Enes: Allah muhabbetinizi arttırsın da bizde burdayız hani bizimle de konuşmak istersiniz filan o yüzden dedim
Oww konuşmaya yani tartışmaya baya dalmışız berkanın geldiğini bile farketmemişiz. Ama ne yapayım çocuk çok uyuz bı de egoist kendini yakışıklı sanıyor off çocuk zaten çok yakışıklı buşuna egolu değil yine barışa dalmış salak salak düşünürken ona rezil oldum ne kadar aptalım 🤦
Barış: yok kanka ya bu ufaklık biraz fazla inatçı ve gözlerini benden alamıyor aşık oldu galiba
nE! Ne dedi o ona aşık mı olmuşum saçmalığa bak.
Nisa: sen kendini baya önemsiyosun senin neyine aşık olayım huhu iyi misin kendine gel
Aşık olmak için bir sürü neden var ama ben aşık olmam hatta bu çocukla anlaşabileceğimizi bile düşünmüyorum. Tam ağzını açıyordu ki araya lale girdi.
Lale: hop barışçım sus yoksa bu konuşma hiç bitmeyecek.
Ecenaz: Ayn ee nisa sen neden Türkiye'ye geldin ailen falan nasıl izin verdi onlar yokken.
Barış: ya kızım ailesi de bıkmıştır bundan o yüzden göndermişlerdir.
Nisa: bak barış mısın nesin düzgün konuş.
Barış: ne oldu ufaklık niye kızıyorsun doğru değil mi çok inatçısın ben senden bı günde hatta 1 saatte bıktım an-
Nisa: SANA SUSMANI SÖYLEDİM YETER ARTIK DAHA FAZLA BOŞ YAPMA.
Barış: ne diycem zaten başka ailen seni çok şımartmış ve baya terbiyesiz büyütmüş
Ya hiç bişey bilmiyorsun benim sandığın gibi bı ailem yok babam annemi öldürdü bana da hergün şiddet uyguluyo diyemedim çünkü kendim bile hala hazmedemiyodum onların öğrenmesi için çok erken hiç bişey demedim başka sadece gözyaşlarımın akmasına izin verdim.
Berkan: barış abicim sen böyle birimiydin insanların ne yaşadığını bilmeden yorum yapan he benim yıllardır tanıdığım barış nerde.
Lale: Berkan sa-
Ecenaz: lalem sen karışma bebeğim sana patlamasın sonra biz en iyisi gidelim.
Enes: Ayn abi biz en iyisi gidelim.
Onlar bişeyler konuşurken bı anda yanıma Yusuf geldi beni kendine çekti ve sarıldı kulağıma bişeyler söyledi.
Nisa Yusuf konuşması
Yusuf: her ne olursa olsun bana anlatabilirsin belki tanışalı 1 saat bile olmadı ama seni ben çok sevdim kanım sana çok ısındı kendini üzme tamammı ne zaman ihtiyacın olursa beni ara yanında olurum.
Söyledikleri beni gerçekten çok mutlu etmişti. Sarılmayı bırakıp gözyaşlarımı sildi.
Nisa: teşekkür ederim sende ne zaman kendini kötü hissedersen ağlamak istersen yanında olucam.
.......Enes: Yusuf hadi abicim gidiyoruz.
Enesin onu cağırmasıyla kalktı. Kapıdan çıkarlarken barışla göz göze geldik. Direk gözlerini kaçırdı. Onlar gittikten sonra Berkan yanıma geldi onla biraz dertlestikten sonra yatmaya gittim gerçekten çok uykum vardı yorucu bi gündü hem de yarın yeni okul yeni başlangıç yapıyordum Berkan sağolsun ben Türkiye'ye gelmeden kaydımı onun ve arkadaşlarının gittiği okula aldırmıştı.
_________________Kafamı yastığa koydum ve gözlerimi kapattım gibi gözümün önüne onun Okyanus gözleri geldi neden sürekli o var aklımda bana söylediklerine rağmen aslında söyledikleri başka birine göre o kadar kötü olmayabilir ama benim için çok acı şeyler bunlar. Neyse ya ben bugün gerçekten daha fazla bişey düşünmek istemiyorum.
..
kendimi uykuya teslim ettim
NASILSINIZ GENÇLİK BEGENDİNİZMİ BU BÖLÜMÜ ❤️
NEYSEEE HEPİNİZE İYİ GECELER 😇🌃