Tek başıma karanlık bir odadaydım. Sadece bir kapı vardı.
Kapı yarı aralıktı. Ve arasından beyaz bir ışık vardı.
Kafam çok acıyordu.
Zoraki kalktım. Ve kapıya yönel dim.
Kapıyı açıp, ışığa doğru gittim.
Ve yine bir kapı vardı.
Kapılar bitmiyordu. Her kapı farklı bir odayı açıyordu.
Odalar git-gide küçülüyordu.
Sonuncu kapının olmasını umut ederek kapıyı açtım. Neden bunu yaptığımı bilmiyorum. Ama zorlanıyorum.
Odada kanlar içinde yatan bir beden gördüm. Bana bakıyordu. Bu kişiyi daha önce görmemiştim.
40-50 yaşlarındaydı. "Kızım sen mi geldin? " Dedi. Üpreriyordum.
"Siz kimsiniz? " Dedim. O ise "Tabi ya sen beni hatırlamazsın! Ben senin babamım! Seni ve annemi terk ettim. Annen ise hastaydı. Sonra..... öldü. Bütün miras sana kaldı. Bende araba kazasında öldüm. Ben seni terk ettim. " Dedi.
Kafama elimi götürdüm. Kafam çok acıyordu. Benim babam olduğunu söyleyen adam bir şey diyecekken...
....
Şaşkınlıkla uyamdım. Rüya görmüşüm. Yanımda yatan bir beden hissettim. Baktığımda Taehyung'tu. Melek gibi uyuyordu.
Sadece bir rüyaydı. Gözlerini ovuşturarak uyuandı Taehyung.
"Sen niye burdasın? " Dedim. "Şey Jennie ben seni uyandıracfaktım. Ama uyuyordun. Bende uyuya kalmışım. " Dedi.
"Peki neden beni uyandıracaktın? " Dedim. Gülümsedi. "Biz gelmiştik, film izleyecektik onun için. " Dedi.
Resmenı birlikte uyumuşuz. Çok güzel bir duyguydu. Çok mutlu
olmuştum. Beni düşünmüştü.✧༺♥༻✧
Okuldaydım. Bomba boş oturuyorduk.
Ama bu sıralar Joy ile Mark çok yakınlardı. Bundan biz çok şüpheliniyorduk.
"Offff Taehyung bitti Mark başladı. " Dedi Lisa.
"Kızlar sizce Joy şey yapıyor olabilir mi? " Dedi Jisoo. Biz ne anlamında başımızı salladık.
"Yaw şey aldatıyor." Dedi İrene. "Olmayabilir de." Dedi Rose. Ben ise "Savunma onu. " Dedim. "Tamam kızma, mantık yürütüyoruz. " Dedi Rose. Başımızı salladım ve öpücük attım.
ヾ(^-^)ノ
Biz dayanamadık ve Joy'u takip ediyorduk.
Joy, kıvırta kıvırta yürüyordu. Spor salonuna doğru gidiyordu.
Ve beklenen an! Joy spor salonunun kapısını aralıklı bırakmıştı. Mal mı bu?
Bizim tahmininiz doğru çıkmıştı. Mark vardı. Şuan yiyişiyorlardı.
Jisoo, bunların hepsini kayıda alıyordu.
Herkes ağızı açık bunları izliyordu. Acaba Taehyung öğrenirse ne olur?
Bence yıkılırdı. Joy'u liseden beri seviyordu. Beni ise hiç bir zaman...
Taehyung'dan
Şuan Joy ile Mark'ın nasıl yiyiştidiğini izliyordum.
Gözlerimden yaşlar süzülüyorum.
Bunu bana naaıl yapardı?
Ya Mark? O benim arkadaşımdı.
Kimseye güvenmiyorum artık. Yanımda Jennie vardı ve beni teselli ediyordu.
O, hep yanımda oldu. Bu yüzden iyi ki var! Onu seviyorum ama arkadaş olarak.
Hem Kai var. Bana bakmaz ve o benim arkadaşım. Kız kardeşim gibi.
ಥ‿ಥ
Jennie ile birlikte evin çatısındaydık. İçki içip, konuşuyorduk. İçki bana çabuk etki etmez.
Jennie, mükemmeldi. Onu hiç böyle görmemiştim. Belki de gözüm açıldı.
Gözlerim kıpkırmızı ve şişmişti.
"Boş ver, bazen insanlar önündekileri görmez. Onları duyamaz, göremez. Adeta kör gibi olurlar. Ama onalrın suçu değildir. Yanındakiler onun kör olmasını sağlar. " Dedi Jennie.
Ben adeta ona büyülenmiş bir şekilde bakıyorum. Onun bu kadar güzel olduğunu düşünmemiştim.
Âşık mı olmuştum ben?!?
Yok hayır, olmaz. O benim arkadaşım.
A
ma kimseye güvenmiyorum artık. O, bile olsa.
🌙
Ben uyanıktım ama Jennie uyuyordu.
Uyuyorken bile çok güzeldi.
Âşık mı oldum?Galiba evet!! Ama o bana bakmaz. Sanşımı denedim. Çok ama çok güzeldi.
Ve ayrıca çok tatlıydı.
Sanki gözlerim açılmıştı. Bunları düşünmeyi bırakıp, uyudum.
Bu bölüm çok kısa oldu. Çok özür dilerim. Bu aralar derslerim çok yoğun.
Amına koduğumun fizikçisi.
Tüm hocalardan nefret ediyorum.
Ama sizi çok seviyorum. 💜💙🖤💚💛❤💛💛💚💙💙🖤❤💛💚💙🖤💚💛💜💗💞💖💕💝❣💕💟❣💕💜💟🖤💕🖤💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦Sadece Arkadaş • Taennie❦
FanficAşk... Hiç ummadığınız ve hiç sevmediğiniz kişilere aşık olmanızı sağlar. Ben ise en yakın arkadaşıma aşık olacak kadar aptaldım ve o da beni göremiyecek kadar kördü. Kim Jennie ❦ Kim Taehyung Hikayenin tüm hakları bana aittir. Bu hikayeyi kimseden...