Başlıyorum bismillah inşallah saçmalamam. İyi okumalar.
NİSANIN AĞZINDAN;
Çalan alarmla uyandım. Baya erken uyanmıştım çünkü bugün Türkiye'ye gidecektim yani kaçıcaktım. Berkan sağolsun biletimi falan almıştı çünkü bu lanet adam bana para falan vermiyordu çalışıyordum ama yetmiyordu. Valizimi akşamdan hazırlamıştım. Odamdan çıktım. Babam olucak adam eve gelmemiş zaten her gün böyle gider içer sonra bi yerde sızar. Son kez eve baktığımda duygulandım ve annemin ölümü gözümün önüne geldi. O şerfsiz adam gözümün önünde kıymıştı annemin canına. Ağlamak istemiyordum. Kendimi hemen evden dışarı attım ve havalimanına gittim. Uçağa bindim.
Hoşçakal Prag ve lanet adam kurtuluyorum senden.
Türkiye'ye gelmiştim. Berkan beni karşıladı.
Berkan: vay benim praglım gelmiş.
Nisa: "ya bekoomm."diyip sarıldım.
Berkan: çok özledim seni kız.
Nisa: bende seni çok özledim. Çok mutluyum o lanet yerden kurtulduğum için.
Berkan: bundan sonra kimsenin sana zarar vermesine izin vermiycem benim minik kardeşim.
Nisa: ya bekoom seni çok seviyorum iyiki varsın minik abim.
Berkan: bende seni çok seviyorum sende iyi ki varsın. Hadi gel eve gidelim.
Nisa: tamam zaten çok yorgunum.Arabaya bindik ve eve doğru yol aldık. Berkanla araba yolculuğu yapmayı çok seviyorum ve baya özlemişim yol boyunca şarkı açıp birlikte söyledik. Güzelce kafamı dağıtmış oldum. Eve gelmiştik gercekten çok güzeldi.
Berkan: gel minik avakodo sana odanı gösteriyim.
Nisa: tamam.Odama geldiğimizde Berkan tam zevkime göre dizayn etmişti.
Nisa: ya Berkan çok teşekkür ederim. Burası çok güzell.
Berkan: tabiki güzel olucak ben hazırladım.
Nisa: egoist pislik
Berkan: hadi hadi yerleş ve aşağı gel yemek söylerim bende.
Nisa: tamam abicik hadi git sen.
Berkan: tamam geç kalma.Berkan gidince kendimi yatağa bıraktım ve o herifi düşündüm ne yapıyo acaba yokluğğumu fark ettimi neyse ya neden bunları düşünüyosam ne yaparsa yapsın. Yavaş yavaş yerleştikten sonra aşağı indim. Berkan telefonda biriyle konuşuyordu. Telefonu kapattı. Beni fark etmiş olucak ki.
Berkan: yerleştinmi nis.
Nisa: evet yavaş yavaş yerleştim.
Berkan: tamam güzel. Hadi gel şu pizzaları gömelim.
Nisa: eveeeeeettt.Pizza yerken bir yandan sohbet ediyorduk.
Nisa: kimdi o telefonla konuştuğun kişi yoksa bana yengemi yaptın.
Berkan: yok be ne yengesi bi arkadaşım.
Nisa: ne diyo o arkadaşın.
Berkan: aksam bize gelicekler.
Nisa:. -ler derken
Berkan: nis bizim arkadaş grubu var işte onlar.
Nisa: peki benden haberleri varmı.
Berkan: yok sadece sizi biriyle tanıştırıcam dedim o kadar.
Nisa: he iyi bari neyse pizzada bittiğine göre ben gidiyim ufak tefek şeyler kaldı onları hallediyim.
Berkan: tamam git sen ben buraları toplarımGülümseyip odama gittim. İşlerimi hallettikten sonra duşa girip çıktım.kişisel işlerimi hallettim. Akşam olmuştu. Tam odadan çıktığım anda kapıdan giren kişilerin beni görmesi bir oldu.
Yeni yıl hepimiz için güzel mutlu sağlıklı huzurlu olsun. Mutlu yıllar dilerim ♥️♥️♥️♥️♥️💜💜💜💜❤️❤️❤️💙💙🌼🌼