5.rész

185 13 5
                                    

Mikor visszaértünk mindenki bulizott és jókedvű volt. Zoro javasolta hogy versenyezzünk. 

Hé srácok, rendezzünk ivóversenyt - mondta Zoro.

 Haver, úgyis te fogod megnyerni, te tudod meginni közülünk a legtöbb piát  - mondta Usopp.

 Ó, akkor be is vallod hogy vesztettél? - vigyorgott Zoro.

 M-Mi!? DEHOGY IS!!!! - kiabálta Usopp. 

Akkor miért nem kezdjük el már most, csak nem féltek hogy lever titeket egy lány? - kérdezte (y / n) Zorora és Usoppra vigyorogva. 

Hé (y / n), nem tudtam, hogy tudsz inni!!!- mondta Luffy döbbenten.

 Ember, az arckifejezésük felbecsülhetetlen volt, még Naminak is bele kellett volna egyeznie, hogy ez többet ér, mint bármilyen ékszer, úgy értem, hogy nem lehet ezeket a pillanatokat megvásárolni aranyért!!!

 Rendben, akkor én leszek Zoro ellen - mondta (y / n). 

Ok (y / n), de figyelmeztetlek, hogy nem hagylak nyerni csak azért mert nő vagy!  - mondta Zoro. 

 Wow, te tényleg szexista vagy, kezdjük !!!!  - mondta (y / n) .

 MINEK HÍVTÁL !!?!?!  Ordította dühösen Zoro. 

Jól hallottál, akkor iszunk, vagy mi?  -
kérdezte (y / n).

  Ó, igen. Letörlöm azt az önelégült képet, az arcodról. - mondta Zoro.

  KEZDJÜK MARIMO !!!  ordított (y / n) .

 Nagyon gonosz aura veszi körül őket, szinte már megfolyt.

 Rendben van, aki 10 hordó sört hamarabb megiszik anélkül, hogy elájulna vagy feladná, az nyer !!!! - mondta Nami.

 Felkészülni ...... RAJT !!!!. 

Jelenleg 10 perc telt el, és Zoro befejezett 1 hordót, és MI???!? (y / n) eddig 3 hordóval végzett !!!!!! 

 Hmm, én fogok nyer- "Zoro maga mellé néz, és látja, hogy (y / n) befejezi a 4. hordóját (neki ez még mindig csak a második). "Waow ez a lány lenyűgöző"

 Rendben (y / n) befejezte 8. sörhordóját, viszont Zoro még mindig az ötödiknél jár - jelentette ki Nami.

  Fogd be ! - kiáltotta Zoro.

 És a nyertes ....... (y / n) !!!!! aki 15 perc alatt megittaz az összes sört !!!!  - hirdette Nami. 

Hé, szép munka Marimo - mondta (y / n)

Hé Luffy - szólt ( y / n)

Igen (y / n)? - kérdezte Luffy

Szeretnél enni egy kis húst, mint a régi szép időkben?  - kérdezte (y / n). 

Igen (y / n). - mondta Luffy.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az én Luffym (Luffy x olvasó)Where stories live. Discover now