Keyifli olumalar vote ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum.❤💜
.
.
.
.
.
.Sabah jungkook'un mis gibi kokan o güzel kokusuyla uyanmıştım. Dün ailem bildiğim insarların asıl ailem olmadığını öğrenmiştim. İyi ama neden bana ilk başta söylemediler yani evlatlık olduğumu neyse bunları düşünüp kafamı doldurmamam lazım her şeyi akışına bırakıcam jungkook'u uyandırmadan yataktan kalttım her zamanki gibi çok güzel uyuyordu iyiki jungkook vardı o olmasa belki böyle olamayacaktım. Banyoya gidip rütin işlerimi hallettim. Daha sonra mutfağa gittim kahvaltı hazırlamaya başladım 15 dakikada bütün herşeyi hazırladım geriye birtek üyeleri kaldırmak kalmıştı merdivenleri çıktıktan sonra durdum aklıma üyelerle geçirdiğim ilk sabah geldi j-hope ve taehyung uyandırdıktan sonraki halleri geldi o gürültüde birde hepsi birden kalkınca hepsi de şaşkın ördek yavrusu gibi bakıyorlardı neyse çok konuştum tam jimin'le rm kaldığı odaya girecektim ki kspı çaldı. İçimden 'allah allah kim bu saatte acaba' kapıya bakmak için aşğıya indim kapıyı açtığimda karşımda MiKa vardı.
MiKa: içeri geçebilirmiyim konuşacaklarım var.
Yn: ne konuşacaksın bu kadar önemli de sabahın körün degeldin.
MiKa: içeri geçersem herşeyi anlatıcam.
yn: iyi geç bakalım buyur. Elimle oturma odasını gösterdim. İceri geçtiğinde koltuklara oturduk.
Yn: evet seni dinliyorum.
MiKa: evlatlık olduğunu öğrenmişsin.
Yn: evet ne yazık ki.
MiKa: nak bunu söylemek belki bana düşmez ama annem gelemedi ee babam da işte zaten.
yn: sorun değil seni dinliyorum.
MiKa: uyanmadılar mı?
Yn: kimler uyanmadı mı?
MiKa: şeyler işte onlar.
Yn: onları mi diyorsun yok uyanmadılar tam uyandiracaktim sen geldin.
MiKa: ya oylemi tuh hiç iyi olmadi
Yn: sen benimle konuşmaya gelmedin mi ne yapacaksin simdi onlari.
MiKa: hic gelmisken onlari da gorurum diye gelmistim ama neyse.
Yn: ne söyleyeceksen soylermisin artik onlari kaldirip kahvalti yapip sirkete gitmemiz gerikiyor biliyorsundur belki yeni album cikartiyoruz.
MiKa: ya oyle mi bilmiyordum ogrenmis oldum. Neyse cok konustum direk konuya giricem.
Yn: seni dinliyorum.
MiKa: Belki soylemislerdir bilmiyorum ama bide bizim agzimizdan duy dedim.
Yn: gercek annemle babamin bir kaza sonucu oldugunumu soyliceksin.
MiKa: aslin da evet onu soylicektim.
Yn: o zaman niye geldin.
MiKa: hala daha kardesimsin biliyorsun degil mi tamam baska bir aileden olabilirsin ama hala daha benim kardeşim kalmanı istiyorum. Yani tabi sende istersen.
Yn: tabiki isterim ama emin olamadıgım bazi şeyler var ilk önce onları çözmek istiyorum.
MiKa: yani o zamana kadar kardeş değilmiyiz.
yn: hayır hayır tabiki kardeşiz aynı şuan olduğu gibi.
MiKa: ne mutlu bana o zaman kardeşim.
Yn: ne mutlu bize kardeşim.
MiKa: bu arada sana müjdeli bir haberim var.
Yn: yaaa neymiş o müjdeli haber.
MiKa: yeni bir KARDEŞİMİZ OLUYOR.
yn: kızim sus bağırma hem nedemek kardeşimiz oluyor.
MiKa: annemiz hamile şapşik.
Yn: kız ne ara yapmışlar o işi.
MiKa: ya sen ne sapık bir insan oldun ya varya bak erkekler bozdu seni, benden söylemesi.
Yn: benim her zaman ki halim canım.
MiKa: 'dil çıkarır' bu ara da o malum işi ne ara yaptıklarıni bilmiyorum.
Yn: tüh be kaçırdım desene.
MiKa: ne yapçan ki annemle babamın şeyini.
Yn: bana o lazım değil işleyişi lazım.
MiKa: işleyişini ne yapcan acaba
Yn: bilmem belki bir gün lazım olur.
MiKa: neyse daha fazla bu konu hakkin da konuşamıcam ben gidiyim geç oldu siz de şirkete gidersiniz şimdi.
Yn: şey dicem istersen kahvaltiya kal nasil olsa evden çıkıcaz ya seni de bırakmıs oluruz.
MiKa: bilmem.
Yn: hadi naz yapma sen de istiyorsun belli. Hem taehyung'u da görmüş olursun böylelikle.
MiKa: o kim ki merak edicem ben hem nedemeye çalışıyorsun.
Yn: valla adama yiyecekmiş gibi bakan sensin onu sen bilcen.
MiKa: nasıl bir ima ettiğini çözemedim ama neyse uyandır istiyorsan ben çok açım biraz dah aç kakırsam bayılabilirim.
Yn: kahvaltı yapmadan mı geldin salak.
MiKa: ben salak değilim bu bir, ayrıca seninle bir an önce konuşmak için evden aceleyle çıktım.
Yn: tamam sen haklısın neyse ben bağırıyım uyansınlar. Merdivenin başına gelip.
Yn: KOĞUŞ KALK.
MiKa: o ses de neydi be korkudan altıma sıçcaktım.
Herkes birer birer aşğîya indi.
Yn: 'tüm şirinliliğimle' günaydın.
Koro halinde: GÜNAYDIN.
yn: afferin askerler haydi kahvaltıya.
MiKa: siz her sabah böylemisiniz.
Yn: yani genelde jin hyung erken kalkıyor ama ben erken kalktığım zamanlar böyle uyandırırım tek tek kaldıracağıma hepsi birden kalkıyor.
MiKa: wohaaa çok iyi bir gün benim de böyle bir grubum olursa deniycem.
Yn: tavsiye ederim.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlanıp MiKa'yıda bırakıp şirkete gittik bir yorucu gün daha bizi bekliyordu bir an önce albümüzün çık.asını istiyordum. Çünkü herşey armyler için armyler mutluysa biz de mutluyuz.
SON
NOT: ikinci bir hayran kurgu yaptım ama hiç okumadın yani armalara girdiğiniz zaman çıkmıyor ben alt kısma kapak fotoğrafını atıcam lütfen onun içinde bu kitap içinde vote ve yorumlarınızı esirgemyen lütfen buna ihtiyacım var. Buarada 6. Bölümü de okuması çok az lütfen onuda okuyun.
BTS ile kalın
I purple you 💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi
FanfictionBir kızın bts grubuna girmesiyle değişen hayatı belki orada aradığı aşkıda bulabilir