NCT 127

5.3K 124 38
                                    

(Medya : Mark)

"İlişkinizi gizlemek zorunda olduğunuzda"

Taeyong:
ー İkinizin ağzı o kadar sıkı ki grup üyelerinize bile söylemediniz.
ー Seni stüdyosuna gizlice sokar, böylece hem müzik üzerinde çalışabilir hem de takılabilirsiniz.
ー İçeri biri girerse senin ve dizüstü bilgisayarının üzerine battaniye atar.
ー Telaşınız eğlenceli sayılır.

✁ーーーーーーーー

Taeil:
ー Grup arkadaşlarınızdan gizlemeye çalışsanız da Taeil bunu gizleme konusunda pek de iyi sayılmaz.
ー İkinizin de grup arkadaşları 2 hafta içinde öğrenirdi.
ー En azından her ikinizin de grup arkadaşları, gizlice dolaşmanıza yardımcı oluyor.
ー Eğer yürüyüşe çıkarsanız, ikiniz de maske ve hoodie giyersiniz.

✁ーーーーーーーー

Johnny:
ー Siz müzik şovunda olduğunuzda, hep sahnenin diğer ucundan seninle flört eder.
ー Seni baştan aşağı süzer.
ー Ayrıca yeni çıkış yapanlara aşık olduğu ünlünün sen olduğunu söyler.
ー Yakalanmak istemediğin için ona sakin olmasını söyledin.
ー Dürüst olmak gerekirse, ikinizin 1 Ocak'ta açıklanmaması çok şaşırtıcı.

✁ーーーーーーーー

Yuta:
ー İkinizin grubu bir programda denk geldiğinde, sana kendini tanıtır ama elini normalden biraz daha uzun süre tutar.
ー Yaptığın işin büyük bir hayranı olduğunu söyleyerek sana sataşır.
ー O kadar kibar ve mesafeli ki seni çok heyecanlandırıyor ve ona milyonlarca öpücük vermeyi istemene sebep oluyor.

✁ーーーーーーーー

Doyoung:
ー Senin olduğun yöne bakmamak için büyük bir çaba sarf ediyor.
ー Yakalanmayı gerçekten istemiyor, bu yüzden yokmuşsun gibi davranıyor.
ー Seni görmezden geldiği için kötü hissediyor ve bu kadar ağzı sıkı olmak zorunda olmamayı diliyor.
ー İkiniz yalnızken telafi amaçlı sana çok fazla ilgi gösteriyor.

✁ーーーーーーーー

Jaehyun:
ー Siz çocuklar beraber MC'siniz ve dürüst olmak gerekirse ilk başladığınız zaman aceleniz çoktu.
ー Bir süre sonra bu rutin haline gelir.
ー Sırf seni sinir etmek için bazen sahne arkasında sana yakınlaşır.
ー Senin etrafında dolaşırken sırtına ve beline bile dokunur.
ー Sahnede, sadece uzaktan seni gözetliyor ama sahne arkasında ;)

✁ーーーーーーーー

Jungwoo:
ー Gizlemede en kötüsü.
ー Sana doğru koşup sarılmalar ve öpücükler veremeyeceğini çok kolay unutuyor.
ー Seni dışarıda gördüğünde gözleri parlar ve gülümser.
ー Gülümsemesini gizlemeye çalışır ama yapamaz.
ー Seni kenara çeker ve sana bir sürü öpücük verir.

✁ーーーーーーーー

Mark:
ー Sık sık kendini utanç verici duruma düşürür.
ー Sahne arkasındaki bir koridorda senin önünden yürüyordu ve sana bakmak için arkasını dönerek havalı davranmaya çalışıyordu, ama bunun yerine birine çarpıp yere düştü.
ー Gülmemeye çalışarak grubunla birlikte yürümeye devam ettin.
ー Daha sonra onu gördüğünde onunla çok fazla dalga geçersin.
ー Bunu yapmasını oldukça sevimli bulursun.

✁ーーーーーーーー

Haechan:
ー Seninle flört ediyor.
ー "Wow gerçekten çok güzelsin."
ー Jaehyun'a benzer olarak, senin arkandan geçmeye çalışırken alt bölgesini sırtına sürtüyor.
ー Müzik şovlarında, zaman zaman sana bakıyor.
ー Garip bir şekilde bunlar, hayranların fark etmesi için yeterli değil.

———————
selamm, uzun suredir bolum atmadigim icin uzgunum umarim hepiniz iyisinizdir😔

oy sayilariyla ilgili azicik konusmak istiyorum,, oy siniri vs. koymak istemiyorum ama eger oy vermediginiz bolumler varsa ve engeliniz olmadigi surece bundan sonraki bolumlere oy verirseniz cok mutlus olurum, okunma sayisiyla kiyaslaninca oylar biraz dusuk ve boyle olunca bolum atasim gelmiyor😔🔫

NCT ┆ 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin