3.rész

172 13 0
                                    


Megérkeztél a következő szigetre, és természetesen az összes ember téged bámult és olyan dolgokat suttogott, mint  "de szexi " vagy  "Nagyon ijesztően néz ki " blablabla.

 De az elején nagyon nehéz volt számodra, amikor az emberek ilyesmit mondtak, és ez valóban jobban fájt neked, mint bármi más, mára már olyan lány vagy , aki megtanulta figyelmen kívül hagyni ezeket és csak továbblépni.

Nagy kliséként  összefutottál valakivel  "Ooof ". 

"Ó, nagyon sajnálom, jól van uram? ".

 "Nem, én jó- " Ez a hang ... valahonnan ismerős "Luffy?"

 A döbbenettől és a tiszta izgalomtól tátva volt a szám. 

 "Sajnálom, de ismerjük egymást?" - kérdezte a szalmakalapos fiú. 

 "L-Luffy, én vagyok (y / n), nem emlékszel? " Most úgy érezted, hogy az egész világ összedőlt és hogy őszinte legyek, fájt hogy nem tudja, ki vagy.

 "(y / n) valóban te vagy az?!?! " kérdezte Luffy döbbenten.

 "Igen, én vagyok az gumiagyú " - mondtad gúnyosan .

------------------------------------------------ --------------------------------

 Luffy POV-ja

 --------------- 

Neki kell lennie, ő az egyetlen ember, aki valaha így hívott,  nem hibáztathat hiszen teljesen megváltozott a (hajszín) (hajhossz) haja és ezek a (szemszín) szemek ... Nem hiszem el, hogy ő az én ... A LEGJOBB BARÁTOM  ' -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------------------------------- 

(Y/ N) POV 

---------------- 

'Ő az, úgy értem, kinek lenne még ez a sötét fekete haja, és azok az étcsokoládé szemek és a heg alapvetően adja oda a szalmakalapkal együtt, nem tudom elhinni, hogy az én ... A legjobb barátom: D (idővel elvesztette érdeklődését a szalmakalapos fiú iránt) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------------------------------- 

 "Szóval Luffy hogy vagy?  "kérdezte izgatottan (y / n). 

 "Jól vagyok, hallom, hogy valaki hírnevet szerzett a tengerészgyalogosoknál" vigyorgott Luffy. 

Zavartan elpirulok és azt mondom: "igen, jól megy. és látom, hogy van legénységed ". 

 "Igen, nagyon szórakoztató ... várj....azt mondod (y / n), hogy nincsen  legénységed?" - kérdezi Luffy.

 "Valójában nincsen  " mondja (y / n). 

 "Nos, szeretnél csatlakozni a legénységhez? Merénylőt kerestünk, és azt hiszem, tökéletesen jó lennél  'Ms. Death Kitana (y / n)' " vigyorodik el Luffy.

  "V-Várj, komolyan gondolod, akarom mondani, hogy igen, vagyis ,  CSATLAKOZOK !!!!" sikít (y / n). 

"SRÁCOK EZ AZ ÚJ TAGUNK !!!!! " kiabálja Luffy.

 "Istenre esküszöm, ha ez egy zombi, én megöl- HELLO MADAME OLYAN GYÖNYÖRŰ VAGY MINT A FELKELŐ NAP SUGARA, SŐT MÉG AZ SE VETEKEDHET SZÉPSÉGEDDEL, LEHETNÉK SZERELMÜNK RABSZOLGÁJA ~" mondta a szőke hajú kan. 

"Ez Sanji " mondta Luffy.

 "Jobb, ha arrébb megyek, oh szia, a nevem Nami  " mondta a narancssárga hajú Nami nevű lány.

" Oh szia Zoro vagyok" - mondta a zöld hajú hím

"Üdvözöllek, Robin vagyok, a hajó régésze " - mondta Robin.  

"És én Usopp kapitány vagyok, 8000 követőm van, akik az ujjam felemelésével jönnek !!! " - mondta Usopp. 

"Ez Usopp a hajó hazugja és mesterlövésze." - mondta Luffy. 

"O-Oi, én nem vagyok hazug !!!! " - mondta Usopp. 

"Sz-szia, én vagyok a hajó orvosa ..." mondta Chopper zavartan. 

 "ISTENEM ANNYIRA ARANYOS" sikít (y / n).

"S-SEGÍTSÉG MEGFOJT !!!!!!!! " sikoltja Chopper. 

 "Olyan aranyos igen, hogy nagyon nagyon aranyos vagy" gügyögött (y / n).

"Ha aranyosnak hívsz az tesz boldoggá, seggfej~" - mondja Chopper. 

 "Boldognak tűnik" ... * izzadságcseppek *

"YOOOO SUUUPERRRR FRANKY !!!! " mondja a kék hajú robotember. "Franky a legénységünk hajóácsa" mondja Luffy.

 "YOHOHHOHOHOHOHO Brooke vagyok, örülök a találkozésnak, láthatom a bugyidat? ~ \" mondja Brooke a beszélő csontváz. 

"MI A POKOL, NEM" sikít (y / n). Tehát a következő eszembe jutó dolgot tettem, elrúgtam. 

"YHOHOOHOHOHOOHOHOHOHOHOHOHOHO ~" - repült el a csontváz.

 "Üdvözöljük a legénységnél (y / n) " - mondja Luffy.

 Azt hiszem, tetszeni fog ez a hely.

Az én Luffym (Luffy x olvasó)Where stories live. Discover now