Adam balik ke rumah ibu bapanya dan memberi tahu yang dia dah ceraikan mellinda tu... Haziq suka duduk dgn atok dan nenek nya... Adam duduk di sebelah ibu nya dn manakala bapa nya di hadpn
"mama, papa adam nak ckp sikit"
"ye kenapa? "
"adam rasa adam dah jumpa ariana khaisarah dan my son Tengku Iyyan Adrian bin Dato Adam Wira Tengku Hafiz "
"are u serious adam? Dah jumpa sara? Dn cucu mama yng mama x tau selama ni mama ade cucu? "
"yes... Haritu dkt taman haziq jumpa dgn iyyan, ariana bagi haziq 100 rngit dn dia suruh haziq pnggil dia mama riana"
"adam x nak kembali dengan ariana? "
"tak tahu la mama, ariana nak ke terima adam ni semula? Adam da bnyak sakitkn hati dia"
"erm rasa nya mcm mana mama nk jumpa ariana"
"petang adam bawa mama papa dan haziq pegi taman ariana petang dkt stu dngn my son"
"ok kalau begitu petang pegi tman bawak makanan sikit nnti boleh ajak cucu mama tu makan sekali"
"papa igt papa ada stu cucu je rupanya... Ade dua cucu lelaki wah "
"haha mama masak spaghetti 🍝ariana kn suka dan masakkan ian bubur ayam sbb budak suka bubur mcm haziq"
"ye mama pegi masak kejap... Nnti siap siap kita pegi"
"ok. "
Adam bersiap untuk membawa org tua dn anaknya ke taman... Kelihatan muka mama dan papa nya kelihatan gembira yang tak terkata. "ya allah ni la kali pertama aku nampak mama and papa happy tahap gaban yg setelah dua taun x senyum happy mcm ni"
Mereka pun sudah siap dan gerak ke taman...✨🌾 🌾 🌾
😏😏😏😏😏
😏😏😏😏😏😏😏
😏🕓🕓😏🕓🕓😏
😏🕓🎱😏🕓🎱😏
😏😏😏😏😏😏😏
😏😏😏✔😏😏😏
🌀😏😏😏😏😏🌀
😏🌀😏😏😏🌀😏👍
👉🌀🌀🌀🌀🌀🌀
🌀🌀🕐🌀🌀🌀🌀
🌀🌀🕐🕐🕐🌀🌀
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
🌀🌀🌀🌀🌀
👟 👟
Adam memarkir kereta nya di bawah pokok. Mama nya membentang tikar di hadapan kereta dan duduk siapkn makanan... Adam sibuk menguruskn haziq. Datin ternampak seorng gadi dan anak kecil yang dia nak sangat jumpa, terus dia berlari ke arah itu. Terus dia memegang tgn perempuan itu dan perempuan itu mengalihkn padngan"datin? "
"sara pergi mana selama ni syg... Mana cari sara puas da smpai putus asa"
"datin sye minta maaf sebab tak bgi tau datin tpi saya rasa time tu saya memang harus pergi"
"jangan panggil mama datin panggil mama please"
"ok mama"
"ini anak adam dengan kamu? "
"ye mama Iyyan mama panggil ian je"
"hye iyan assalamualaikum cucu nenek"
"nenek? Mama ni nenek ian ke? "
"yes your grandma👵 "
"yey nenek!!! Nenek iyan yindu nenek momy ade cuka ckap pasyal nenek, ian ingin ugak nak umpa nenek capi syusyah lah jauh"
YOU ARE READING
Isteri Simpanan
RomanceMengisahkan tentang seorang wanita Ariana Khaisara yang terpaksa berkahwin dengan anak jutawan malaysia Dato Adam Wira Tengku Hafiz. Perkahwinan yang di wasiatkan dari Tansri Hamdan kepada Tansri Hasyim supaya mengahwinkan anaknya dengan anak Encik...