#4

7.5K 357 9
                                    

Oliver: Biraz kendinden bahseder misin ? Yani seni tanımak istediğimden dolayı soruyorum yanlış anlama.
Sen: Yoo yanlış anlamam haklısın. Dönem ortasında gelince herkesin kafası karıştı. Biliyorsun babam Sirius , annem Maria . Babam Gryffindor , annem ise Slytherin . Gerçekten çok sinsi ve akıllı biri büyük ihtimalle benim bu özelliğim anneme çektiğinden dolayı Slytherin binasındayım. Resim yapmayı ve şarkı söylemeyi çok severim. Öyle yani pek sıra dışı bir kız değilim.
Oliver: Aslında çok özel ve güzel bir kızsın :) *Oliver sana biraz yaklaşır ve yüzünü kapatan saçını kulağının arkasına koyar *
Oliver: Böyle daha güzel oldu :)
*Bir an nefesin kesilir *
Sen: E-e şey evet sağol . Ee sende tanıt kendini .
Oliver: Ben Gryffindor binasındayım. Quidditch takımının kaptanıyım. İstersen bir gün beni izlemeye gelirsin .
Sen: Çok isterim neden olmasın.
Oliver: Çok mutlu olurum gelirsen :) Neyse ben artık gideyim. Arkadaşlarım beni bekler.
*Yanağına bir öpücük kondurur ve gider. Sen bir anda nolduğunu anlamayıp dona kalırsın*
Sen: Aaaahhh noldu şimdi. Bu oldu mu ? Rüyamı görüyorum yoksa?
*Yerinden kalkar , Hermonie ve Pansy'i alıp odana geçersiniz*
Pansy: Noldduuu anlat artık .
Sen: Oliver var ya , Quidditch takım kaptanı . O beni öptü !
Hermonie: Ne nasıl ? Ciddisin dimi ? Yanağından mı ?!!
Sen: Tabi ki yanağımdan Hermonie! İçimde tarif edilemez bir duygu var . Nasıl anlatacağımı bilmiyorum .
Pansy: Ahahah çok tatlısın (ismin) . Oliver nasıl gözüküyordu? Mutlu gibi miydi ?
Sen: Yüzünde çok garip bir görüntü vardı . Sanki hayatındaki en özel ve mutlu anı yaşıyormuş gibiydi. Açıkçası hoşuna gitmiş gibiydi.
Hermonie: Ah ah ne güzel . Ron da azıcık böyle olsa nolur ki !
*İkiniz bir anda *
Neee!!! Ron mu ?
Hermonie: Ups , ya evet kızlar sanırım ben Rondan hoşlanıyorum.
Sen: Yaaaa Hermonie :) Çok sevindim senin adına. Peki Ron da bir ışık görüyor musun ?
Hermonie: Sanırım pek bir ışık yok . Ne kadar belli etsem geri bir cevap alamıyorum. Onun aklı anca yemek yemeye çalışıyor.
Pansy: Ahahahah sen o işi bize bırak ;)
Sen: Ahahahah tabi canım bize bırak .Biz alttan alttan belirtiriz ona .
Hermonie: Hadi inşallah kızlar.
*Kızlar odandan çıkarlar ve Oliver ' ı düşünmeye başlarsın. Daha sonra kapı çalar*
Sen: Aaaa selam Ron .
Ron: Selam (ismin) :)
Sen: İçeri gelmek ister misin?
Ron: Hiç fena olmaz aslında. *Ron'u içeri davet ettikten sonra sıcak çikolata yaparsın ve sohbet etmeye başlarsınız*
Sen: Sen biraz üzgün müsün ? Bana mı öyle geldi ?
Ron: Benim aklımda bir kız var bunun kim olduğunu tabi ki söylemicem :D Aklımdan hiç çıkmıyor. O beni seviyor mu ya da hiç ışık var mı bilmiyorum . Senden tavsiye almaya geldim .
Sen: ((içinden: gerçekten çok doğru kişiden tavsiye almaya geldin Ron ) Sana tavsiyem şu geç olmadan o kıza açılmanı tavsiye ederim :)
Ron: Tamam teşekkür ederim. Saat biraz geç oldu ben gideyim artık . Sıcak çikolata için teşekkürler:)
*Sana sarılır, gider ve sende üstünü giyip uyursun*




" Beğenmeyi unutmayın :* "

Gizli Dokunuş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin