Capitolul 15

158 13 1
                                    

M-a trezit lumina soarelui care patrundea incet in camera mea.M-am uitat prin camera si am vazut o silueta care statea si se uita pe gem. Am oftat si dintr-o data misterioasa umbra s-a intors spre mine.Era Luke. 

-Ce vrei? il intreb cand am vazut ca vrea sa vina mai aproape de mine

-Elena... Uite, imi pare rau.Nu stiam ca Matt o sa te aleaga pe tine.Mai era o fata si

-Opreste-te Luke! Cum ai putut sa nu imi spui despre asta? Sa nu imi spui despre Mia si mai ales, cum ai putut sa ma minti in fata?Sa imi spui ca ma iubesti cand tu stateai cu mine doar pentru ,nici nu stiu pentru ce!

-Nu te-am mintit niciodata,Elena! Te iubesc.mereu am facut-o...

Am inceput sa plang.Nu voiam sa il pierd,dar stiam ca nu e baiatul de care m-am indragostit.Nu suportam ideea ca el sa se comporte cu mine ca si cu o carpa.Il iubeam,dar tot ce facea era sa ma enerveze si sa ma faca sa sufar. Daca asta e pretul iubirii,prefere sa raman singura.Am simtit 2 maini care ma cuprind.Cand m-am uitat, era Luke care ma imbratisa

-Totul o sa fie bine . O sa gasesc o cale sa te scot de aici.

-Si cum ai de gand sa faci asta,geniule?

-Cum am spus,mai era o fata. Seful nu te vrea pe tine.Vrea o fata.Trebuie doar sa ii dam una. Si totul din cauza lui Ash.. Jur ca il omor pe nenorocit cand il mai vad

-Luke opreste-te. Mai bine pleaca din viata mea. Nu ai facut decat rau.

-Stai, tu te desparti de mine?

-Da Luke.Ma despart de tine.

Luke s-a facut rosu la fata si a iesit din camera trantind usa. Nu suportam gandul ca toti oamenii din viata mea m-au mintit. M-am ridicat din pat si m-am dus in dreptul geamului. Atunci am obserav ca nu era un gem.Era un balcon.Am iesit afara si aerul rece m-a lovit din plin. M-am uitat in jos. Parea ca sunt cam la etajul 2 sau poate 3... Mi-am muscat buza de jos si m-am prins de balustrada. Am sarit peste dar nu i-am dat drumul. Stateam agatata de balustrada cu calcaiesle inca atingand gresia rece a terasei.Nu mai era cale de intoarcere. Nu o sa fiu un sclav.Cel putin nu in viata asta. Am inchis ochii si am sarit simtind adrenalina prin tot corpul.

Strange LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum