Mavi Gözler

11 2 0
                                    


At arabasına birden biri bindi. Sarışın ve çok açık tenli bir kişiydi. Üzerinde lacivert bir bluz ve askılı kahverengi pantolon vardı. Gözleri mavinin çok koyu bir tonuydu. Ama o gözler sanki sadece bundan ibaret değildi. Sanki daha fazlası saklıydı o gözlerde.

"Kimsin sen?"

"Ben sana yardım etmek için burdayım."

"Ne yardımı? Benim yardıma falan ihtiyacım yok! Şimdi git burdan."

"Dur, hemen kızma. Sana herşeyi anlatıcam ama önce bir yere gitmemiz lazım."

"Seni tanımıyorum bile seninle hiç bir yere gitmem!"

O sırada sarışın genç şoföre adres yazılı bir kağıt parçası uzatır.

"Sakin ol! Sana zarar vermicem. Korkmakta haklısın ama bu gerçekten önemli. Lütfen güven bana!"

"Neden sana güvenicekmişim?"

Araba hareket etmeye başlar. Ve bu kızın daha çok öfkelenmesine neden olur.

"Çünkü... çünkü... Şuan bunu açıklayamam. Gidince görüceksin. Eğer o zaman gerçekten istemezsen ve dönmek istersen zorlamıyacağım ama sadece şuan gidinceye kadar bekle. "

" Off gerçekten inanamıyorum. Benim özel bir eğitime yetişmem lazım. Bu fırsat bir daha asla elime geçmez! "

Bunları söylerken kızın sesi titrer ve bi anda gözleri dolar. Kafasını çevirdiğinde tekrar o büyülü gözlere odaklanır. Masmavi büyülü gözler.

Yeni Başlangıç - Hannah'nın Büyülü YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin