* tok tok tok tok *"Masuk" Kata seonghwa..
"Hi hwa...lama tk jumpa..." Kata wooyoung..
"Oh wooyoung...memang lah lama tk jumpa... Dok kau pih london urus kau punya company..." Kata seonghwa sambil melihat wooyoung
"Hahaha..ahh hongjoong mane? Aq tk nampak dia pun?" Soal wooyoung
"Oh dia pih jumpa yeosang... Dia ngan yeosang tu tkleh lepaskan makanan tau.." Kara seonghwa dgn senyuman yang terukir bila ingatkab dua manusia yg perangai hampir buat org nak gile..
(Okok nak ckp ni...si wooyoung ni bestfriend seonghwa gak.. Dorang ni kenal dari sekolah menengah lagi dan dorang tubuhkan grup yang bernama ATEEZ.. dorang ada 8 org ahh..setakat ni baru 4 org dalam cerita ni..yang lain tu akan ada di part lain ok... Kite sambung cerita ni.)
"Oh patutlah.. Jadi yang hang ni tk gi makan kenapa?" Kata wooyoung..
"Malas ahh aq... Tadi time aq dlm perjalanan nak gih office aq... Bnyk perempuan tengom aq dgn muka yang..ashh susah lah nak ckap... Just aq rasa nak tampar dorang je.. Nasib aq ni baekk.. Kata seonghwa kepada wooyoung..
Kata kata seonghwa membuatkan suasana di pejabat seonghwa meria..walaupun mereka berdua sahaja yang ketawa..
" Ok lah..aq dtg sni nak jumpa kau je.. Rindu aq kat kau tau dok..and now aq kene gih kerja balik... Nanti kalau free kita kumpul ahh member member kite tu.." Hujah wooyoung yang tk panjang itu
"Oh yelah..kalau free lah.. Aq ni baru harini jadi boss dah kerje aq belambak..entah apa yang abah aq buat sebenarnya di pejabat ni.." Kata seonghwa sambil merunggut.
"Alahh baru sehari jadi boss.. Dahlah nanti kita jumpa.. Bye hwaaaaaaaaa" Kata wooyoung dan lalu pergi Meniggalkan seonghwa sendiri..
*HABIS REHAT*
Ermmm aq sambung kerje yang berlambak ni..
Aq terfikir gak..asal si seonghwa tu tk turun makan ke or order makanan ke..sebab tadi aq nampak hongjoong je turun then menghilang gituww je.. Dia tk lapar ke?Eh asal lak aq nak ambil kesah.. Dia boss kan..suka hati dia tknk makan...
Suara yana menghentikan percakapan yang terletak di hatinya..
"Hana...taera nak ajak kite keluar lepas kerja ni... Kau on ke?" Soal yana kepada hana yang kelihatan bary sedar dari lamunan
"Oh..taeraa yang ajak ke kau yang ajak ni?" Soal hana yang buat buat tk faham
"Yahh! Hana.. Aq kate tadi taera kan..aduhh dia ni kan" Marah yana
Aq mampu ketawa je...
"Yelah..aq on je..tpi kene bawak adik aq.. Kang dia nangis sesorang kat rumah sebab tkde org ajak dia keluar.."
"Ermm mestilah si taera ajak si anna sekali..kan dorang satu kerje..."
"Hehehe.. Dahlah aq nak sambung buat kerje" Kata hana yang menghentikan perbualan dorang.
*2 Jam kemudian*
"Weyhh hana... Boss panggil kau" Kata suzy
"Oh kenapa boss panggil aq?" Soal hana..
"Manelah aq tau..mesti kau buat salah ni ennn.." Kata suzy dgn cara menakut nakutkan hana..
"Ahh mengarutlah kau...aq pih jumpa boss lu.." Kata hana lalu pergi ke pejabat boss
* tok tok tok *
"Masuk" Kata seonghwa dgn suara yg garau membuatkan hati hana terpikat sekejab.
YOU ARE READING
LELAKI ITU MILIKKU - PARK SEONGHWA [ATEEZ]
RomanceSORRY IM NEW HERE SO I HOPE YOU GUYS SUPPORT MY STORY.. OK.. I HOPE YOU GUYS ENJOY DENGAN NI STORY.. MAKLUMLAH SAYA NEW KAT SINI.. KALAU NAK TAU BEST TAU TIDAK? ITU SEMUA DARI KAMU SEMUA.. SAYA JUST BUAT THIS STORY UNTUK GEMBIRAKAN SEMUA ATINY.. AP...