Bir kaç dakika Ferhatı izledim, ferhat diye seslendim ve cevap vermedi dedimya şoktayim diye acı hissetmiyordum ferhatin yanına emekleyerek gittim. Ve ona dokunduğumda hayatımda hiç bu kadar korkmamıştım. Ferhatin yüzü fark edilir şekilde değişiyordu ama kendi farkinda deildi ferhat diye bağırdım kendine gel dedim bir anda efendim noldu diye seslendi, sanırsam kendi yüzünden haberi yoktu ferhatın göz kapakları artık yoktu, göz bebeği devasaydı, Burnunun üstü ve ve içi kanıyordu cok değismişti ,ama halbüki o hiç yara almamıştı bunu yapan neydi bilmek bile istemiyordum ama örenmek üzereydim. Ferhat bana bakarak bir anda bağırdı hayatimda hiç o kadar kalın bi ses duymamıştım hani film lerde olur ya canavar bağırır ondan daha kötüydü. Beni boynumdan tuttu kaldırdı ve stunlardan birine fırlattı bu nası bu kadar güçlü olduki hiç bir şey anlamamıştım.
Yanıma doğru ağır ağır yürüyordu o artik ferhat deildi ama cidden deildi suratı kan icindeydi burnunun yarısı yoktu bile 4 duvar arasında ondan kaçıyordum o ise beni yavaşça takip ediyordu. Yerde duran bi tuğlayı kafasına doğru fırlattım havada tuttu ve geri bana fırlattı tam kafamdan vurdu. Bayılmıştım kendime geldiğimde sol serçe parmağım yoktu size o korkuyu tarif edemem. Ferhata (yani o her neyse) baktım ve duvarlara yumruk atıyordu serçe parmağımda sigara gibi onun ağzındaydı. O her yumruk atışında duvardan bir şeyler çöküyordu ben savaşçı bir çoçuk deildim herşeyin bittiğini anlamıştım (pes etmiştim) o canavar bana baktı ve hızlıca yürümeye başladı beni öldürücekti anlamıştim. Beni kollarımdan tuttu havaya kaldırdı omzumdan resmen bir parça aldı kemiğimi görebiliyordum kirmizi kanın içinde bem beyaz bir şey çok güzeldi. Beni fırlattı ve hızlıca tekrar yanıma yürüdü yürürken stublardan birine vurdu. Çok şanslıyım pes etmişken bir umudum oldu. Stun bunun üzerine yıkıldı ve hareket edemedi ama cok uzun sürmeyecekti cünki gercekten cok güçlüydü hala hareket edebiliyordu aniden bir refleksle yanimda duran kocaman taş la kafasını ezmeye başladım en yakın arkadaşımın kafası dümdüz olmuştu ve bunj ben yapmıştım. Acıdan sanirim bayılmıştım ve uyandığımda yanımda polis vardı evden eser yoktu biz cadırımızın yanındaydik beni hemen hastaneye götürdüler ferhatı ise morga...
Babam geldi ferhatın babası geldi herkez başımdaydı ne oldu diye soruyorlardı ferhatı neden öldürdün diyorlardı. Herşeyi anlattım bana Dedemden başkası inanmadı. Ferhatın babası bana ve babama ağlayarak bağrıyordu
"Oğlumu öldürdünüz Allah belanızı versin bu is burda bitmez" 1 hafta sonra mahkemedeydim olanları anlattım ve gene inanmadılar avukatım ise söyle bir hikaye sürdü ortaya ferhatla tartışmıştık o benim kolumu ısırıp kopardiği, ayak parmaklarimi kırdığı ve serce parmağimida kopardığı icin bende kendimj korumak amaçlı kafasını taşla ezerek öldürdüm ... Hakim bey bana 5 yıl hapis verdi cevremdekiler ise beni hep kınadı.
Böyle biticeğini düşünmemiştiniz demi ben bile düşünmüyordum. Orda acı cekerek beni öldürüceğini düşünüyordum, ama simdi onu öldürme sucundan dolayı hapise giriyorum .... :)