"Bu tılsımların her biri farlı renkte ve farklı özellikte küçük hanım. ""Nasıl yani?"
Kız o an fark eder renklerini.
Bayan Luna'da iktidarın rengi "Kırmızı"
Bay Rune'da ölümsüzlüğün rengi "Yeşil"
Jack'de asaletin rengi "Mor"
Christian'da güvenin rengi "Mavi"
Ve kendisinde de masumiyetin rengi "Beyaz"
Bayan Luna konuşmaya başladı.
"Bu tılsımlar bize biri tarafından verilmedi. Hepimiz farklı yollardan bulduk."
"Nasıl sizin olduğunu anladınız peki."
O ana kadar Jack hiç konuşmamıştı fakat birden lafa atıldı.
"Ben bir gün bir fırına girdim. Köşede ki çift kavga ediyorlardı. Daha sonra kavganın büyüdüğünü gördüm. O tarafa bakmamak için başımı eğdiğimde yerde bir kolye gördüm.Elime aldım ve kafamı tekrar kavganın olduğu yöne çevirdiğimde adam birden elini havaya kaldırdı. Sanki vurmak için hazırlanıyodu. Tam adamı durdurmak için koşmaya başladığımda bir şey farkettim. Etrafta hareket yoktu. Sanki herşey durmuştu. Durdum ve bakındım gerçektende zaman durmuştu. Adam öylece eli havada bekliyordu. Anlayamamıştım. Hayatımda ilk defa böyle bir şey görüyordum. Kendime geldim ve hemen kadını uzaklaştırdım. Sonra birden zaman devam etti. Kolyenin sahibini heryerde aradım ama bir sahibi yoktu. O an anladım bu tılsımın sahibi bendim. "
Jack eliyle göğsünün üstünde duran tılsımı tuttu ve baktı. Ardından bayan Luna konuştu.
"Görüyoruzki sendede tılsım var ve buda demek oluyorki Eric söylediklerinde haklıymış."
"Babam ne söyledi?"
"En iyisi sen mektubu oku Hannah. Eminim baban orda her şeyi en iyi biçimde açıklamıştır."
Kız derin bir nefes aldı ve mektubu zarfın içinden dikkatli bi şekilde çıkardı.
Ve okumaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç - Hannah'nın Büyülü Yolculuğu
عشوائيGizemli bir şekilde öldürülen babasının katilini bulmak isteyen Hannah, beklenmedik bir yolculuğa atılıyor. Bu büyülü yolculukta başına neler geleceğini ve hangi sırların ortaya çıkacağını bilmeyen Hannah'nın öyküsü...