Hello bacılar
Yeni bir güne günaayydıınn.
Evet dünün aksine bugün üzerimde mükemmel bir enerji var. Barış denen o çocuğu takmamaya karar verdim. Kendini bişey sanıyor zaten bende onun söylediklerini kafama takarsam iyice bı yerleri kalkar. En iyisi onunla hiç konuşmamak 😌. Yataktan kalktım. Günlük kişisel bakımımi yaptıktan sonra üstümü giyinip aşağıya indim bekom kahvaltı hazırlamış ya yerim ben bunu.Nisa: günaydın bekooommm
Diyip arkasından sarıldım.
Berkan: günaydın nisoom hayırdır ne bu enerji.
Nisa: yeni bir okul heyecanı var ve artık önüme bakıcam insanların benim hakkımda ne düşündüklerini umarsamıyacağım. Ben ve arkadaşlarım nasıl biri olduğumu ve neler yaşadığımı biliyorlar.
Berkan: afferin benim akıllı avakodama en iyisini yapıyosun seni en iyi ben tanıyorum ve sonuna kadar yanında olucam
Diyip bana sarıldı ay şuan çok duygusal bu avakodo oldum.
Nisa: off ben niye duygulandım ki şimdi.
Berkan: yeter bu kadar duygusallık hadi okula geç kalmayalım kahvaltını yap.
Kahvaltımızı da yapıp evden çıktık. Okula geldik sınıfımı da öğrendik berkanla aynı sınıfta değildim üzüldüm. Ama Berkan ecenaz ve yusufla aynı sınıfta olduğumu söyledi bu beni mutlu etti.
____________Dersin başlamasına daha vardı Berkan arkadaşlarıyla konuştu kantinde olduklarını söylediler ve onların yanına geldik. Kantine geldiğimizde zurafayı gördüm ilk göz devirip Yusuf'un yanına oturdum.
Yusuf: hoşgeldin niso
Nisa: hoşbuldum Yusuf.
Ecenaz: ee nisa öğrendin mi hangi sınıftasın ??
Berkan: sizinle aynı sınıfta çikilop.
Ecenaz: ya ne güzel.
Nisa: evet berkanla aynı sınıfta değilim diye üzülmüştüm ama sizle aynı sınıftayım bu güzel.
Yusuf: Ayn iyi olmuş.
Biraz sohbet ettik ders başlıyacağı için kalktık. barışla hiç konuşmamıştık arasıra göz göze geldik ama hemen kaçırdı gözlerini.
....
Tam sınıfa doğru gidiyodum ama arkamdan birinin seslenmesiyle durdum.
Biraz kısa oldu ama birazcık hastayım o yüzden bu gece bir bölüm daha atmaya çalışırım.
İYİ OKUMALAR😇