Capitolul 14

191 13 9
                                    

-Ce cauti aici? o intreb pe fata blonda care statea exact in fata mea.Mia. Prietena mea Mia ma gasise.Eram salvata.

-Buna Elena. imi spune fata fericita.Ce ma bucur ca te-ai trezit.Matt vrea sa te vada.

-Cine e Matt?

-Iubi.. Matt e iubi.

-Stai... Tu nu erai impreuna cu Michael ? 

-Nu... El era doar acoperirea mea. Eu sunt cu Matt.. seful lor...

-Seful lor? Seful  cui?

-Luke chiar nu ti-a spus nimic,nu prostuto?

-N-nu.. Nu am apucat sa ii zic cat o uram ca o usa  mare din lemn s-a deschis.Pe ea a intrat un baiat destul de bine facut de vreo 17-18 ani.El trebuia sa fie "seful". Totusi parea destul de tanar. Spre surprinderea mea , a venit si s-a asezat in sezut,langa mine,pe pat.

-Mia,poti sa te retragi.Dupa nici 10 secunde,blonda a iesit afara din camera,lasandu-ma pe mine singura cu misteriosul baiat.

-Cine esti? il intreb eu destul de sigura pe mine avand in vedere situatia in care ma aflam

-Eu sunt Matt.Sunt seful celor 4 baieti:Luke,Michael,Ashton si Calum

-Cum? adica pari mai tanar  decat ei

-Tata a murit si mi-a lasat mie totul.Totusi,cred ca vrei sa afli de ce te-am rapit.Nu am mai apucat sa ii raspund la intrebare,ca el a continuat sa imi destainuie adevarul.Te-am rapit pentru ca o data la 4 luni trebuie sa ii dau celuilalt sef cate o fata frumoasa si tanara asa ca tine. Parintii tai adoptivi aveau nevoie disperata de niste bani, asa ca am fost de acord sa te cumpar.Ai fost foarte scumpa,papusa. Imi  spune asta,apoi imi zambeste cu jumatate de gura si se apleaca sa ma mai imi spuna  ceva : la inceput nu am vrut sa accept oferta pentru ca stiam ce incapatanat esti.Ash m-a convins ca esti perfecta pentru asta. Imi spune aceste lucruri,apoi imi ia mana si o saruta. Eu o sa plec. Stai linistita si nu vei pati nimic. Peste nici 30 de secunde iese din camera,trantind usa dupa el. 

Am inceput sa plang.Monstrul ala de Ash mi-a distrus viata.Il urasc. Sper ca Luke o sa reuseasca sa faca ceva si sa ma scoata de el. Atunci mi-am dat seama.El nu ma iubea.El dorea doar sa stie daca sunt destul de buna incat sa fiu vanduta. El e adevaratul monstru. Am inceput sa plang din ce in ce mai tare pana cand am adormit.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
In poza esta Matt

Strange LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum