Küçük Kıvılcımlar

6 3 0
                                    


Artık çok vakit yoktu bir ana önce yola koyulmaları gerekti. Haftalar boyunca bir plan hazırlamakla ve Hannah'nın dövüş eğitimleri almasıyla geçti. Artık hazırlardı. Yola koyulma vakti gelmişti.İlk yapmaları gereken şey Richard'ın sarayına gizlice girip Bilgi toplamaktı burdaki en önemli iş Hannah, Jack ve Christian'nındı çünkü Richard onları daha önce hiç görmemişti.

Saraya doğru yola çıktılar. Yolda biraz mola vermeye karar verdiler ve çoğu kişi uyumuştu. Christian nöbette bekliyordu ve Hannah'ı uyku tutmamıştı.

"Sana katılabilir miyim?"

Christian yanlız olduğunu sandığı için korktu.

"Evet.. Tabiki."

Kısa süre sessizce beklediler ve Christian konuşmaya karar verdi.

"Sana bir şey sorabilir miyim?"

"Dinliyorum."

"Aah... Şey..."

"Hadi ama"

"Tamam. Soruyorum. Tılsım ilk parladıktan sonra bana baktığında çok şaşırmış gözüküyodun. Vee zihin okuyabildiğini söyledin. Acaba benim-"

Kız ne sorcağını anlamıştı ve konuyu değiştirmek istedi.

"Aaa.... Manzara harika gözükmüyor mu?"

Kız bakışlarını kaçırdı ve manzaraya bakmaya başladı.

"Hannah. Ciddiyim. Merak ediyorum. Ne öğrendin?"

Kız kaşlarını çattı ve Christian'a  doğru bir adım attı.

"Söylemeye mecbur muyum?"

Christian da aynı kararlılıkla ona bir adım attı.

"Evet. Mecbursun!"

Kız pes etmiş gibi gözüküyodu.

"Pekala sen istedin. Bana aşık olduğunu öğrendim!"

Christian şok olmuştu ve birazda utanmış gözüküyordu.Kız bu fırsattan istifa ederek bir adım daha attı ve yüzündeki hafif bir tebessümle konuştu.

"Yanılıyor muyum?"

Yeni Başlangıç - Hannah'nın Büyülü YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin