'' Bunu neden yaptın ? '' diye şaşırarak sordu Luxa. Ranço :
- '' Söyledim yaaa, öcümü almak için kaçırdım seni ''
'' Çalışsaydın sende başarabilirsin, ama sen çalışmamayı tercih ettin. '' dedi Luxa. Ranço kızmıştı'' Sus! '' diye bağırdı.'' Bana ne yapacaksın ? '' diye sordu Luxa. '' Daha düşünmedim, Ha Ha Ha Haaa ! '' diye güldü Ranço ve kapıyı kilitleyip gitti. Luxa çok şaşırmıştı. Ranço'yu bu kadar üzmek istememişti. Ama olmuştu bir kere, Luxa Ranço'yu üzmüştü. Luxa'nın şaşırtısı geçince ellerinin bağlı olmadığını gördü. Hemen cebini yokladı. Malesef telefonu evde kalmıştı. Başını duvara dayayıp buradan nasıl kurtulacağım diye kara kara düşünmeye başladı Luxa. Sonra saçını kaşımaya başladı. Saçını kaşırken eline tel tokası geldi. Tabi ya belki denerse tel tokasıyla kapıyı açabilirdi. Elleri bağlı değildi ama bacakları hala bağlıydı. Zıplayarak kapının yanına gitti.
Tel tokasını çıkardı. Biraz uğraştı ve kapıyı açtı Luxa. Zıplayarak evin çıkış kapısını aramaya başladı. Tam bulmuşken iki adam kapıdan içeriye girdi. Luxa refleks olarak hızlıca duvara yapıştı. Neyseki adamlar sohbete dalmışlardı. Luxa'yı görmeden geçip gittiler. Luxa adamlar gidince kapıya yaklaştı. Kapıyı açıp dışarıya çıktı. Zıplayarak evden uzaklaşmaya başladı. Biraz sonra Luxa'nın önüne toprak bir yol çıktı. Zıplayarak hızlı ilerleyemiyordu. '' Bacaklarımdaki ipleri de kesmeliyim '' diye düşündü Luxa. Yolda zıplarken yolun kenarındaki dikenleri fark etti Luxa. Hemen yolun kenarına gitti Luxa. Biraz uğraşarak bacağındaki ipleri kesti. Adamlar biraz sonra onu aramaya başlarlardı. Hızlıca koşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçırıldım
Misterio / SuspensoMerhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem okursanız sevinirim. Okuyunca lütfen düşüncelerinizi yoruma yazın.