Yazardan
Mezuniyet günü gelmişti.
Genç kız ve sevgilisi müdürün konuşma yapmak için kürsüye gelmelerini bekliyordu.
Ama müdür yerine Joy çıkmıştı sahneye. "Evet arkadaşlar, bu yılın son bobasını vermek için geldim. Taehyung ile Jennie sevgili. Fakat Taehyung Jennie'yi aldatıyor. " Dedi.
Jennie anlamaz bakışlarla Taehyung'a baktı. Taehyung ise o da bilmiyordu.
Sonra ekrana Taehyung ve Sana'nın öpüştüğü bir video geldi.
Jennie'nin gözlerinden yaşlar süzülmüştü.
Kalktı ayağıya Taehyung'a tokat atacaktı ama ona dokunmak bile istemiyordu.
Okuldan koşarak çıktı. Arabasına bindi ve sahile doğru sürdü. Hayatta en çok güvendiği kişi tarafından ihanete uğramıştı.
Ağlıyordu. Çok ama çok ağlıyordu.
Sahile geldi ve bankalardan birine oturdu.
Gözlerinden yaşlar süzülüyordu.....
Jennie'den
Bankta oturduğunda yanıma birisi geldi. Kafamı kaldırdım ve baltığımda Yuta'ydı. Normal bir zamanda olsaydı. Onu gönderirdim. Ama şuan ağlayacak bir omuza ihtiyacım var.
"Jennie, olanları duydum. Çok üzgünüm. " Dedi.
"Senin üzgün olmana gerek yok. " Dedim. Ve omzuna yaslandım. Gözlerimden yaşlar akıyordu. Yuta bu hareketime şasırmıştı. Ama sonra alışmıştı .
Şuan, Taehyung'un olmasını isterdim. Ama bana zararı o verdi.
🖤
Yuta ile arabadaydık. "Jennie, üzgünüm ama senin Taehyung ile barışman lazım. " Dedi.
Hayır. Barışmayacaktım. "Hayır." Dedim. "Jennie, ben senin mutlu olmanı istiyorum. Sen Taehyung'a aşıksın. Bunu anlıyorum. " Dedi.
"Hayır onla barışmak yerine atlarım. " Dedim.
"Jennie, yapamazsın. Yapma! " Dedi.
Ben onu dinlemedim. Ve kendimi arabadan attım. Evet, sizce saçma gelebilir ama benim için eğer oraya gidersem daha fazla acı çekerim.
"JEEEENNİEEEEEE! " en son duyduğum ses buydu.
(´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`)
YazardanGenç kız ameliyataydı. Herkes buradaydı.
Suga , bunu öğrendiğinde sinir krizi geçirmişti.
Kızlar, ağlıyorlardı. Herkes Jennie için ağlıyordu. Herkesin gözleri kıpkırmızı olmuştu.
Doktor hala gelmemişti.
Taehyung bir köşede oturmuş, sesizce ağlıyordu.
Aklına Jennie' nin kanlar içindeki hali geliyırdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦Sadece Arkadaş • Taennie❦
FanfictionAşk... Hiç ummadığınız ve hiç sevmediğiniz kişilere aşık olmanızı sağlar. Ben ise en yakın arkadaşıma aşık olacak kadar aptaldım ve o da beni göremiyecek kadar kördü. Kim Jennie ❦ Kim Taehyung Hikayenin tüm hakları bana aittir. Bu hikayeyi kimseden...