Sırlı Geçmiş

11 4 1
                                    


Kız şok olmuştu. Adını nereden biliyordu? Onu tanıyorlarmıydı? Bunun babasıyla ne ilgisi vardı?Kızın aklında çok fazla soru vardı ama hepsi onun bir şey söylemesini bekliyor gibiydi. Kız konuşmaya karar verdi.

"Adımı nerden biliyorsun?Ve siz kimsiniz?"

"Oh... Pekala.. Önce otur istersen. Sana her şeyi anlatalım."

Kızın o anda dikkatini bir şey çekti. Hepsinde aynı kolyeden vardı.
Bu kolye ona çok tanıdık geliyordu.
Kız kolyenin aynı babasının ona bıraktığı kolyeye benzediğini düşündü.Kız her zaman kolyesini yanında taşırdı. Çünkü o babasının  ona verdiği kolyeydi ve babasından kalan tek şeyi oydu.

"Öncelikle bilmeni isterizki biz babanı tanıyoruz."

Kadın derin bir nefes aldı ve devam etti.
"Ben babanla 15 yaşındayken sahibi olmayan bir ağaç evde tanıştım, orası ikimizinde favori yeriydi ve biz Eric ile (kızın babası) en yakın arkadaştık."

Bu kıza çok garip geldi çünkü daha önce babası onu hiç bir arkadaşıyla tanıştırmamıştı. Hatta babasının geçmişi hakkında hiçbir şey bilmiyordu.

Ardından kadın devam etti.

"Adım Luna."

Yanındaki yaşlı adamı gösterdi.

"Ve bay Rune..."

Sonrada esmer genci gösterdi.

"Ve o da Jack."

Birden sarışın gence döndü.

"Ah... O da... Christian."

"Memnun oldum fakat hala neden burda olduğumu anlayabilmiş değilim."

Bayan Luna içini çekti ve başını anlayışlı biçimde salladı.

"Evet... Asıl konumuz. Bunu söylemesi zor biliyoruz ama burda olma nedenin babanın ölümü..."

Yeni Başlangıç - Hannah'nın Büyülü YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin