LALE'NİN AĞZINDAN;
Barış b akşam berkan' a gideceğimizi ve berkan'nın bizi biriyle tanıştıracağını söyledi çok merak etmiştim. Berkan'dan hoşlanıyordum ama abimin arkadaşı hem beni kardeşi olarak görüyordu. Off bunları düşünürken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım. Hemen kısa bir duşa girip. Hazırlanmaya başladım.
Barış: lale hazırmısın?
Lale: hazırım geliyorum.
Barış: çabuk ol enesi de alıcaz.
Lale: geldiiiimmm.
Barış: hadi çıkalım.Kısa bir süreden sonra Enes'in yaşadığı yere geldik.
Enes: selam
Lale: hoşgeldin Enes.
Barış: hoşgeldin kardeşim.
Enes: hoşbuldum. yusufta yoldaymış ecenazıda almış neredeyse birlikte gideriz.Berkanlara gelmiştik. Yusuflarla kapının önünde karşılaştık ve kapıyı çaldık.
Berkan kapıyı açtı;
Berkan: hoşgeldiniz gençler
Hepsi birlikte: hoşbulduk.
Berkan: kapıda kaldınız geçin.İçeri geçmemizle odadan çıkan kızı görmemiz bir oldu. Nerdeyse ağlıyacaktım. Kız berkanın yanına geldi.
NİSANIN AĞZINDAN;
Kimse konuşmuyordu. Siyah saçlı kız beni öldürecek gibi bakıyordu. Bende direk berkanın yanına gittim.
Nisa: selam hoşgeldiniz.
Ecenaz: hoşbulduk da sen kimsin.
Yusuf: yoksa berkanın sevgilisi misin??
Enes: lan oğlum sevgili yapıyosun da bize mi söylemiyorsun?
Yusuf: lan alındım gücendim.Berkanla benim konuşmama bile müsade etmeden bir şeyler saçmalıyolardı. Diğerlerinin aksine siyah saçlı kız ve yanındaki mavi gözlü çocuk hiç bişey söylemeden bir Berkan bi bana bakıyordu. Berkan'nın bağırmasıula sustular.
Berkan: LAN Bİ SUSUN DA TANIŞTIRIYIM DEMİ.
Enes: tamam abicim sustuk tanıştır bizi yengemizle.
Berkan: lan bak hala yenge diyo.
Nisa: tamam bekocum sakin ol ben tanıtıyım kendimi.
Berkan: tamam yoksa elimden bi kaza çıkıcak.
Nisa: ben nisa berkanın yurtdışındaki kuzeniyim. Türkiye'ye bugün geldim.
Lale: nE kuzenimi.
Nisa: evet yani anlayacağınız yengeniz falan değilim.Herkes hala salak salak yüzüme bakıyordu.
Nisa:" hadi otursanıza ayakta mı durucaksınız. " Dememle hemen oturdular.
Berkan: siz oturun ben bir çay koyayım.
Berkan gittikten sonra kısa bir sessizlik oluştu. Hala isimlerini öğrenmemiştim bu yüzden sordum.
Nisa: Ee kendinizi tanıtmıyacakmısınz??
Ecenaz: "ben ecenaz 17 yaşındayım. Grubun Berkan kadar olmasada enerji kaynağıyım ve valeybolla ilgileniyorum
Yusuf: bende Yusuf 17 yaşındayım . Grubun kavgacısıyım. Kickboxs' la ilgileniyorum.
Lale:" bende lale. 17 yaşındayım. Grubun en sakiniyim. Valeybolla ilgileniyorum. Okulda valeybol kaptanıyım. Bu da barış ikizim. " Diyerek yanında oturan mavi gözlü çocuğu gösterdi.
Enes: ben Enes 17 yaşındayım. Grubun en zekisiyim demek isterdim ama değilim.
Lale: barış sende bişeyler desene