10_bolum

3.4K 57 4
                                    

Sabah uyandigimda deniz yatakta degildi. Bende hemen banyoya gidip elimi yuzumu yikayip saclarmi duzelttim . Sonra assagiya indim . Mutfaktan denizin orada oldugunu velli den sesler geliyirdu. Mutfaga gittigimde denizin kahvalti sofrasi hazirladigini gordum . Sifrada hersey vardi. Beni gorunce gulumsedi . Yanima gelip dudaklarma opucuk kondurdu. Bu gun cok neseliydi. Bende onu biraz sert bir sekilde optum . Sonra o geri cekilip sandalemi geri cekti oturmam icin bende oturdm . Kahvelerimizi doldurdu birlikte kahvalti yaptik . Sofrayi kalfurmasina yardim ederken" deniz bir bu gun cerenle alisveride cikabilirmiyiz ? Bir kac ozel bisey almamiz lazimda " dedim . Beni duyunca gulumsedi " tabiki bebegim benim birakmami istermisin ." dedi. " yok hayatim gerek yok biz cerenle konusuruz hemde biraz . Bayadir girusemiyiruz konusucaklarimiz var . Hem alucagimiz seyler biraz kizsal . " dedim utanmis numarasi yaparak . " tamam bebegim ara cereni buraya gelsn burfan cikarsiniz . Ama dikkat edin bise olursa ara beni tamammi ? " dedi yanima gelip alnima bir opucuk kondurdu . Artik sofrayi kaldirdigimiz icin ben yukari cikip ustumu degistirmeden once cereni aradim . Beni duyunca sesinden anladigim kadariyla heyecanlandi . Hemen giyinip assagiya indim . Deniz koltukta oturmus oyun konsoluyla futbol oynuyordu. Ben arkasindan sessizce yaklasip yanagina opucuk kondurunca beni belimden tutupkucagina cekti . Burnuma dokunup beni opmeye basladi . Tam o sirada kapi caldi . Ben denizin elinden zor kurtukup kapiya kosmak icin  kalktigimda arkama kucuk bir saplak atti. Ona meydan okuyan bakislarimi attim . Ama buna vaktim yoktu . Cerene kapiyi acinca direk boynuma atlayip sarildu bana . Bende ger donup denize haber verip cantami aldigim gibi disari ciktik . Yolda ceren sormaya basladi . " ne suprizi yapicaksn denize " dedi. " simdi burdan bir alisveris merkezine gidiyiruz ordanda victoria secret magazasina " dedim . Cerene donmemle saskin ve bir karis acik agaziyla karsilasmam bir oldu. Ceren yolda surekli " inanamiyorum . Ya sen ciddimisin " diyip durdu. Sonunda " bende barlasa supriz yapsam nasil olur " dedi . Ilk defa cerenin ciddi oldugunu dusunmeye basladim . Yolun ordasinda kahkaha atip birbirimize sarildik . Ani gun yapicaktik . Cok mutlu olmusyum . Beni yanliz birakmamisti. Ben ilk once kiza diye dusundum . Ama oyle yapmamisti aksine mutlu olmustu. 5 dkk sonra buyuk bir alisveruz nerkeznin girisinde duruyorduk . Ikimizde derin bir nefes alip iceri girdik . Ust kata cikip katta bir iki tur attiktan sonra nihayet victoria secret  magazasina girdik . Ceren durekt renkli takimlarin blundugu niktaya yonelirken ben siyah dantelli bir takima bakiyirdum . Bes on dakika sonra ceren elinde kibtakimla cikageldi. Bir elinde kirmizi yaris acik bir sutyenle heryeri dantel olan takim diger elindede ayni takimin keoparlisini tutuyordu. " sence hangisi . Ven karardiz kaldim . " dedi. " bence leopar ama sen bilirsin ." Dedim . Ceren elimdeki siyah dantelli takimu gorunce yine iturazlarini geciktirmedi . " yne mi siyah yetmezmi sence.tamam siyah sende cok seksi durabilir ama yeter . " dedi elinde kirmizi takimi elime tutusturup . " bide kimuziyi dene " dedi..  bende omuzumu silkip ," tamam biraz degisklik fena olmaz diyip elinden kirmizi takimi aldm . Ikimizde elimizde posetlerle yolda yuruyorduk . Yururken aklima ilk gunku yasadiklarim geldi . Karnim agrimaya baslamisti . Heyecanlanmi durduramadim . O ana.telefonuma gelen mesajla irkildim . Mesa denizden gelmisti. {[ merhaba sanirim hala isiniz bitmedi. Bizim barlasla biraz isimiz var anahtar sizde var zaten . Biz aksama digru doneriz kapiyi kilitlemeyi unutma . Seni seviyorum . ]} ya ne isi bu da nerden cikti umarim aksam evde olurlar diye dusundukten sonra {[simdi eve dinuyoruz bizde sebi seviyorum ]} dedim . Tamam suan daha cok heyecanlamistim . Eve geldik . Cereninde heyecanlandigini gorebiliyordum . Aldiklarimizi dolaba koyup ben vanyoya girip islermi hallettim sonra ani seyi cerende yapti. Biz banyodan cikana kadar 2 bucuk saat gecmisti tahminime gore yarim saat sonra barlas ve deniz burada olurlar diye dusndum aldiklarmizi icimize giyip ustumuzu giyindik .  Tam assagiya iniyordukki kapi caldi . Kimizde kocaman guumsemelerle kapiyi actik . Denizin boynuna atlayio dudaklarna kucuk bir opucuk kondurdum . Kucuk olmasinin tek nedeni yaninda barlasin olmasiydi . Ama deniz bna sasirmis gibi duruyordu.  Cerenle barlasa baktigmizda cerende varlasun dudagina kucuk bir opucuk kobdurup geri cekildi . Ama barlas sasirmisa benzemiyird . Tabiki onlarin  aralari her zaman iyiydi. On dakkika oturup onlarda kalktilar . Ceren giderken bana goz kirpip opuck atyo . Bende ani seyi yaptim. Suan gercekten cok heyecanlaistim . O ilk gunden sonra deniz hicbir yakinlasna belirtirsi gostermemisti. Tabiki dun aksamki omuzumu sararken tahrik olmasi haric . Onlar gittikten sonra bizde yarim saa falan otorduk . Sonra deniz omuzuma elini atunca canim yandi . O da bumu far ettiki " ozur dilerm bebegim . Bisluguma geldi.. " ded ben daha cumlesini bitiremeden dudaklarini opmeye basladim . Ilk once sasirdi . Geri cekilip ." Kendini mecbur hissermen istemiyorum . Sirf bunlar aklimdan ciksin diye yapiyosan gerek yok . " dedi . Ama kendin fazla tutamayacagini anlamistim . " bak dun aksam ben unuttum sende unut ama bu gecenin olanlarla alakasi yok . Tabik sen istemiyosan  ayri mesele " dedim . Yuzu bir anda parlamisti . " sacmalama . O ilk geceden beri seni nasil istedigimi hayal bile edemezsin . " dedi  ve dudaklarimi opmeye baslad sonra beni kucagina alip yukari cikardi . Yukari cikarken dudaklari dudaklarimdan boynuma inmeye baslamisti bile . Odaya geldik . Deniz beni yataga yatirip ustumdeki badiyi yirtarak cikardi. Kirmizi dantelli sutyenimi gorunce kirmizi gormus boga gibi oldu . 

Suratina kocaman bir siritma yerlesti " o uzun alisverisin nelere gittigi anlasildi . Bundan sobra daha cok alisverise gitmelisin " dedi. Hala guluyordu sonra altimdaki pantolonum dugmelerini acti . Kendini assagiya kaydirip pantolonumu assagiya cekip cikardi . Sonra yukari cikip yeniden dudaklarimi kemirmeye basladi. Bende ondan dudaklarimi ayirmadan gomleginin dugmelerini acmaya basladim . Bilerek sudyenin onden kopcalisini almistim . Dudaklarini dudaklarimda boynuma indirip boynuma geldi. Tamam bu gun bu boyun moraricakti orasi kesin.. sonra disleriyle sudyenimin kopcasini acti . Sonra onu iterek yataga dusmesine neden oldum . Sonra ben onun ustune cikarak gomleginin kalan dugmelerini actim . Sonra assagiya kayip onun yaptigi gibi pantolonunun dugmesni actim . O anda tahrik oldugunu anlamistim ve gitgide daha da cogaliyordu. Pantolonunu cikarip yere biraktim . Simdi sira boxer indaydi . Tirnaklarmi gogusunden beline rfanda boxernin lastigine getirdim parmagimi lastige takip assagiya cektim ama tahrik oldugu icin assagiya kaymasini engelliyordu bende elimle tutup lastigikten kurtardim . Ben ona dokunca denizden kucuk bir inleme kaciverdi. Boxerni yere atinca beni yeniden yataga yatirdi. Bacaklarmi acip arasna girdi . Sonra uzanip beni eniden opmeye basladi. Sonra boynuma sonrada gogusume gelince bendende kucuk bir inleme cikti. Deniz bunu duyunca bana bastirmakta oldugu erkekligi dahada sertlesti. Sonra dudaklarini gogusumden belime indirdi. Sonra sirtini diklestirdi. Ostume uzanip prezarvatifi takarak  nazik bir hareketle icime girdi tan olarak ne kadar surdugunu hatirlamiyorum ama baya uzun surdu. Icimde gidip gelmeleri devam ederken inlemelerimiz birbirine karisti . Snunda ikimizde zevki dorklarda yasaynca ikimizde titreyip ayni anda orgazm olduk . Deniz icimden cikip yanma uzandi ve uyuyakalmisiz  ikimizde .........

lise _1_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin