NCT U (Boss + Ten)

6K 113 5
                                    

(Medya : Doyoung)

"Sen (sevgilisi) sahnede baygınlık geçiriyorsun."

Taeyong:
— Paniklerdi
— Senin peşinden hemen gitmezdi, üyeler ve personellerin her şeyden haberdar olduğunu biliyor ama yine de endişeleniyor.
— Bir şans elde eder etmez sahnenin arkasındaki seni bulmaya gider.
— Seni gördüğünde ağlamaya başlar çünkü korktu ve sinirlendi.
— Seni kaybetmekten korktu ve buna neden olan şey hakkında sinirlendi.
— Bu olaydan sonra sana annelik yapar.

🧺˚࿐⌛️.⁺✧

Doyoung:
— İnanılmaz endişeli
— Sahne arkasındaydı, bu yüzden üyelerin sana yardım ettiğinde anında yanınıza geldi.
— Rahat olduğundan, yanında su ve ihtiyacın olan şeyler olduğundan emin olurdu.
— Daha önce kendini kötü hissettiğini fark etmediği için suçlu hissediyor.
— Fark etmedikleri için üyelerinin de biraz üstüne gidebilir.
— Kızgın gibi görünüyor ama bunun sebebi endişesi.

🧺˚࿐⌛️.⁺✧

Winwin:
— Tüm bu olay sırasında oldukça sessiz
— Kendini iyi hissetmediğini nasıl daha önce fark edemediğini, buna neyin sebep olabileceğini ve sana nasıl yardım edebileceğini düşünüyor.
— Genelde senin hakkında oldukça dikkatli ama bunu bir şekilde fark etmedi ve kendini suçluyor.
— Kendini iyi hissettiğinden ya da emin ellerde olduğundan emin olana kadar yanından ayrılmazdı.
— Menajerinizle konuşur, sakin ancak kızgın bir konuşma.

🧺˚࿐⌛️.⁺✧

Ten:
— Onu ilk defa bu kadar sinirli görüyorsun.
— Yeterince yemek yemediğin ve uyumadığın için bunu bekliyordu.
— Menajerinle konuşmadan önce seninle ilgilendiklerinden emin olurdu ve menajerinle konuşurken ateş püskürürdü.
— Küçük bir ihtimal, üyelerinizin de üstüne gidebilirdi. Ancak onların da acı çektiğini görünce vazgeçti.

🧺˚࿐⌛️.⁺✧

Jaehyun:
— Çok endişeli
— Yanına gelip yardım etmek ve iyi olduğundan emin olmak ister ancak skandala yol açabileceğinden yapmaz.
— Sahne arkasına gider gitmez yanında olur ve sana yardımcı olmaya çalışır.
— Sana bakmak için seni eve götürür.

🧺˚࿐⌛️.⁺✧

Jungwoo:
— Dürüst olmak gerekirse daha önce birkaç belirti fark etmişti ancak iyi olduğunu söylediğin için çok da önemsemedi.
— Ve şimdi bu konu hakkında konuşmadığı için pişman.
— Yanına elinden geldiğince çabuk gelirdi, çok endişeliydi.
— Jungwoo yanına geldiğinde yanaklarından birkaç gözyaşı döküldü, belirtileri daha önce sana söylemediği ya da yardım etmediği için suçlu hissediyor.

🧺˚࿐⌛️.⁺✧

Lucas:
— Endişeli ve öfkeli
— Güvenliğiniz ve sağlığınız için endişeleniyor ama aynı zamanda şirket tarafından fazla çalıştırıldığınızı ve bu durumun artık sizi etkilediğini biliyor.
— En kısa sürede yanınıza gelmeye çalışacak, skandalları veya dedikoduları gerçekten umursamıyor.
— Önce iyi olduğunuzdan emin olur, daha sonra sizi ve grubunuzu kimin bu kadar fazla çalıştırdığını / diyet yaptırdığını bilmek ister.
— Korkutucu bir sessizliğe bürünür, sana karşı sakin ve nazik ancak bu durumdan memnun olmadığını söyleyebilirsin.

🧺˚࿐⌛️.⁺✧

Mark:
— Oldukça sinirli ve endişeli
— Aslında o seninle ilgilenildiğini ve emin ellerde olduğunu biliyor.
— Ama senin ya da onun bu durum hakkında yapabileceğiniz bir şey olmadığını biliyor.
— Çok fazla sub-unitte olmak... Fazla çalışmanın ne demek olduğunu çok iyi biliyor. Bu yüzden çok üzgün çünkü yapabileceği bir şey olmadığını biliyor.
— Yanına geldiğinde sessizce oturur, elinden geldiğince sana yardımcı olmak ister.

———————
2K 🎉

NCT ┆ 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin