Selamünaleyküm ☺️
Uzun süre oldu galiba 🤭😅
Bu seferki sorularım kafa karıştırıcı olcak..
Hadi bismillah.
1. yemeğin tuzu eksik sonradan eklermisin, yoksa öylemi servis edersin?
2. Uzun bir yürüyüş yaptın bir baktın yolun bitişinde köpek sana doğru bakıyor cesaret edip devam mı edersin yoksa gerimi dönersin?
3. Yatağında yatarken yastığın altına elini soktun, eline bir şey değdi o an ne yaparsın?
4. Geceleri tek başına evde kalmaya cesaret edermisin?
5. Bir eve misafirlige gittin, üstüne içecek döküldü, sana kıyafet vericekler git üstünü değiş dediklerinde başkasının kıyafetini giyer misin?
6. Taralada çalışıyorsun ve öyle kavurucu bir sıcak, ve 10 kiside sizinle çalışıyor, bir termuz bir bardak su icermisin?
7. Kardeşin uyuyor tamam mı, bas ucunda yılan var o zaman ne yaparsin?
8. Lavaboda elini yüzünü yıkarken, aynada bir yansıma gördün ama senin değil, o anki tepkin?
9. Bilinmeyen birinden WhatsApptan mesaj geldi cevap verirmisin yoksa engellermisin?
10. Televizyon izlerken aniden kanal değişti, tekrardan kanalı değiştirir misin, yoksa televizyonu kapatıp dışarı mı çıkarsın?
11. Dışarı çıkacaksın, annen kardeşini de götür diyor, arkadaşlarının yanina gideceksin götürür müsün, yoksa gitmekten vazgeçer misin?
12. Özene bezene, tam 3 saat uğraşıp yaptığın yemeğin içine sinek düştü o an ne yaparsın?
( yazarken midem kalkti ve sinirlerim tavan)13. Gökyüzünu izliyorsun tamam mı, sonra bir kuş sürüsü geçiyor ve denk geliyor omzuna bir kuş pisliği, o anki tepkin?
14. @ yap ve 7. Kişiye elinde olsa gitmek mi? Yoksa kalıp bitmek mi?
15. Paranormal bir olay yaşadinmı? Ne?
Hadi sorular bu kadar.
Bana sormak istedigin sorunun nosu?Allah'a emanet olun ☺️