7_ bolum

3.5K 78 3
                                    


Merhaba ..

Ben hala odanin kapisinin onunde duruyordum odaya bir adim atinca . Saskinligim iki kat artti . Odanin bir tarafinda duvara asili ucu keskin delici yakici vs metal aletler vardi. Ellerimin hala agizimda oldugunu fark edince ellermi indirdim . Karsidaki duvara bakinca saskinliktan baka kalmistim . Karsi duvarda denizin oldugunu tahmin ettigim vucudun cesitli bolumlerinde acilmis yaralar cizikler ve yaniklar olan resimler vardi. Nefesum kesilmidti . Benim kolumdaki ufacik yaralar icin nasil kizmisti bana . Simdi yeni yeni anliyodum barlasla olan konusmasinin nedenini neden bu kadar sakladigini . Ahh sevglim benim kendine neler yapiyosun boyle kiyamam . Peki ben neden bunlari fark etmemistim . Tabiki edemem cunku cocugun kollarina bakamamistimki . Hele o gece. O ilk gece . Ben hucbisey hatirlamiyorum cocugun kollarini mi hatirliycam . Gozlerim ister istemez denizin kollarina gitti. Bana verdigi tepkiden sonra aklimin ucundan dahi gecmezdi. Deniz benim onun kollarina attigim kacamak bakislari yakalayinca odanin ortasinda duran beyaz masanin ustune koydu kolunu . Bir taraftanda tshirt unun kollarinibgeriye dogru katladi. Ben kollarina bakinca istem disi agizim acik kaldi . Kolunun ic tarafinda bileginden dirseginin ic tarafina dogru gelen bicakla yapilmis oldugunu tahmin ettigim yeni acilmis yarayi gordum . Titreyen elimi yaranin ustunde gezdirdim ama biliyodum caninin acimadigini . Brnimkilerde acmiyordu cunku acisa bunlari yapamazdi. Ben afallamis bir sekilde geriye dogru bir adim attigimi hatirliyorum ama gerisi karanlik . Uyandigimda denizin odasindaydim . Deniz basucumdaki koltukta elinde bir kitapla oturuyodu . Ilk defa denizin elinde kitap gormustum . Uyurken cok tatlu goruuyordu. O yakisikli yuzu sandalyrnin yanina dusmus saclari dagilmisti . Tabiki brn onu boyle izlerjen o gozlerini acti . Gulumsuyirdu ayaga kalkti yavas yavas geeinmeye basladi . Bu hali brni gulfurmeye yetmisti bile . Yanaginin yan tarafindaki tirtikli yastik izi daha cok siritmama neden oldu . " biseymi oldu melis neden siritiyosun . " diyip . Yataga , yanima zipladi . O yataga ziplayinca bende sarsildim . Sonra ben elimi yastik izinin uzerinde dolastirirken o sadece bei izliuodu . Gozleri ilk once gozlerime kenetlendi sonra yanaklarina en sonda dudaklarima . Yuz ifadesi dahada ciddi bir hal alinca konusmaya basladi ." Bak dun aksam icin ozur dilerim sana iceride ne ile karsilasacigini soylemem gerekirdi fazla ileri gittim uzgunum . " dedi gercekten uzulmuse benziyodu . Dun aksami , denizin kolunu , duvarlardaku aletleri hatirlamistim . Gozlerim oster istemez denizin koluna gitti. Fazlami abartmistim olayi . Ama benim sucum yokki istemeden bayilmistim . " hayir asl ben uzgunum dun bayilmam o odayla alakali degildi . Biraz fazla yoruldum dun o kadar . Seni tanimaa devam etmek istiyorum deniz ." Dedim gulumsemeye calisiyordum ama basim coo fena agriyordu. " melis . " dedi biraz dusunup konusmaya basladi itiraz edicekmis gibiydi. " melis bak dun aksam beni tanimaya calisirken neler oldu . Daha fazla basinin derde girmesini istemiyorum " dedi ama ben kararliydim sevgilimi gercek anlamiyla ogrenmek istiyordum ... yarim saat boyunca yataktahic konusmadan gozlerimiz duvara sabitlenmis bir sekilde oturduk ... ilk hareket eden ben oldum . Annemler iki gun sonra eve donuceklerdi . Bu gun zaen okulu asmistim . Kucuk adimlarla banyoya yurumeye yeltendm ama deniz beni belimden yakalayip yanagima kucuk bir opucuk kondurdu . Elinden hizlica kurtulup banyoya gittim . Suyun isinmasini beklerken bende uzerimdekilerden kurtuldum . Suyun altina girdim. Duvardaki rafta jileti gordum ama yapmamam gerektigini biliyodum . Kendime hakim olmam gerektigini denizi ne kadar cok sevdigimi onsuz yasayamiycagmi bildigim gibi ..... seni seviyorum sevgilim ...

Seni seviyorum sevdigim ....

Seni seviyorum denizz....

lise _1_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin