10

327 28 14
                                    

Sabah uyandığımda sesler geliyordu. Aşağı indim ve mutfağa gittim.

Mutfakta Lisa vardı.

Galiba krep yapıyordu. "Sen ne yapıyorsun?" Dediğimde irkildi ve "Allah'ın cezası olan, krepi yapmaya çalışıyorum." Dedi. Güldüm.

"Tamam. O zaman dışarıya çıkalım." Dedim.
Yanıma geldi sarıldı. Bende sarılmasına karşılık verdim. "Dünyanın en güzel arkadaşı!!" Dedi.

Güldüm.

(^・ω・^❁)

Şuan Lisa ile birlikteydik. Ama sorun vardı.

Arkamızda Tae ve Jungkook vardı.

Taehyung'un bana baktığını hissediyorum. Nedenini bilmiyorum ama biri bana baktığında hissediyorum.

Lisa'ya kaş-göz işareti yaptım. Ve anladı.

Hesabı istedik ve ödeyip çıktık. Arabaya binecekken yanımda bir beden hissettim.

Bu Taehyung'tu. "Sevgilim" Dedi. Sinir oluyorum. Arkamı döndüm ve "Sevgilin değilim." Dedim.

Bana yaklaştı ve "Sen benim sevgilimsin. Ve sana bir şey demek için geldim." Dedi.

Ne diyecek bu?

"Eeee" Dedim.  O,elindeki telefonuda bir kaç şey tuşladı. Sonra bana çevirdi.

Video da Sana vardı. "Jennie, aslında Taehyung seni aldatmadı. Her şeyi ben ayarladım.Ben akşam Taehyung'un yanına gittim.Ben dudağına yapıştım. Onun şuçu yok. Ayrılmayın. Sadece intikam almak istedim." Dedi ve video bitti.

"Sevgilim,ben sen seni asla aldattmam." Dedi Taehyung. Eee şimdi ne yapacaktım?

Bir şey demedim ve arabaya bindim.

(〇o〇;)

Olanların hepsini kızlara anlatmıştım. Kızlar "Tamam artık barışın!" Diyorlardı.

Benim kafam karışıktı. Ne yapacaktım?

Sahile baktım ve bir iç çektim. Yanımda birisini hissettim. Döndüğümde bu Taehyung'tu. Başını omzuma koydu. Ve bana sarıldı. Ben karşılık vermedim. Ama o daha sıkı sarıldı.

"Sevgilim." Dedi. Ben hala ne konuşuyor ne de vevap veriyordum.

Başını omzumdan kaldırdı. Ben ona döndüm. Bana daha da yakınlaştı. Şuan nefesini hissediyorum.

Dudağıma baktı, anladım ÖPECEK!!!

Biraz daha yaklaştı. Ve dudağıma bir buse kondurdu.

Karşılık vermedim. Dudağını ayırdı. Bana baktı, "Seni çok seviyorum Kim Jennie. Sen beni sevmesende..." Dedi.

Offfff. Şuan beni öldürüyordu. Çok güzeldi. Çok Yakışıklı. Yakından bakınca daha da.

Ondan uzaklaştım. Ama bana sarıldı. "Jennie,Lütfen gitme!! Seni çok seviyorum. Beni bırakma! Senin için ölürüm. Lütfen soğuk davranma! Sevgilim." Dedi. Sarılmasına karşılık verdim.

Saçımı okşuyordu. Ona duyglarım tekrar alevleniyordu. Onun saçlarına baktım. İpek gibiydi.

Ayrıldığımızda " Neden bu kadar içtin?" Dedim.

"Jungkook...Lisa onu reddetmiş beraber içtik." Dedi.

Aklıma bir düşünce geldi. Ya Taehyung, Sana'ya zorla çektirmiş se?

(  ̄‐ ̄ )

Şuan hepimiz oturmuştuk. Taehyung bana sarılıyordu.

Ama şuan iç sesim bana sorular soruyordu.

Pişştt! Kız ya Sana ile bereber videoyu çekmişlerse?

Ya seni hala aldatıyorsa? Sonuçta güvenin kırıldı.

Lan cevap ver!!!

Bana bak sonra demedi deme!

(İtalik yazı ile yazılanlar, Jennie'nin iç sesi.)

İç sesim maldı. Çok sıkıldım.

Taehyung' a baktığımda uyuyordu. Melek gibiydi. Benim sevgilimdi. Onun beni aldatmadığını düşünmeye başladım.

Eğer aldatsaydı, niye yanıma geldi?

Ben onu seviyorum. Ama güvenim kırıldı. Offff kafam çok karışık.

















Biliyorum bölüm çok kısa oldu ama kusura bakmayın. Sınavım var yine😒

Ben gerçekten keltoş matematikçiyi geberteceğim. Lan niye iki tane sınav yapıyon? Yeminle pezevenk.

Neyse, beni boşverin.

Eeeee sizin hayatınızda ne oldu??

Kötü şeyler olduysa dertleşelim.

Ben sizi çok seviyorum.

Ha bu arada, kızlar ağladığı zaman onları ağlatan kişiye melekler lanet okurmuş.

Ben sizi çok seviyorum.

Sizde vote atarsınız umarım.

Görüşürüz 😘😘😘😘

❦Sadece Arkadaş • Taennie❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin