel veel planten. Na een uur door het bos rijden gingen Rain en ik weer naar huis toe. Toen ik weer thuis was stond Olaf mij op te wachten. Gelukkig is Olaf mijn beste vriend. "Jupiter ga snel naar bed voordat je moeder erachter komt dat je weer uit huis bent geslopen." zei hij. Ik liep op mijn tenen naar mijn kamer toe. Mijn moeder heeft het gelukkig niet gehoord anders zat ik nu in de problemen.
JE LEEST
Jupiter Willow Hope
Aktuelle LiteraturHet verhaal is een dagboek van de dochter van Elsa en Draco Malfidus