Şuan yatağımda yatmış tavanı seyrediyordum çok mutluydum bir yanımda utancımdan ölüp bitiyordu. Jungkook beni sevdiğini söylemişti inanıyormusunuz evet sevdiğini söyledi bende hala şaşkınım bakalım yarın neler olacak diyip gözkerimi kspattım.
SABAH
Sabah erkenden kalktım rutin işlerimi halledip aşağıya indim herzamanki gibi jin yine erkenden kalmış ve kahvaltı hazırlıyordu.
yn:günaydın yine erkencisin bakıyorum.
jin:ah yn korkuttun beni.
yn:özür dilerim 😔
jin:tamam tamam affettim buarada ben kahvaltıyı hazırladım sen üyeleri uyandır bende sofrayı kurayım.
yn:yok ben almayayım geçen yeteri kadar payımı aldım ben saol sofrayı ben kurarım ama istersen tabi jungkooku bem uyandırabilirim.
jin:ah peki tamam sen nasıl istersen ben gidiyorum.
yn:göeüşürüz diyip bende jungkookun odasına gittim.
Yatağının kenarına oturup saçlarını okşadım yumaşacık saçları vardı uyurken o kadar tatlıydıki biran sanki dünyanın en güzel varlığına sahipmişim gibi hissettim.
yn:jungkook hadi uyan sabah oldu.Biraz daha dürttüm ama uyanmadı.
yn:niye uyanmıyo ki nefes alıyormu diye üstüne eğildim nefes alıgprdu tam üstünden kalkacağım sırada bianda kendimi jungkookun altında buldum.
jk:sen neyapıuyorsun tepemde.
Şaşkınlıktan cevap verememiştim.Birsüre sonra kendimi toplayop cevap verdim.
yn:eee şey ben şimdi şöyle kahvaltı hazırdı bende seni uyandırmak için yanına geldim biraz dürttüm uanmayın- sözümü bitmeden jungkook dudaklarıma yapıştıbende karşılık verdim ayrıldık gözlerimin içine baktı.
jk:gözlerin çok güzel.
yn:😊
jk:sen utandınmı banamı öyle geliyor.
yn:susma hakkımı kullansam.
jk:çok tatlısın biliyormusun.
yn:sende çok yakışıklısın diyip kafamı göğsüne gömmüştüm.
O sırada kapı çaldı.
jin:jungkook hadi uyan kahvaltı hazır.
jk:5 dkya geliyorum.
Üstümden kaltı ve kıyafet dolabına yöneldi.
jk:üyelere söyliyecekmiyiz.
yn:neyi söykicekmiyiz.
jk:neyi olabikir yn sevgili olduğumuzu.
yn:bilmiyorum yani daha çok erken buna daha ben alışamadım belkide üylerzorluk çıkarıcak bilemeyiz değilmi.
jk:yani diyosun ki söylemeyelim.
yn:aynen öyle diyorum.
jk:tamam şimdi çıkarsan üstümü değiştiricem.Diyip arkasını döndü.Açıkçası biraz bozulmuştum.
yn:peki ben çıkıyorum aşağıda görüşürüz diyip çıktım.
İndiğimde herkes masada oturmuş bizi bekliyordu jiminin yanına oturdum.
yn:herkese günaydın.
Herkes:günaydın.
V:kahvaltıdan sonra bişeyler yapalımmı?
yn:bilmem.
Suga:beni ellemeyin ne yapıyorsanız yapın.
jin:niyeki
suga:çünkü uyuyacağım hyung.
j- hope:bütün günün uyumakla geçiyor zaten bu sefer salmayız haberin olsun.
suga:ben uyuyıcam.
j-hope:hayır hyung bugün bizimlesin.
suga:ama.
j-hope:aon sözm bu ayrıca ama filanda yok.
suga:öf tamam
Taehyung nir bebek gibi alkışladı.
V:tamam ozaman lunaparka gidelim hem ne zamandan beri gittmiyoruz.
rm:olamaz daha az insan olan biryere gidelim.
V:ama niye diyip dudaklarını büzer.
rm:yn daha yeni aramıza katıldı yani onu şuan bizim yanımız da görürlerse linçleyebilirler.
V:ama benim bildiğim insanların çok az olan bir lunapark var oraya gidebiliriz.
jin:hadi ama nolur biraz çocukluğumuza dönsek.
rm:iyi tamam gidelim.
V:yes beraber çak yaptık.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra sofrayı toplamayıp hazırlanmaya. Odalarımıza gittik ben önce hazırlanıp aşağıya indim üstüne rahat birşeyler giymiştim.
j-hope:oooo erkencisin.
yn:neden olmayayım.
j-hope:normalde kızlar daha yavaş hazırlandıkları için şaşırdım.
yn:ben o kızlardan değilim canım ne o öyle kaplımbağa gibi yavaş giyinmek ıyy bana göre değil.
j-hope:okey öğrenmiş oldum.
Herkes aşağı toplandı.
rm:eksik değiliz dimi tamamız.
rm:hadi gidelim ozaman diyip ayakkabılarımızı giyip arabaya doğru yürümeye başladık.
Ben arada jungkooka kaçamak bakışlar atıyordum. O ise hala bana bakmamakta kararlı.Neyse bugün bunları düşünmemeliyim güzel bir gün geçirmek dileğiyle.
1 saat sonra
Lunaparka gelmiştik arbadan indik ve etrafa bakınmaya başladık gerçektende çok güzel bir yer Seoul'da böyle güzel bir yer olduğunu bilmiyordum öğrenmiş oldum.
jimin:ee ne duruyoruz hadi içeri girelim ve eğlenlim.
Ben hemen pamuk şekerlerin olduğu yere gittim hepsi çok güzel ve tatlı duruyorlar am alamazdım çünkü yanıma oyuncaklara yetecek kadar para almıştım dudaklarımı aşağıya sarkıtarak üylerin yanına gittim.
jin:hey neyin var yn.
yn:hiç hiçbişeyim yok ilk önce hangisine binicez karar verdinizmi.
j-hope:bence hızlı trene binelim.
V:hayır ya korku tüneline binelim banane banane banane.
j-hope:öf peki tamam ilk önce ona sonra ona binelim anlaştıkmı.
V:anlaştık.
Korku tüneline giderken arkamda bir nefes hissettim kim olduğunu görnek için arkamı döndüğümde bir adet elinde pamuk şekerle duran jungkooku görmeyi beklemiyordum.
jk:pamuk şekerelere baktığını gördüm canın çekmiştir diye sana alayım dedim.
yn:yaa öyleni çok teşekkür ederim.
jk:bu arada senden özür dilemek istiyorum.
yn:ne için.
jk:sabah ki olay yüzünden aklıma bir şey geldi sana patladım kusura bakma.Küsmedin bana değilmi.
yn:önemli değil bu arada ben sana en başından beri küsmemiştim zaten deyip yanağından öptüm pamuk şeker içinde teşekkür ederim.
jk:bir şey değil sen iste ben her zaman alırım diyip dudağımdan öptüm.
yn:jungkook be neyapıyorsun ya bir gören olsa o zaman ne yaparız.
jk:bişrey olmaz hadi gel şimdi doyasıya eğlenelim.
Bütün oyuncalara bindik hızlı trene bindik ama yarıda kesrik çünkü hoseok korktığu için inmek zorunda kaldık. Jungkookla aram düzelmişti çok mutluyum şimdide eve gidiyoruz yarın hayat kaldığı yerden devam ediyor.
.
.
.
Evvet ben geldim nasılsınız ben çok iyiyim.
Uzun bir süre oldu evet biliyorum bundan sonra daha sık yazmaya çalışacağım. Bol yorum ve vote lütfen. 🥺I purple you💜💜💜💜💜💜💜
Buraya da bir jikook bırakmadan olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi
FanficBir kızın bts grubuna girmesiyle değişen hayatı belki orada aradığı aşkıda bulabilir