2.rész

194 12 0
                                    


(Y / N) POV 

-------------- 

Így elhagytam a várost és lementem egy csodálatos kikötőbe, szerencsére senki sem volt ott. Láttam egy szép nagy hajót (egy kicsit kisebb, mint a Going Merry) egy emberrel a fedélzeten. 

Felmentem a férfihoz és megkérdeztem tőle: "Kérhetek-e egy hajót, uram?

" A férfi durván válaszolt  "Szuka, éppen elfoglalt vagyok és szerinted ki lenne az a hülye aki adna hajót egy idegennek". 

Természetesen ez engem feldühített "" ha nem adod oda nekem, akkor csak meg kell ölnöm téged "(dö szadista mosoly) .

 A férfi ettől egyértelműen megijedt: "V-Várj nem komolyan mondod igaz? ". 

 "Drágám, miért viccelnék ilyesmivel? ". A férfi olyan sápadt lett, mint egy vámpír: "Ne, kérlek, kímélj, kérlek, vannak más, sokkal jobb hajók is itt a kikötőben, csak hagyj békén! ". 

  "Sajnálom, de ha valamit akarok, azt megkapom " előhúztam egy hatalmas kardot a szoknyámból (olyan, mintha pantherlily kardja lenne, csak (y / n) neve a markolaton, és  bármilyen elem erejével rendelkezik. 

 "Ezt nem fogom használni ... azért, hogy egy kis fájdalmat okozzak, csak dobókéseket használok" (rendben, szóval most éppen olyan szadista vagy, mint Sanji, aki egy perverz... yeah)

 Kabátom zsebéből elővettem 5 dobókést, és kevesebb, mint egy szempillantás alatt meghalt. (tökéletes módja a kalandom elkezdéséhez !!!) Felkaptam a holttestét és az óceánba dobtam, mielőtt bárki odaért volna, megszököttem az East-Bluera. 

Ebben az időszakban megkaptam a  'Death Kitana (Y / N) ' becenevet és 500 000 000 belly fejdíjat. Nem volt  legénységed,  egyedülálló nő voltál, és így szerettél volna maradni (csak egy kivétel van)  Láttál híreket Luffyról és legénységéről és reméled, hogy újra láthatod. 

 'ah luffy az egyetlen ember, akit valaha is crusholtam ... ' Nem tagadhatnád azt a tényt, hogy szeretted őt, és az idő, amit külön töltöttél Luffytól, csak rontott rajta.

 "Rohadtul, nagyon szeretném újra láthatni azt a hülyét ". 

"Lehet, hogy hamarosan meg is állok egy szigeten, fogy az élelem és a készletek ... " Nem tudja, hogy valaki volt a szigeten, aki örökre megváltoztatja az életét.

Az én Luffym (Luffy x olvasó)Where stories live. Discover now