*Yemeklerinizi yersiniz ve odalara yerleşirsiniz*
Sen: İnan bana seninle aynı odada kalmaktan hiç haz almıyorum. Draco'nun anlattıklarına bakılırsa baya kötü birine benziyorsun. Gözünü hırs boyamış ahahahha. Yazık.
Tom: Sen Draco'nun dediklerine bakma güzelim. O abartmayı çok sever. *Tom'u duvara sıkıştırırsın*
Sen: Bana artık güzelim demeyi kes! Zaten gıcık oluyorum daha da gıcık etme kendine.
Tom: Tamam tamam sakin. *Üstünü giyer ve yatarsın* *Tom da yatağına girer ve uyur*
Sabah olur
*Kalkarsın ve hemen üstünü giyip aşağı inersin*"Giydiklerin"
*Sizinkilerin yanına oturursunuz*
Sen: Günaydın çocuklar. Nabersiniz ?
Orla: Hiç iyi değiliz.
Cedric: Orla tatlım... Bir şey olmayacak. Olamaz da.
Draco: Bende Orlaya katılıyorum. Olmaz. Olamaz. Neden yani bilerek mi yapılıyor bu.
Sen: Draco sakin ol. Ben onla zaten asla muhatap olmam. Neyse hadi karnım acıktı yemek yiyelim.
Dumbledore: Çocuklar size sürpriz bir balo hazırlıyoruz. Ve bu baloya sadece parıltılı giyerek geleceksiniz. Tabi ki hanımefendiler öyle giyinecek. Beyler de sade ve şık olacak. Daha doğrusu hanımefendilere layık olmaya çalışacak. Balo yarın akşam olacak. Bugün yapılacak olan bütün dersleriniz iptal. İşe şimdiden başlayın derim. Şimdi yiyebilirsiniz. Afiyetle olsun.
Hermonie: Ne ! Hemen gitmeliyiz kızlar hadi. *Hermonie ayağa kalkar ve sizi de kolunuzdan tutup çeker*
Sen: Hermonie biraz yavaş ol! Gün daha yeni başladı pek bir acelemiz yok bence.
Susan: Bence var (ismin) . Güzel olmamız gerek. Buradaki herkesten.
Orla: Evet güzel olmamız gerek. Lydia'dan bile. Kusura bakma (ismin) ama sevmiyorum.
Sen: Merak etme bende sevmiyorum. E o zaman gidelim mi ne dersiniz ? *Lydia yanınıza gelir*
Lydia: Bende sizinle gelebilir miyim acaba ?
Hermonie: Tabi (/ki-
Orla: Sen Tom'la git bence :)
Sen: Orla ! Tabi gel. *Hazırlanıp elbise almaya gidersiniz*
Pansy: Kızlar o değilde acaba kiminle gideceğiz baloya. Çok merak ediyorum.
Orla: Ben büyük ihtimae Cedric ile gideceğim. *Lydia güler*
Susan: Komik bir şey mi var ? İşine bak hadi. Ben Harry ile giderim.
Hermonie: Bende Ron ile.
Sen: Ben daha bilmiyorum. Kim teklif ederse.
Pansy: Tabi ki Draco teklif edecek. Başka kim olabilir ki.
Sen: Bakarız pansy. Daha belli değil. Acele etse iyi olur :)
Lydia: Ben buldum elbisemi. Giyinip geliyorum.
Orla: Biri lütfen şunu benden uzak tutsun. Elimden bir kaza çıkacak.
Sen: Orla sakin olur musun lütfen! Bende giyinip geliyorum. *Kızlar da giyinmeye gider ve kabinden çıkarsınız*
Hermonie: Waaoooowww ! HARİKA!
Orla: Baya iyiyiz. Partinin yıldızları belli oldu.
Sen: Ahhaahhaha aynen.
Lydia: Nasıl olmuşum ?
Orla: İğrenç!
Sen: Orla! Susan Orla'yı biraz dışarı çıkartır mısın ?
Susan: Tabi Orla gel. *Orla ve Susan dışarı çıkar*
Lydia: Orla neden bana öyle davranıyor ?
Pansy: Düşünürsen bulursun. Cevabı zor değil bence ;)
Hermonie: Şöyleki Cedric ve Orla birbirlerini seviyorlar. Yani uzak dursan iyi edersin.
Lydia: İyi de ben Cedrici sevmiyorum ki. Benim o sarışın çocuk hoşuma gitti. *Lydia'ya dönüp bakarsın*
Sen: Ne ?
Lydia: Noldu ki ?BEĞENMEYİ UNUTMAYIN;