Evime Giren Adam

23.1K 358 126
                                    

Luxa temiz yürekli iyi bir kadındı. Sarı saçları masmavi gözleri vardı. Çevresindeki herkesi sever, herkeste Luxa'yı severdi. Luxa bekardı.

Bir gün AVM'ye gidip kendine ve evine ihtiyacı olanları aldı. Kendine birbirinden güzel elbiseler aldı,evine ise yemek ihtiyaçlarını aldı. Yolda lise arkadaşlarıyla karşılaştı. Çünkü yarın bir lise partisi düzenlenecekti. Liseden en iyi arkadaşı Anna ile uzun uzun konuştu. Anna üniversiteyi bitirip avukat olmuştu,. Luxa ise çocuk doktoru olmuştu. Anna'dan ayrılıp Mickey ile konuşmaya başladı. Lisede Mickey'in dersleri kötüydü. Şimdi ise hiçbir işi yoktu, yaşlı annesi ile birlikte yaşıyordu. Luxa yan tarafta arkası dönük Ranço'yu gördü, selam vermek istedi ama Ranço Luxa gelince uzaklaşıp gitti. Luxa aldırmadı. Yürümeye devam etti. Eve geldi. Evde aldığı elbiselerin en güzel olanı yani mor renkli elbiseyi yarınki partide giymeye karar verdi. Akşam oldu ve Luxa yatıp uyudu.

Sabah olunca Luxa yüzünü yıkadı ve kendine kahvaltı hazırladı. Kahvaltısını bitirince dişlerini fırçalayıp işine gitti. Parti öğleden sonra olduğu için öğlene izin almıştı. Çocuklarla uğraşırken öğlen oldu. Hemen evine gidip dünkü ayırdığı mor renkli elbisesini giydi. Elbisede hiç işleme yoktu. Evden çıkıp partinin olduğu yere geldi. Nerdeyse herkes gelmişti. Luxa parti boyunca Ranço hariç herkesle sohbet etti. Ronço, Luxa her geldiğinde kaçıyordu. Luxa bir sorun olduğunu anladı ama pek aldırmadı, partiye devam edip bir güzel eğlendi.

Luxa parti bitince evine döndü. Üstünü değiştirip akşama kadar televizyon izledi. Akşam olunca yattı. 1 saat sonra uyandı. Mutfağa su içmeye gitti. Tam suyunu içtiği an evin giriş kapısı açıldı. Luxa korktu. Hemen saklandı. 3 kişi olduklarını tahmin ettiği kişiler evine girdi. Eline bir vazo alıp kapıya doğru gitti. Önüne bir adam çıktı. Tam adama vazoyla vuracakken arkasından bir el ağzına bir peçete kapattı. Luxa bayıldı.

KaçırıldımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin