Sabah yatağımdan mutlu bir sekilde uyandım.Hala daha inanamıyordum burda onlarla ayni yerde evde kaldığıma.Açikçası biraz korkmuştum beni istemezler diye düşunmüştüm.Düşüncelerimden ayrılıp üstümü giyinip rutin işlerimi halledip aşağıya indim.Görünüse göre jin daha erken kalmış ve şuanda mutfakta kahvaltı hazırlıyordu yanına gittim.
Y/n:kolay gelsin.
jin:kolaysa başına gelsin.
Y/n:yardım edilcek birşey varmı?
jin:üyeleri kaldırsan yeter ben herşeyi yapyım.
Y/n:tamamadır.
İlk önce tae ve jhope'u kaldırmaya gittim.Kapıyı tıklattim ama açan olmadı.Bende içeri girdim.
Y/n:tae,jhope hadi uyanın kahvaltı hazır. O kadar dürtmeme rağmen ikisi bir kılinı dahi kıpırdatmadı.
Y/n:tamam bunu siz istediniz.
Aşağıya inip bir dolu ssürahiye su aldım ve tekrardan yanlarına gittim.
Y/n:Bakın son kez söylüyorum ya uyanırsınız yada bir sürahiye suyu kafanızdan aşağıya dökerim. 1yada2 dk bekledim bir gelişme yok"peki siz kaşindınız."resmen suyu üstlerinde boca etmiştim öyle bir uyanısları vardı görmeniz lazım galiba benim sonum gelmişti ikisi öyle bir bakıyorlardıki öldürcekmiş gibi.
Y/n:hehe günaydın
Jhop,tae:😡😡
Y/n:eeee şey uyandığinıza göre ben kaçsam iyi olur.
Jhope: gel buraya yaptığının bedelini öfemeden hiçbir yere gitmiyorsun.
Y/n:JİN OPPAAAAA YARDIM ETTTT LÜTFEN BUNLARIN İKİSİ BENİ ÖLDÜRÜCEK.
okadar bağırmıstım ki diğerlerini uyandırmama gerek kalmadı.
Hepsi:noluyo burda neden bağırışıyorsunuz.
Jhope,tae:y/n bizim üzerimize bir dolu sürahiyeyi bizim üstumüze boca etti yn de yağ gibi üste çıkmaya çalışıyor.
Y:ya ama 1 kere ben sizi tam 30 dakikadır uyandırmaya çalışıyorum sizde uyanmayınca bende bu yöntemi kullandım. Konuşmamı bitirir bitirmez yavru köpek bakışımı kullandım bu tür zamanlarda çok işe yaradığını söyleyebilirim.
Tae:of tamam ha di tamam affetik ama vir daha olmasın lütfen ikinciye acımam haberin olsun.
Yn:söz oppa bir daha olmaz.
jin:e herkez uyandığina göre kahvaltı hazır hadi.
Bir süre sonra kahvaltımızı bitirmiştik çok eğlenceli geçmişti hepsi bir birinden komik eğlenceli ve en önemlisi hepside ayrı ayrı çok yakışıklılardı.jin hyung ayaklanıp sofrayı tiplamaya başladı.
yn:bende sana yardım edeyim.
jin:olurmu öyle şey otur sanki hiç yapmadığım şey hem sen misafir sayılırsın.
yn:benim nerem misafirliğe benziyor pardon bak sen oturşuraya şöyle hı kahfe isteyen varmı.
Hepsi parmak kaldırdı.
yn:gördüğüm kadarıyla herkes istiyor. Neyli olsun nasıl içiyoraunuz.
Minyongi:şekerli
Tae:orta
Jimin:sade
Jk:benimkide orta olsun
jin:benimki jimininkinden olsun sade
Jhope:şekerli
yn:tamamdır 30 dk kahveler hazır olur.
Bir yandan bulaşıkları hallettim bir yandan kahveleri yaptım ve işim bitmişti içeriye girdiğimde hepsi telefona gömülmüştü.
yn:kahveler geldiiii
Hepsi ellerine sağlık.
yn:afiyet bal şeker olsun 🥰
Jk:e sen kendine yapmamışsın ben kahve sevmiyorum(bende sevmiyorum kahveyi 🤮)
jk:ya üzüldüm senin adına bir kerecik tatmak istermisin.
yn:yok ben tadina bakmıştım ilk yudum aldığım gibi çıkarmam bir olmuştu.
jimin:eee ne yapacağız boyle boş boş otutacakmıyız.
suga:benim uykum var beni ellemeyin ne yapıyorsanız brni bulaştırmayın.
tae:aaaa hadi ama hyung şurda bir tatilimiz var onuda uyumaklamı geçiriceksin bunu duymamazlıktan geliyorum.
Suga:evet tamda öyle yapacağım hatta bak şimdi gidiyorum.
jimin:hiçbir yere gittmiyorsun çünkü benim aklımda müthiş bir fikir var.
jk:neymiş o çimin-ssi
jimin:şöyle açıklık getireyim tavşan hepimiz havuza gidiyoruz e zaten epeydirde gitmiyoruz değilmi.
jhope:jimin haklı aslında ne zamandan beri gitmiyoruz hem yüzmeyi havuzda voleybol oynamayı özlemişim hem yn de görmüş olur böylelikle.
yn:iyide ben yüzme bilmiyorum ki.
jimin:jk öğretir sana o yüzme konusunda uzmandır.
yn:yok ondan değil ben küçükken denize gitmiştik ailecek indan sobra babam dediki hadi kızım sana yüzmeyi öğreteyim dedi bende tamam dedim bir süre sonra ben yýzmeyi bir şekilde öğrenmiştim babam beni suda yalnız başima bırakıp annem yanına gitmişti ben yüzerken bir anda ayağıma kıramp girdi tabi ben bu arada baya derinlere gelmiştim çok dalga vardı ven ben belki orada bir balıkçı teknesi olmasaydı az daha boğuluyordum yani kısacası o gün bugündür ne denize nede havuza girebildim.
jin:woahh vay be hikayeye gel az daha dayanamayıp ağlıyacaktım.
jk:gecmiş olsun üzüldüm senin adına e ozaman yn giremiyorsa voleybol onun ayağına gelir.
yn:nasıl yani.
jk:şöyleki biz biraz yüzeriz ve daha sonra kum da voleybol oynarız nedersiniz beyler.
jimin:benim için sıkıntı yok ben size uyarım.
Hepsibirden:bizede uyar.
yn:ya suz varya iykisizin grubuzdayım ben çok şanlı bir insanım.
jimin:e çok şükür bunu kabüllenmen uzun sürmedi.
Suga:hemen hazırlanalım ki hemen gidelim.
Herkes odalarına çıkmıştı bende dolabımın önüne geçip ne giyeceğime karar veriyordum ki gözümün önüne çok güzel bir mayo geldi.Hepsini baştan çıkaracak şekildeydi ama ne yapayım başka mayom yok bir tek bu var.mayomda şuHemen giyinip üstüme şortumu ve bol bir tshört giyip aşağıya indim. Hepsi hazırlanmış beni bekliyorlardı.
yn:beni niye çağırmadınız bilseydim daha hızlı giyinirdim.
jin:ömemli değil bayanları beklemek biz erkeklerin işidir bunu unutma.
suga:bunu bilmiyordum öğrenmiş oldum.
1 saat sonra;
Gideceğimiz yere sonunda varmıştık güzel bir yere benziyor.
yn:gerçekten bahsettiğiniz kadar varmış.
jin: tabiki ne sandın hadi bizimkilere yetişelim.
yn:tamam geliyorum.
Havuz başina gittik ben şezlonglardan birine oturup onların izlemeye başladım.
Çok güzel eğleniyorlardı hele jimin acayip kaptırmıştı krndini.
jimin:yn hadi gelsene sende su çok güzel.
yn:gelirim ama havuzun kenarında otururum buarada sizi izlemek daha eğlenceli keyfinize bakın.
jimin:peki srn bilirsin.
Bir anda telefonum kim olduğuna baktığımda annemdi.
yn:efendim anne.
Annesi:ne yapıyorsunuz kızım.
yn:iyiyiz anne şimdi havuza geldik.
Annesi:ya öyle mi iyi eğlenceler ozaman.
yn:teşekkürler.
Anne:işler nezaman başlıyacak.
yn:bilmiyorum ki pd den bir haber gelmedi.
Annesi:ya öylemi sizde bu fırsatı değerlendirerek tatil yapmış oluyorsunuz.
yn:yani evet öylede denebilir neyse anne beni çağirıyorlar voleybol oynıcazda.
Annesi:tamam kızım dikkat edin kendinize ben ararım yine tamami.
yn:tamam annecim hadi öptüm görüşürüz.
Yanlarina gittim "ben geldim."
Takımlara ayrılip oyuna başladık
Takimlar şöyle; ben , jin , jimin ve tae
Karşi takim; jk ,jhope , suga ve rm
Oyuna başladık ilk eli bizim takım almıştı boyle boyle oynadık oyunun sonuna geldiğimizde biz kazandık.
İçecek bişeyler içmek için kafetaryaya gittik içeceklerimizi sipariş ettik ben vişneli meyve suyu almıştım tadı çok güzeldi.
yn:ben normalde voleybol oynamayı çok severim ama sizinle oynayınca daha zevkli oluyormuş bunu öğrendim.
jhope:e canim benim buda bizim etkimiz.
yn:tabi bide işin bu tarafıda var.
rm:nasıl buldun burayı güzelmi?
yn:evet çok güzel doğrusu her boş vaktimde gelmek isterim.Bu arada siz havuzdayken annem arada onunla konuştum.
jk:yaa çok sevindim yani şimdi konuşabildiğin kadarçok konuş çünkü haftaya yeni albüm ve şarkı çıkarıcaz ondan konserler fanmeeting derken unutursun.
yn:ya öylemi acaba armyler beni sevecekmi bunuda bilmiyorum umarım sevilirim.
jimin:sen ve sevilmemek bu imkansıza ýakın bir şey sen bir bakışınla bütün gözleri üzerine çekmeyi başarabilirsin.
yn:ya öyle deme utandım şimdi. ☺
jimin: bence bunda utanılacak birşey yok.
suga:sohbetinizi bölüyorüm ama içeceklerinizi içtiyseniz artık kalkalimmı benim çok uykum geldi eve gidip uyumak istiyorum.
jin:of yoongi aklın fikrin hep uykuda aynı koalalara benziyorsun.
suga:pardonda benim nerem koalaya benziyor.
jin:bıraksak 24/7 uyuyacaksın.
Onlar tartışırken bizde gülerek onları izliyorduk.
2 saat sonra eve vardık jin hyung yine döktürmüştü.
Yemeklerimizide yedikten sonra saat de baya geç olmuştu herkes yatmak için odalarına dağılmıştı ve bir günün daha sonuna gelmiştik gerçek bugünüde çok mutlu bir şekilde bitirmiştik.Arkadaşlar tekrardan merhaba uzun bir aradan sonra tekrar görüşmek çok güzel.
Instagram hesabım:btsarmy7072
Twitter hesabım:btsarmy
Beni bunlardan da takip edebilirsiniz
Sınır 20 vote ve 30 satır arası yorum yapmayı unutmayın.Sizi çok ama çok seviyorum.💜😘
Sizce nezaman sevgili yapmayım yorumlarda yazarsınız mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi
FanfictionBir kızın bts grubuna girmesiyle değişen hayatı belki orada aradığı aşkıda bulabilir