1.rész

402 14 0
                                    


-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------------------------------------- (y / n) (l / n), egy kedves, megértő enyhe tsundere és yandere lány akit mindig félreértettek ...

Az elbeszélő POV ~

 --------------------

 Hideg van és sötét ... félek ... a mamámat akarom ... mindez egy ragyogó napsütéses napon a karneválon történt, 6 éves voltam, boldogan éltem szerető anyámmal és nővéremmel, amikor elszabadult a pokol.

 "ANYA !!! MELODY GYERE MENJÜNK,LEKÉSSÜK A  KARNEVÁLT!!!!" mondta energikusan (y / n) .

"Rendben, rendben,már mehetünk is". mondta Natalie (ez az édesanyád neve).

 "Anya kaphatunk édességet a farsangon?!?!" Kérdezte Melody. 

 "Igen most menjünk, különben késni fogunk!" .

 Amikor megérkeztek a karneválra, találkoznak ASL-al és Dadannal (az ASL Ace, Luffy és Sabo rövidítése).

  "Szia Dadan, hogy vagy?"

  "Ó, jól vagyunk Natalie-san, kivéve, hogy Luffy minden ételt elfogyasztott a házban ... "

  "HAHAHAHA jó látni, hogy a fiúk még mindig energikusak és egészségesek." - mondta Natalie. 

 "Nos, hogy van (y / n)?" kérdezte Dadan.

 "Ó, jól van" - mondta Natalie. 

(Y / N) POV

 -------------- 

Hé, Luffy, Ace, Sabo !!!!

"Ó, hé (y / n), akarsz enni egy kis húst?!?!?" kérdezte  energikusan Luffy.

  "NANÁ " 

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------------------------------------- AZ ÉLELMISZERBOLTBAN -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------------------------

 "Tehát Luffy még mindig arról álmodozol, hogy kalózkirály leszel? " 

 "Természetesen, miután Shanks odaadta nekem a kalapot, növelte a bátorságomat és mostmár senki sem tud legyőzni !!!! " - mondja Luffy. 

"Oké Luffy " mosolygott (y / n) .

 Bár ezt sohasem vallaná be (y/n), a chrusha volt a szalmakalapos fiú ... Ó, BASSZUS,NAAAAAAAAAAAGYON nagy crusha volt Luffy, és reméli, hogy egy nap elég bátorságot gyűjt ahoz, hogy elmondja neki, de kit álltatsz valószínűleg még azt sem tudja, mi az a csók, vagy mi is a SZERELEM ... szóval marad a reménykedés és a várakozás... 

 "Luffy szeretnél játszani valamilyen játé-" BUMM!!!!!

 "M-mi volt ez?!?!?! ". 

 'Anyu, meg kell találnom anyut'.

"ANYU MELODY, HOL VAGYTOK?!?! "  a szemed elé valami szörnyűség tárult ... Natalie és Melody véres és agyonvert testét ... 

"ANYU, MELODY !!!!! kérlek anyu válaszolj nekem anyu.... ANYU. 'nem mozog,se lélegzik'

 "MELODY VÁLASZOLJ KÉRLEK " sírt  (y / n)... 

 "MELODY !!!! " Melody nézz ide, válaszolj....kérlek.... kérlek csak maradj velem !!!!! 

 (y / n) hallgass rám,  élned kell értem és anyáért,a világ legnagyobb kalózcsászárnőévé kell válnod ..." * köhögés * * köhögés * MELODY !!!!! nem nem nem NEM NEM!!!! NEM HALHATSZ MEG, NEM HAGYHATSZ ITT !!!!!!" 

'a családom ... meghalt, az egyetlen ember, aki megértett engem, meghalt, miért, MIÉRT történik ez velem ... miért?!?!?!

 "(Y / N) !!!!! Ébredj fel !!!!!! Itt az ideje a reggelinek !!!!!" kiáltotta Dadan. 'A fene egye meg megint az a rémálom ... '

 Nem lepődött meg azon, hogy újra rémálma volt, mert az elmúlt 10 évben hetente legalább kétszer volt ez a rémálma.

"Rendben Dadan, jövök!"  'Még mindig nem tudom elhinni, hogy 10 év telt el az eset óta ... '

 "Dadan-san". 

 "Igen (y / n)?"

" Ma elmegyek, hogy kalóz császárnévá váljak. "

  "M-MI??!?!?! TUDOD, HOGY OTT MEGÖLHETNEK!!!! " kiabálta Dadan. 

 "Tudom, de végre kell hajtanom anyám és a húgom akaratát ... de, köszönöm, hogy vigyáztál rám az elmúlt 10 évben Dadan-san".

"Rendben, ha ezt akarod, nem foglak megállítani" - mondta Dadan.  'olyan, mint az anyja ' 

"Most megyek Dadan-san " mondta (y / n).

Az én Luffym (Luffy x olvasó)Where stories live. Discover now