'1. BÖLÜM'

17 8 1
                                    

MEDYA;BEGÜM ACAR

 "Begüm!kalk yürü okula geç kalacağız " sabah sabah, yine Alev okul diye ötüyor, hayır iki dakika rahat bırakın ya  "kızım yeter zaten gece uyuyamadım,bugün ben gelmesem olmuyor mu ?"dedim, Alev sabır diledi"bana bak ya kalkarsın ya da kafana sürahi ile su boşaltırım duydun mu?kalk yürü "kalkmaz isem gerçekten boşaltırdı "tamam beş dakikaya aşağıdayım" dedim ve Alev odadan çıktı ,yataktan kalkıp çekmecenin üzerinde ki telefonumu aldım,yine kimse aramamıştı mesajda yoktu Annem yoktu,Babamda yoktu yalnızdım.Dolabı açıp içinden siyak kot pantolonumu ve beyaz boğazlı kazağımı aldım giydim aynanın karşısında hafif bir makyaj yaptım,saçımı da tepeden at kuyruğu yaptım ve aşağıya indim "sen makyaj yapar mıydın ya?"diye sordu Alev,gözümü devirip ona döndüm"yapmasaydım beni gören kaçardı gözlerimin altı morarmış artık anladın mı ? ayrıca olabil-"derken lafımı kesti "kızım tamam sadece soru sordum taşkala geçiyoruz şurada hemen ciddiye alıyorsun,neyse çıkalım artık "dedi ve kapıya doğru ilerledi,bende arkasından gittim siyah çizme mi giydim ve siyah lamborghini'ye doğru ilerledim "gel beraber gidelim çıkartma bugün araba "dedim Aleve ,arabaya bindi bindim ve okula doğru sürmeye başladım Aleve döndüm ve "şarkı açar mısın "dedim kafasını evet anlamında salladı ve telefonu çıkarttı bir şeylerle uğraştı ve şarkı çalmaya başladı şarkıda .

"Geçer geçer daha öncekiler gibi                                                                                                                              buda geçer neler neler geçmedi ki "

Diyordu  şarkıda,evet geçiyordu da izi kalıyordu kolay atlatılmıyor ki öyle  önce çok acıyordu,sonra yavaş yavaş alışılıyordu insan bazende hiç geçmiyordu Alev bağırarak şarkıyı söylemeye başladı ona döndüm sesi titriyordu sonra durdu "BEGÜM!DİKKAT ET" diye bağırdı siyah bir araba neredeyse bize çarpıyordu ki ani bir hareketle frene basıp direksiyonu çevirdim Aleve döndüm "bir şeyin var mı ?" diye sordum ,gözünü açtı ve bana döndü "h-hayır"deyip arabadan indi bende indim yanına ilerlerken kolumdan biri tuttu döndüm ve baktım kahve mi sarı mı belli olmayan  saçlı,kahverengi gözlü,ve boyu benden uzun bir erkek"iyi misiniz?" diye sordu galiba arabanın sahibiydi"araba sizin miydi?" diye sordum sinirle "evet,ben özür dilerim biraz dalgındım da " dedi ve gözünün içine baktım "dalgınsanız arabayı başka bir arkadaşınız kullanabilirdi değil mi? iki kişi daha var ve dalgın olan kullanıyor ya arkadaşıma bir şey olsaydı "dedim sinirli bir şekilde çünkü hayatımda bana en yakın olan son kişiyi kaybedemezdim"biliyorum ben gerçekten özür dilerim "dedi "tamam kolumu bırakırsanız arkadaşıma bakacağım"diye söyledim kolumdaki koluma baktı ve kolunu çekti Aleve döndüm ve yanında iki kişi vardı yanına doğru ilerledim,bana döndü ve sarıldı "daha iyi misin?doktora filan gidelim mi?"diye sordum "hayır gerek yok ,sen iyi misin?" başımı evet anlamında salladım "gidelim mi ?" gözüm dudağına kaydı patlamıştı "d-dudağın kanıyor ,arabaya bin çabuk" dedim tam arabaya ilerlerken beni durdurdu "önemli bir şey değil bir bant yapıştırırız geçer,gidelim lütfen "dedi ve arabaya doğru ilerledi bende giderken saçının rengini çözemediğim çocuk "tekrardan özür dilerim" deyince ona döndüm "önemli değil beyefendi ama arkadaşlarınızdan biri kullansın lütfen başka biri zarar görsün istemeyiz,bu arda Begüm ben"elimi uzattım elini uzattı,teni çok sıcaktı gözüme baktı ve "Baran bende tekrardan çok özür dilerim ne diyece-"derken sözünü kestim"bir daha özür dilemeyin lütfen yoksa dövüş tekniklerimi üzerinizde denerim"dedim çünkü özür dilemesi sinirimi bozmaya başlamıştı güldü ve devam ettim"neyse, biz okula geç kalacağız ,görüşürüz"dedim ve Arabaya bindim Aleve döndüm yara bandını yapıştırmıştı bile arabayı çalıştırdım ve okula doğru sürmeye devam ettim saate baktım ve daha derse kırk dakika vardı aslında geç falan kalmayacaktık Alev ben hızlı hazırlanayım diye yalan atmıştı.Okula gelmiştik Alev "kantine geçelim kahve filan içeriz olur mu?" diye sordu "tamam hem şu şoku biraz daha atlatmaya çalışırız " dedim ve kantine geçtik"şuraya oturalım" Alev'in gösterdiği yere oturdum ve kahve sipariş ettik ikimizde "Begüm"dedi ona döndüm"efendim" diye sordum güldü "çocuklar yakışıklıydı yalnız"güldüm "Baran'mış benim yanımda kinin ismi " gözü arkama gitti ve şaşkınlıkla oraya bakıyordu"Alev neye bakıyorsun"dedim ve baktığı tarafa baktım yuh! artık onun burada ne işi var "o Baran dediğin değil mi?" Aleve baktım oda bana döndü "evet onlar"dedim tekrar oraya döndü "buraya geliyorlar" demesiyle omzumda bir el hissettim "selam sizde mi buradasınız?" Barana döndüm yanında iki tane arkadaşı vardı "evet ıııı, oturun isterseniz"dedim sevecen olmaya çalışarak ,güldü "büyük bir zevkle"deyip yanıma oturdu diğerleride masaya oturdu ve Baran konuşmaya başladı "bu Doruk,bu da Arda bende Baran siz?"şuan çok saçma bir olay yaşıyorum "ben Begüm buda Alev"dedim aşırı saçma bir tanışma, herkes bana bakıyordu "şey bunu ben sesli mi söyledim?" hepsi kahkaha atmaya başladı "akşam bize gelin isterseniz öyle tanışırız uygun mu?" diye sordu Doruk"uygun muyuz ?" dedim Alev'e bakarak"evet uygunuz saat kaçta?" Arda lafa girdi "fark etmez ama dört'ten önce gelmezseniz olur mu çünkü dışarıda ufak işlerimiz var " Ardaya döndüm ve "hiç fark etmez zaten ben biraz yorgunum ,he birde numaralarımızı alalım haberleşiriz"

BİRLEŞMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin