Selamünaleyküm ☺️
1. Bilinmeyen bir numara aradığında direk açarmısın yoksa biraz düşünür yada beklermisin?
( hani olur ya belki yanlis aramıştır yanlış değilse tekrar arar gibi)" ben biraz meraklıyım ya hemen açıyom. Bu yüzden bir kaç öküzle muhattap olmuşlugum var."
2. Hiç bilinmeyen kabusu yaşadınız mı?
" bir kere oldu ya.. Maalesef"
3. Sinirlenince birsey kırarmısın?
" istemeden de olsa kırıyorum yani kendimi kaybediyorum sinirlenince.
Bir keresinde mutfakta birkaç eşya katlettim sonra sinirim geçince ne yaptığımı fark ettim sonra katliamı temuzleyip ortadan yok ettim."4. Olmak istediginiz meslek? Yada hedef?
" hukuk okumak istiyorum. İnşAllah savcı olurum. "
5. Hiç Yıldırım düşmesine şahit oldunuzmu? Ne hissettiniz?
" bizim evin civarina düştü bir kere öyle gürültülü ve şiddetliydiki resmen ödüm kopmuştu bide elektrikler kesildi hemen."
6. Hiç bağladınızmı birine?
" evett..❤️ "
7. Elâlem neder diye yapacağınız şeyi yapmadığınız oldumu?
" evet maalesef, hep annem yüzünden."
8. Siyaset severmiyiz?
" bizzat ben severim ve haklı olduğunu düşündüğüm zaman savunuyorumda."
9. Kur'anı kerimde ve bir çok rivayette geçtiği halde cinlerin varlığına inanmayanlar var. Siz inanıyor musunuz?
" evet fazlasıyla inanıyorum. Ve bazen gerilediğim korktuğum da oluyor ama ayetel kursiyi okuyunca rahatlıyorum."
10. Hiç nazara uğradığınız oldumu?
" size tüm gerçegiyle söylüyorum, bir akşam günüydü bursadayken bir kadın bize geldi ve o sırada annemle yemek yapıyorduk yani annem yapiyordu ben tadiyordum😂 kadin geldi bir kac malzeme istedi annemden o sırada bana bakıp anneme kizin çok güzel abla yüzü ay gibi dedi sonra gitti. Sabah ben kalktigimda yüzüm yaniyordy sanki baktim aynaya bakmamla çığlık attım, yüzümün iki tarafida kizarmis ve kurumustu sanki cok kotu olmuştu. Bir hafta disari çıkmadım be sonra iyileşti. Nazar varya gerçekten kötü bir şey. "
11. Hiç ihanete uğradın mı?
" çok kez. "
12. @ yap ve 6. kişiye susup yanmak mı? Konuşup yakmak mı? Diye sor.
13. Güzel bir atasözü bırak.
Hadi selametle ☺️
Allah'a emanet olun.