..Bütün cilvesini ve guzelligini Merte karsi gosteren Kubra Mertin Yarene baktigini gorunce resmen delirecekti. Sinirle parayi Merte uzatip Kapiyi carparak disari cikti ce kapida beklemeye basladi. Sanirim birazdan buyuk bi kavga izleyecektik.
Yaren mutlu bir sekilde kubranin yanina cikti ve bende onu takip ettim. Biz cikar cikmaz Kubra Yarenin kolundan tutup cekistirmeye basladi. Veee evet iste kavga basliyorr ..! :D
- Kizim sen nasil Merte bakarsin yaaa!! Seni oldururumm ben.
- Alla alla hem ben Merte degil Mert bana bakti canim. Demek ki guzelligime dayanamadi :D
(Yaren bunu demeyecektin iste :D )
Bunu duyan kubra Yarenin sacindan tuttugu gibi asagi cekti. Yarende (artik ne kadar acidiysa) bagirmaya basladi. Tum carsi basimiza toplanmisti. Ben artik rezilligimize dayanamayip araya girdim
- Offf kizlar !!! Yeter artik bir picc icin mi kavga ediyosunuz.!! Hem etsenizde banane ama rezil oluyoruz iste okulda kavga edersiniz artikk. :D
Dediklerimin uzerine ikiside kavga etmeyi biraktilar. Vee iste o sessizlik basladi. Ama ben bu sessizligi biliyodum. Eminim bu sessizlik okulda bozulacakti.
5 dakika sonra
Okulun onune gelmistik. Ben onlari beklemeden hizlica okulun icine girdim. Onlarda eminim pesimden geluyorlardi.
Yine 4.kata ciktim. Bizimkilerim olacagini dusunerek sabahki sinifa girdim. Tam tahmin ettigim gibi bizimkiler (Salih , Bugra ve Mistik) hâla aynisi gibi oturuyorlardi. Bende siniftan iceri girip sessiz ama hizli bi sekilde Salihin karsina oturdum.
Vee kavga ederek bizim meshur ikili siniftan iceri girdiler. Ve kavgalarina kaldiklari yerden devam ettiler.
- Bana bak kizim Mert die oleceksin resmen utan be utan Merti en yakin kankan seviyo (yani kubra) amaa sende utanma yok ki senden arkadas falan olmaz.. !!!
Kubranin yarene karsi dedigi laflar cok agirdi ama Yaren de hak ediyordu yanii ama yaren tabiki cevap vermede gec kalmadi.
- Ya ben naptim ki hem sen onu seviyosun da Mert seni sevmiyo belli ki baksana sana degil bana bakti yani sen mertten elini cek bence.
(Yaren hic bi zaman icindekileri disari vurmaktan cekinmezdi. Fakat bu sefer kesin iyi bi dayak yiyecekti :D Akilsizim Benm )
Hepimizde kubranin yarenin ustune cokmesini beklerken kubra gecti ve arkama oturdu. Hepimiz soktaydik. Yaren haric. O ise hic bise olmamis gibi gecip oturdu ve herzamanii gibi telefonunu cikartip oynamaya basladi. Bizimkilerse bana yalvarircasina bakiyolardi. Bu bakis "bize biri olanlari anlatsin" bakisiydi. Bende olanlari tek tek anlattim. Ve kubra ve yarenle dalga gecmeye basladilar. Kubra ve yarenin arasini duzeltmeye calisiyordum fakat bu is cok kolay oldu. Zaten barismislardi bile..
Cok yorgundum ve eve gitmeye karar verdim. Bizimkilerle vedalasip siniftan ciktim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Mi Dedi Biri?
RomanceHayatın senden acımasız olmasına izin verme.. Ya sen ondan öcünü al ya da kendini hayatın kollarına bırak karar senin..